k.n.b Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Skulle til å si skuffende bilde, men det var det jo ikke. Tvert i mot en fortsatt lek med former. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Stilige skuffer, den rustikke stilen står i sterk kontrast med de moderne porsjonsposene oppi. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) 5. Bæ, bæ, lille lam Kom over denne skrotten på tur i dag, makabert fotogen med grønn ull og krøller... Nex 5n, Minolta 50/2, f/8 (?), 1/800 sek, ISO 100. Vanskelig å velge bilde i dag, en par kandidater i spoiler hvis noen er interessert. Takk igjen til dere som tar dere tid til å legge igjen en kommentar! Endret 5. oktober 2012 av Jan R. Halvorsen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Noe sært med grønn ull ja. Nesten særere enn makabergraden på resten. For øvrig hadde jeg skikkelig sansen for lag på lag med rustent gjerde. Kunne glatt vært dagens. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 6. Chevy Kom over denne akkurat i den siste himmelrøden. Litt majestetisk synes iallfall jeg den var. Nex 5n, Minolta 50/2, f/5.6, 1/250 sek, ISO 100. Alternative utsnitt i spoiler. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Noe sært med grønn ull ja. Nesten særere enn makabergraden på resten. For øvrig hadde jeg skikkelig sansen for lag på lag med rustent gjerde. Kunne glatt vært dagens. Takk for kommentar! Det rustne gjerdet var nok det mest "fotogene" bildet ja, gikk allikevel for det særeste motivet Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Chevy i solnedgang, er det siste nytt? Selv om bildet var godt komponert og det der, festet jeg meg faktisk igjen ved spoilerbildet (det første). Her kommer speilingen i bilsiden spesielt godt frem. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nydelig bilde, speilingen av himmelen på siden av bilen løftet virkelig bildet. Alle tre variantene var gode, tror min favoritt er det utvalgte her. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Flott stemning og farger i chevy bildet. Liker lys refleksjonene i bilen. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 7. Kitch Måtte dokumentere noe av kitch`en jeg nevnte på dag 5, ellers er det vel ikke mye å si. Annet enn, ja, jeg har faktisk klonet vekk noe snorer etc. Nex 5n, Minolta 50/2, ganske åpen blender, 1/60 sek, ISO 3200. Takker igjen felles for kommentarer på alle foregående bilder! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg gjetter på at dette var de eneste to modellene du fant som slutter på "ørn". Ser nesten litt corny ut med en utstoppet ørn som henger i løse lufta, men det øker vel bare kitsch-følelsen. Synes det var greit at du satte det på en snei for å skape litt dynamikk. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Chevy i solnedgang burde være for en amerikaner som elg i norge:) Flott fanget. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 mye fint, likte spesielt godt bæ bæ lille lam got a bad exit. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Likte særlig katamaranen. Flotte farger i refleksjonen og god stemning (på en nesten skummel måte). Kanskje kunne du ha flyttet deg litt slik at du tok bildet mer sentrert? Blomsterbildet er også fint. Det hadde gjort seg i stort format på en vegg. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2012 8. October Tatt i praktisk talt mørke, litt gatelys utenfor bilen gir gulskjæret. Nex 5n, Minolta 50/2, f/2, 1/3 sek, ISO 3200. Var en kjapp spoilertur utenfor bilen i regnet også... Heftig undereksponert mørke gir noe støy, synes kanskje det passet litt her sammen med regnet. Takker ellers igjen til dere som har tatt tid til å kommentere! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Dægger'n, det der var flott. Ditt klart beste til nå i mine øyne. Fin stemning, kule farger, og ekstremt bra utsnitt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Oi, det var flott! Godt komponert og etterbehandlet. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 8. oktober er klart min favoritt. Meget bra. Likte at det har støy og uskarphet. Liker også det første bildet. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hør, hør! 8, er et fantastisk flott bilde! Uskarpheten/diffusheten, fargestikket og komposisjonen gjør det til noe ubestemmelig bra. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Må si meg enig i Epp og FunFact. 8 er et flott bilde. Uskarpheten passer godt til bildet. Flott lys og stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå