slowmoris Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har reinnstalert w7 og trenger hjelp. jeg lagret alt av data og filer på min oppbevarings disk, og w7 er innstalert på SSD disken nå. Men... Hvordan gjør jeg lagrings disken min synerlig? jeg veit det er et eller annet inne på disk mangement, men når jeg høyre klikker på den disken jeg vil ha synerlig så er det ikke så mange valg der. Hva må jeg gjøre og er jeg på feil sted? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Mangler den bokstav? Kan være det er bare å tildele en. Eller er filsystemet RAW? Det er noe verre å fikse. Legg ut et bilde av Disk Management for vurdering. Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Aner ikke... men her er bilde. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Prøvd "Change Drive Letter and Path ... ? Lenke til kommentar
slowmoris Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Der ja.. KONGE!! jeg tok da G fordi den het det fra før av.. også hørte jeg at harddisken jobba og jeg bare.. Fack! nå har jeg gjort det... 10 sek etter på så dukka disken opp på skriverbordet.. thank good. hadde sånn 70 filmer, over 1000 sanger og over 500 bilder... Takker mye for hjelpen.. thank you. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå