hansent Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Heisann! Vet ikke helt hva jeg skal søke etter på forumet, derfor spør jeg! Ønsker av ulike grunner å skifte stasjonsangivelse på disk/partisjon D til noe lengre ut i alfabetet. Stasjon D er recovery-disk, så lagrede data må beholdes. Finnes det metoder som kan hjelpe meg med dette! pft Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ok, har du prøvd www.google.com ? Nei? Ikke det? Fint. Hvilket os bruker du? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hvis windows >= win 2000: høyreklikk "my computer" -> manage -> disk managment, og høyreklikk D:, fjern drive letter, deretter, assign på nytt. T. Lenke til kommentar
hansent Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 OS = XP Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 To open Computer Management, click Start, point to Settings, and then click Control Panel. Double-click Administrative Tools, and then double-click Computer Management. Så diskmanagement, så bør du finne ut av resten selv. Dette ble funnet med windows help (f1 f1!) - ja, det funker faktisk iblandt :-? Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 på xp klikker du : kontrollpanel - administrative verktøy - datamaskinbehandling - diskbehandling. Deretter høyreklikk og velg . Ikke alle stasjoner kan forandres. Stasjoner som er system eller boot , og der operativsystemet ditt ligger kan du ikke forandre. Ikke stasjoner som inneholder swap file. Lenke til kommentar
hansent Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Tusen hjertlig, Derrick (hellandes) Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Eller mye kjappere, høyre klikke "My computer" og "manage", som sagt der oppe. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Husker at TweakUI har en option som lar deg gjøre dette. Google er din venn:) Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Eller mye kjappere, høyre klikke "My computer" og "manage", som sagt der oppe. Trist når man ikke får annerkjennelse - det er sånt som gjør at man ikke gidder å hjelpe engang Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Eller mye kjappere, høyre klikke "My computer" og "manage", som sagt der oppe. Trist når man ikke får annerkjennelse - det er sånt som gjør at man ikke gidder å hjelpe engang det er så sant. strør om meg med gullkorn men blir totalt ignorert. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Les tema... Mvh Tokk ut den ene disken min en dag, når jeg satt denn inn hadde cdrom og cdbrenner tatt bokstav navnene deres så nå har jeg C:hd D:hd E:dvd F:cd-rw G:hd H:hd litt teit egentlig Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har alltid cdrom som X:, da slipper man det drittet Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har alltid cdrom som X:, da slipper man det drittet Og hvordan gjør man evt cd-rom til x:? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har alltid cdrom som X:, da slipper man det drittet Og hvordan gjør man evt cd-rom til x:? Samme teknikk som Torbjørn skrev. (Fatter ikke at folk gidder å google frem lange bruksanvisninger når Torbjørn allerede har skrevet kort-versjonen!) -pg Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 perler for svin Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Beklager Jeg postet helt feil (forum) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 knegg... hissigpropp! Ja, kan du komme heim og skifte stasjonsnavn på brenner og dvd romen min? ja, også dei 4 virituelle cdromene mine da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå