fotogigen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 mirror Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Så fabelaktig bra at en skulle tro det var "arrangert" Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Det vakreste fuglebilde jeg noensinne har sett. Ser du har fått den krediten du fortjener. Gratulerer! Endret 29. september 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Kjempeflott bilde! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Taktakk, hyggelig :-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Det vakreste fuglebilde jeg noensinne har sett. Ser du har fått den krediten du fortjener. Gratulerer! Det var pent sagt...du har sikkert sett mange fuglebilder ..:-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Bare helt fabelaktig :) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Det vakreste fuglebilde jeg noensinne har sett. Ser du har fått den krediten du fortjener. Gratulerer! Det var pent sagt...du har sikkert sett mange fuglebilder ..:-) Har sikkert ikke sett like mange som andre, men har sett en del i bøker og fotoblader. Har sett mange dramatiske i møte med vannskorpa, og med fisk i munn. Det bildet her tok meg før jeg fikk åpnet det. Det som skiller seg ut fra andre av det jeg har sett, er at bildet er rolig og vakkert. Vannet er rolig, noe som gir ro til bildet. Samtidig med at speilbildet blir utrolig bra, og viser frem enda mer av fuglen. Hele vingespennet er åpent og det er vakkert. Posituren er vakker. Speilingen er vakker. Bildet er godt å se på. Det er skarpt, med små vanndråper og små ringer av vann. Det tekniske, som feks. om det er nok info i det hvite og i det svarte kan ikke jeg si noe om. Personlig det vakreste fuglebildet jeg noensinne har sett :) Endret 30. september 2012 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Dette er du ekspert på ser det ut til. Flott fanget i rette øyeblikk. Særdeles bra syns jeg. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Ja så vha d foto igjen Flott fanget " modell " med speiling Geir Magne og ha en fin vecka videre i oktober. Mvh Leif Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Utrolig flott speiling..vet hvor vanskelig dette er..Gratulerer !! :) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Tusen takk til alle! Utrolig for en publisitet dette har fått i det store utland. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 6pluss fra meg,dette er det vakreste jeg har sett....noe så nydelig og flott fanget....whaw smil Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 tusen takk, veldig mange flotte kommentarer her!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg