k.n.b Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 k.n.b., du kan faktisk se bladet i de to siste spoilerbildene også på hovedbildet, litt til venstre for midten. Bena kan være en god erstatning for zoom Ser det nå. Man skal ikke kimse av fotzoom. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Utrolig flott lys i det siste bildet. Gjersjøen bader i lys med frostrøyk og skogen i bakgrunnen mørk og dyster. Godt fanget. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Mange flotte bilder i det siste! Dag 26 hadde du flere fine arkitekturbilder i spoiler som falt i smak (liker spesielt de to med flyen). Nydelige naturbilder dag 27 og 28. Skjönner at du synes det er vanskelig å velge! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 29. Snurr Hadde ikke mye tid til foto, så gårsdagens fangst ble bare en luftesjakt, preget av vær og vind.. Nex 5n, Minolta 50/2, f/?, 1/60 sek, ISO 1000. 30. Spiss Litt nødløsning i dag også, men mer fornøyd med dette.. Nex 5n, Minolta 50/2, f/4, 1/60 sek, ISO 800. Et par varianter i spoiler.. Lisa Simpson? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 "Spiss" var herlig i sin enkelhet, ryddig komposisjon og flotte farger. Tror du valgte riktig versjon, selv om de i spoiler og var flotte. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Synes siste nødløsningen ble veldig bra. Nydelige farger. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Spiss ble veldig fint (også de i spoiler, spesielt nr. 2)! Slett ikke noe nödbilde. Hade värt veldig fornöyd om det hadde värt mitt. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Likte spiss bilde med de sterke fargene. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Mange godt gjennomførte bilder i oktober, det blir sikkert vanskelig å velge ut kun tre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Nå blir jeg forvirret igjen. I "Spiss" er det også spoilere å velge i, og da blir jeg dratt mellom hovedbildet og den siste spoileren, som faktisk er temmelig likt hovedbildet bortsett fra fokuspunktet. Men det kan godt være at du valgte rett. Fargerikt og flott. Du har hatt noen skikkelige "høydare" i tråden, morsomt å følge med... Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Takker for alle kommentarer, både på det siste bildet - og ikke minst gjennom hele måneden, veldig stas med tilbakemeldinger! k.n.b. - ja, burde kanskje hat en annen tittel, denne passet som du antyder bedre på spoilerbilde 2... Men hva pokker kaller man det man spisser av...? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Føler jeg har fått ett lite innblikk i livet ditt; frokost-bakst, fottballtrening, middag og på vei til jobb. Min favoritt er absolutt #25: 74118, ett av mine favoritter blandt alle oktober trådene. I tillegg likte jeg godt #6 chevy og #30 spiss. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Føler jeg har fått ett lite innblikk i livet ditt; frokost-bakst, fottballtrening, middag og på vei til jobb. Min favoritt er absolutt #25: 74118, ett av mine favoritter blandt alle oktober trådene. I tillegg likte jeg godt #6 chevy og #30 spiss. Takk for tilbakemelding også til deg, hyggelig å høre det er noe som faller i smak! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 31. Cuba Rakk akkurat noen bilder til i Oktober, men ikke rukket å gjøre noe med dem før nå. Riktignok sier exif det er tatt kl. 00.57, men det skyldes at jeg ikke hadde stilt om til vintertid. Helt på grensen til hva jeg/kameraet klarte, håndholdt, måtte både bruke høy iso, samt undereksponere p.g.a. lukkertid. Har måttet lysne litt i etterbehandlingen, summen av dette gjør at det er noe støy, men synes kanskje det ikke gjør så mye på et slikt motiv? Nex 5n, Minolta 50/2, f/2, 1/40 sek, ISO 3200. Et par andre utsnitt og noe annen hvitbalanse i spoiler.. Ellers har det vært gøy å være med på festen, føler jeg har fått det sparket bak vedrørende å ta bilder jeg var ute etter! Tror faktisk jeg har lagt ut 29 av 31 dager, det er jeg veldig fornøyd med, og hadde ikke trodd på forhånd. Også fornøyd med en del bilder, noen ville jeg nok droppet hvis det hadde vært bildekritikken, men pytt, pytt... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Lekkert hus og bilde av det! Er det silos som de har gjort til leiligheter? Fint ljus fra vinduene og intressante farger. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 Lekkert hus og bilde av det! Er det silos som de har gjort til leiligheter? Fint ljus fra vinduene og intressante farger. Takker! Ja, det er en gammel silo som er gjort om til Oslos kuleste studentboliger! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg likte også Spiss veldig godt - takk for en hyggelig, motiverende og lærerik Oktoberfest 2012. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hm. Det Cuba-bildet ser jo ut som en skikkelig middelalderborg. Støyen synes jeg ikke gjorde noe, og jeg synes også det utvalgte var best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå