Jdronnen Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hei. Jeg satt å tenkte på ett gammelt spill her en dag. Og jeg klarer IKKE å huske på hva det heter.. Utrolig lenge siden så husker det bare vagt.. Men det handler om at du skal være en kar, og springe rundt i en by, og kjøpe mat, og handle klær etc. Også skal man jobbe, og man kan få seg bedre og bedre jobb. Mener man kunne jobbe på en slags burgersjappe. :-) Tror hensikten var å liksom få den beste jobben, og beste leiligheten å bo i.... Husker heller ikke om dette spilelt stammer fra Amiga, eller PC. Noen som har peiling på dette ? :-) Takker for alle svar. Endret 29. september 2012 av Jdronnen Lenke til kommentar
vZ Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jones In The Fast Lane. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 29. september 2012 Forfatter Del Skrevet 29. september 2012 Jones In The Fast Lane. Det var det!! Haha. Takker Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Jones var legendarisk! Hos meg levde Jones godt på junkfood... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå