rongata Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hei, har fått tilbud om å kjøpe en brukt pc av en kamerat, da min nåværende pc er akljfa. Problemet mitt er at jeg ikke har filla peiling. Dette er spesifikasjonene og prisen er 1600kr AMD athlon 64 2.4GHz dual core seagate 250gb HDD 400/500W PSU 4Gb RAMnvidia GeForce 8800GT 4Gb RAM nvidia GeForce 8800GT* CD/DVD-rom nVidia hoverkort Er dette verdt bra,dårlig, verdt pengene? takk Endret 29. september 2012 av vemmi Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det er en eldgammel maskin verdt lang borti 300kr. Lenke til kommentar
KaiAlvin Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det er en eldgammel maskin verdt lang borti 300kr. Må si meg fullstendig enig her. Han burde nesten betale deg for å bli kvitt den. Men selvfølgelig, skal du ha en "snokebokmaskin" samt spille eldre titler ville jeg kanskje ha lagt inn et symbolsk bud mellom 200-400,-kr. Skal man tjene penger på brukte pc deler så må man selge dem innen rimelighetens tid da de har et drastisk prisfall etter 2-3 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå