Elvis Plesly Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei! Jeg lurte på hvilke måter jeg kan trene fingrene mine sånn at de blir "sterkere" ? Dette ville også hjelpe med å få sterkt grep, noe som også er bra. Jeg husker også om et sånt lite "apparat" som du klemmer, det ligner nesten på et verktøy , som man bare presser/klemmer nonstop. Noen som vet hva dette heter også? Noe som man kan ha hjemme og bruke når man f.eks ser på tv. Ellers ossen andre måter å trene grep/fingre? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) http://heavygrips.com/ Usikker på hva det heter på norsk, men enhver respektabel sportssjappe burde kunne finne det hvis du beskriver det til en som jobber der. Ellers burde du sjekke denne videoen. Han har god peil, og deler en del tips på hvordan man trener spesifikke muskelgrupper, og her er videoen om underarmer. http://www.youtube.com/watch?v=1Y90dQ5f8vw Endret 29. september 2012 av Aleks855 Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Så om eg stikke på g sport så kan de ha det? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Så om eg stikke på g sport så kan de ha det? De kan. Men G-sport har et ganske bredt spekter, og fordyper seg i ingenting, så det er også mulig de ikke har det. Men prøv alle sportsbutikkene til du finner det. Er garantert noen som har det. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Hei! Jeg lurte på hvilke måter jeg kan trene fingrene mine sånn at de blir "sterkere" ? Dette ville også hjelpe med å få sterkt grep, noe som også er bra. Jeg husker også om et sånt lite "apparat" som du klemmer, det ligner nesten på et verktøy , som man bare presser/klemmer nonstop. Noen som vet hva dette heter også? Noe som man kan ha hjemme og bruke når man f.eks ser på tv. Ellers ossen andre måter å trene grep/fingre? Ta en tennisball og klem på den, mange pianister bruker dette ;-) Tro meg, Leif Ove Andsnes hadde tatt godeste Arild Haugen i krok Endret 30. september 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Hei! Jeg lurte på hvilke måter jeg kan trene fingrene mine sånn at de blir "sterkere" ? Dette ville også hjelpe med å få sterkt grep, noe som også er bra. Jeg husker også om et sånt lite "apparat" som du klemmer, det ligner nesten på et verktøy , som man bare presser/klemmer nonstop. Noen som vet hva dette heter også? Noe som man kan ha hjemme og bruke når man f.eks ser på tv. Ellers ossen andre måter å trene grep/fingre? Ta en tennisball og klem på den, mange pianister bruker dette ;-) Tro meg, Leif Ove Andsnes hadde tatt godeste Arild Haugen i krok Ikke for å få dette til å høres helt jentete ut, men en tennis ball er ganske ubehagelig på grunn av "pelsen" og at det luker skit etterhvert.. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hei! Jeg lurte på hvilke måter jeg kan trene fingrene mine sånn at de blir "sterkere" ? Dette ville også hjelpe med å få sterkt grep, noe som også er bra. Jeg husker også om et sånt lite "apparat" som du klemmer, det ligner nesten på et verktøy , som man bare presser/klemmer nonstop. Noen som vet hva dette heter også? Noe som man kan ha hjemme og bruke når man f.eks ser på tv. Ellers ossen andre måter å trene grep/fingre? Ta en tennisball og klem på den, mange pianister bruker dette ;-) Tro meg, Leif Ove Andsnes hadde tatt godeste Arild Haugen i krok Ikke for å få dette til å høres helt jentete ut, men en tennis ball er ganske ubehagelig på grunn av "pelsen" og at det luker skit etterhvert.. Haha, ja, det er et onde man må godta vist man velger den varianten. Jeg VET at det virker i alle fall;-) Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Ok, vi får se hva tiden viser! Men ingen som vet hva det lille "verktøyet" jeg ville ha frem kalles?! Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) http://www.exrx.net/...BBWristCurl.gif Et tips, gir brukbar effekt i fingrene Edit; Jeg tror jeg kom på det, handgrips, har nok ikke fått noen norsk navn bortsett fra klyper tenker jeg. Ellers finnes vel noe som heter Powerball jeg har hørt noen skryte av. Endret 30. september 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) http://www.xxl.no/hj...ndgrips-1044103 xxl kaller dette for Handgrips:) Endret 30. september 2012 av SchartauViken Lenke til kommentar
Assbear Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Klatring funkar jo óg, og det er kjekt i tilegg Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Ok, takker for svar alle! Skal prøve ut alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå