Vigrestad17 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Tanken er å dele meldinger du har fått fra sinte motstandere etter du (forhåpentligvis) har slått dem. Jeg kan begynne med en jeg fikk idag: "cross pussy". Fyr løs med sinte meldinger du har mottatt! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hvor får vi meldinger egentlig? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Lucky Bastard...! Hahaa Endret 29. september 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
Vigrestad17 Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 "Frocetto" - som er italiensk for homo :nei2: 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Har fått så mye dritt. Tu madre This is my bronze team you asshole Face me in H2h and I'll fuck you up Og min favoritt. LOL, I lost because I was getting head you little fag 2 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Eit lite utdrag fra meldingar eg har fått etter FIFA13(!) kamper.. cheating prick pussyhole RuNK fiSke XD grosse merde losers like you profit from the fifabugs me vattelo a prendere nel culo o Ikkje veit eg kva det betyr. Er på Italiensk. Noko med ræv iallfall, hahaha.. Endret 29. september 2012 av Pop-fiske Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Eg har ikke fått så mange meldinger men de eg har fått har vært "Good game".. Skjer med verden? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Får vi slike meldinger etter vennskapskamper online også? Kan ikke huske å ha sett noen meldinger fra motstander. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Får vi slike meldinger etter vennskapskamper online også? Kan ikke huske å ha sett noen meldinger fra motstander. Kommer vel helt ann på hvem du møter. Mange hissige folk der ute Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Får vi slike meldinger etter vennskapskamper online også? Kan ikke huske å ha sett noen meldinger fra motstander. Kommer vel helt ann på hvem du møter. Mange hissige folk der ute Rart, var Sandnes ULF å slo Real Madrid 2-1, fikk ikke noe melding etter den kampen. Regner med han var veldig pissed. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Får vi slike meldinger etter vennskapskamper online også? Kan ikke huske å ha sett noen meldinger fra motstander. Kommer vel helt ann på hvem du møter. Mange hissige folk der ute Rart, var Sandnes ULF å slo Real Madrid 2-1, fikk ikke noe melding etter den kampen. Regner med han var veldig pissed. hadde jeg tapt 2-1 mot Sandnes Ulf med RM hadde jeg ikke komt meg så langt at jeg hadde skrivd en melding. Xboxen ville vert smashed! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Han scoret selvmål med Ramos også, kampen klikket 10 min før slutt så muligens han knuste PS3en. Men noen som kan si hvor man får skrevet melding? Får bare opp 'vil du ha omkamp?' Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) PS knapp- Gå helt til høyre- Finn "spillere møtt" - Trykk X- Finn fyren du spilte mot - Trykk trekant - Velg "Lag en melding" Endret 2. oktober 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 PS knapp- Gå helt til høyre- Finn "spillere møtt" - Trykk X- Finn fyren du spilte mot - Trykk trekant - Velg "Lag en melding" Ah, ok Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 "4 year on live 6000 gamer score GET OFF FIFA UR SHIT n play something else u shit fuck" min favoritt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 First in Fifa,last in life Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 må innrømme at det var jeg som sendte mest meldinger UT i fifa11 da folk quitta i vilden sky bare de fikk mål mot seg... det gjør de for så vidt nå også, men det blir jo tellende for oss hvertfall så da klarer jeg å kontrolere meg Lenke til kommentar
TheElderScrollsGamer Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 New match. My friend arrived. You will get 4000 microsoft points and 12 months of gold if you let me win! Eit lite utdrag fra meldingar eg har fått etter FIFA13(!) kamper.. cheating prick pussyhole RuNK fiSke XD grosse merde losers like you profit from the fifabugs me vattelo a prendere nel culo o Ikkje veit eg kva det betyr. Er på Italiensk. Noko med ræv iallfall, hahaha.. noe med ta meg i ræva. Italiensken min er ikke helt på topp. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Fikk en ny melding i dag; " Fuck u game" Så skrev jeg noe tilbake og da fikk jeg en rar melding på fransk tilbake, fikk ikke orda til å stemme inne på translate. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå