Jann. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Stilig lysbildet i trafikken. Artig med lange lukker tider. Ble majestetisk bildet med svære treèt, fine farger og komp. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Herlig bilde av huset, fargene på veggen og løvet, med treet. Veldig fint! Også enig i at du valgte rett i dag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 21. oktober falt veldig i smak. Liker komposisjonen med treet i mitten, men ikke altfor symmetrisk, og fine farger! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Det er for lite traktorbilder i denne tråden. (Til alle med små gutter) Fant en stilig gammel John Deere i tåken på et jorde. Takker for hyggelige tilbakemeldinger. 23.oktober. Traktor 1/80sek, f5 og iso800 Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Likte særlig de tre siste dagers bilder her. Fargene og komposisjonen i 21, og bevegelsene i bladet (selv om de stod stille, men jeg tenkte litt på en vifte eller no...), og det tåkete og nasjonalromantiske ved traktoren. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Helt enig; det er alt for lite traktorer. Ikke bare i denne tråden - i hele festen Men heldigvis kom du til unnsetning i dag. Liker også godt den gule veggen delt av treet tolkningen av et blad. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Traktor er ikke feil, særlig ikke når den er så fargerik og i tåke! Tror faktisk også en crop nede ville gjort seg der jeg.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bladbildet ble greit det, og hovedbildet er mye bedre enn spoileren. Tror det kunne funket bra i kvadratisk format. Har hatt noen timer på traktor i ungdommen, nesten så man savner det litt. Her har du jo funnet en god, gammel årgang, et riktig festfyrverkeri blant tåkete omgivelser. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ett riktig fabelaktig traktorbilde, det gjør seg med litt tåke på sånne åkerbilder. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Traktorer skal jo helst være røde, men her gjorde det seg med en multicolorversjon. Ellers er høstbladet min favoritt sammen med fine portretter. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Takk igjen for alle hyggelige tilbakemeldinger. Til Jan R. Halvorsen og k.n.b så er jeg enig i forslagene om at cropping av bildene ville gjort dem bedre, men jeg har pålagt meg en ekstra utfordring i å ikke croppe bildene i oktoberfesten. (Kun retting av horisont). Nok noen dager med lite tid til foto. Har begynt på valpekurs (det trengs med en schnauservalp i hus). Da ble det et bilde jeg tok på jobben - fra et forsøk med luftputebane. 24.oktober luftputebane. 1/200sel f2.5 og iso 800 I dag har jeg vært en tur på sykehuset, mange timers venting. (Kontroll) 25.oktober Enden av korridoren. 1/125sek, f3.5 og iso800 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Heh, det ser ut som dere har skaffet en benk for fokustesting på jobben. Et riktig så norsk bilde i rødt, hvitt og blått. Dagens var talende, ensom i en tom korridor. At vedkommende står innerst, og dermed blir ganske liten i bildet, gjør det bare enda sterkere. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Traktorbildet ble veldig pent! Fine farger, komposisjon og tåke. Liker også Enden av korridoren. Mye dyp - både billedlig og bokstavelig. Flott bilde som vekker tanker. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Likte traktor bildet godt. Fin komp og tåka som er i bakgrunnen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Takker for alle kommentarer Fikk tatt en tur i finværet i dag - oppdaget at det kan være lurt å skaffe seg en solblender. Flere bilder ble ødelagt av sollys rett på objektivet. Noe av dette ses i den ene spoileren. Traktorer er vist ettertraktet - og jeg kom over en sliten Volvo. 26.oktober:BK. 1/400sek f2.5 og iso100 Spoilerne er S/H utgave av traktor samt Vinterens første møkkajobb. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Herlig bokeh på luftputebanen (hva det nå engang er...), sykehusbildet også bra, det hadde vært ganske så kjedelig uten personen langt der nede - som virkelig gjør bildet, til tross for å være en så liten del! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Enden av korridoren er skarpt og med fin dybde. (Og linoleumen er skinnende REN!) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Mange påstår at AF hastighet både på 5D MkII og Plastic fantastic er håpløs når det gjelder innendørs sport. Hadde ingen problemer med å treffe fokus på dagens shoot. Mye heftig handballaction 27.oktober. Action 1/125sek, f3.5 og iso 800 Takker for tilbakemelding på mine bilder Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Fin takk-for-kampen panorering med fokus på ditt lag (regner jeg med) med motstanderlaget susende forbi. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Første vinterdag, og isen har lagt seg på vannet. 28.oktober: Islagt vann. 1/160s, f8 og iso100 Edit: rettet horisonten Endret 28. oktober 2012 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå