ReZLA Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hei! Etter jeg drepte Alduin i sovengarde så har karakteren min et rart lys rundt seg. Det er ikke en buff, og jeg har googlet rundt, men finner ingenting. Noen tips til hvordan jeg kan fjerne dette? Legger ved et bilde. Takk for svar! ReZ Edit: Fikk det bort når jeg byttet kjønn i shworacemenu, men kommer tilbake når jeg går i first person igjen.. Endret 29. september 2012 av ReZLA Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Update: Når jeg søkte på "Skyrim glowing Aura" fikk jeg opp litt diverse. Men ser ut til at det ikke er noen fix for dette enda. Fant hvertfall ut hva effekten heter "AbFXSovengardeGlow". Noen tips til hvordan jeg kan få fjernet en spesifikk effekt? ReZ Lenke til kommentar
ReZLA Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Update2: Etter å ha funnet IDNummer til "lyset". Og ha søkt i utallige tråder, så ser det ut til jeg bare må vente til Bethesda fikser det. Endret 3. oktober 2012 av ReZLA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå