mrDorMito Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Vaskemaskina Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Man skal ikke leke med vaskemaskinen! Bare hør her hvordan det kan gå: http://www.youtube.com/watch?v=CeqSi3PonIs Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Man skal ikke leke med vaskemaskinen!Bare hør her hvordan det kan gå Den er legendarisk! Husker jeg hørte på den gjentatte ganger å lo like godt hver gang når jeg var yngre.. Endret 29. september 2012 av mrDorMito Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Morsom effekt du har fått til Håper det er en maskin med full HD da Vaskemaskinen min har HD. Det er jeg veldig glad for. Jeg vet ikke helt hvorfor den skulle trenge HD, eller hva det innebærer, men de to bokstavene, i uthevet, kursiv og rød skrift må jo bety noe ekstra, noe spesielt. Kanskje den strekker alle klærne mine til 16:9 mens den sentrifugerer, eller varmer vaskevannet på 1/50 sekund. Jeg vet ikke, men det er sikkert bra. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Morsom effekt du har fått til :)Håper det er en maskin med full HD da :)Vaskemaskinen min har HD. Det er jeg veldig glad for. Jeg vet ikke helt hvorfor den skulle trenge HD, eller hva det innebærer, men de to bokstavene, i uthevet, kursiv og rød skrift må jo bety noe ekstra, noe spesielt. Kanskje den strekker alle klærne mine til 16:9 mens den sentrifugerer, eller varmer vaskevannet på 1/50 sekund. Jeg vet ikke, men det er sikkert bra. Nei, HD står for oppløsning; høy oppløsning. Betyr at maskinen løser opp klærne. Bør ikke benyttes under vask. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ja, hehe... klar over det bare et lite skråblikk fra min side, siden vaskemaskiner blir markedsført med full HD for tiden Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bildet fikk meg til å glise, og når jeg fikk høre den klassiske snutten på nytt måtte jeg bare fylle på whiskyglasset igjen. Lenke til kommentar
mrDorMito Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Nei - ikke noe HD på denne maskinen gitt.. Så må vel få kjøpt meg en som har HD, alt MÅ jo ha HD i dag! Hehe Hyggelig at bilde falt i smak ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg