Kjetil E Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei. Jeg skal bygge min egen gaming pc, men er ikke altfor sikker på hva slags innmat jeg burte ha! Spiller mye MMO/MMORPG og trenger en bra og stabil fps:-) Har bygd opp en pc fra komplett.no, kan dere gi meg noen tilbakemeldinger evt mangler eller dårlig oppsett? Tror jeg har fått med meg det meste. Takk Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) viss du bruker dataen hovedsaklig til gaming, så velg en i5 3570K, en i7 3770K er så og si like god som en i5 til gaming, men en i7 er bedre til redigering, finn en modulær strømforsyning og er det en minnevifte jeg ser? trengs vel egentlig ikke. ellers så ser det bra ut Endret 29. september 2012 av itaSalat Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Bytt CPU til i5-3570k, og invester heller i en større HDD eller en bedre CPU-kjøler, f.eks. Corsair H80. Anbefaler også å bytte PSU til HX 650, så får du en strømforsyning med litt bedre kvalitet (og den er modulær). Og forresten, RAM-kjøler er 100% fullstendig unødvendig. Alt den gjør er å lage mye støy. Endret 29. september 2012 av moby_duck Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ville sett på komplett sitt helgetilbud. Noctua NH-D14 CPU Kjøler Socket 775/1155/1156/1366, AM2/AM2+/AM3, 1300 RPM, 110,3 m³/h, 19,8 dBA til 399 kr er et veldig bra kjøp om man vil overklokke. Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Bytt CPU til i5-3570k, og invester heller i en større HDD eller en bedre CPU-kjøler, f.eks. Corsair H80. Anbefaler også å bytte PSU til HX 650, så får du en strømforsyning med litt bedre kvalitet (og den er modulær). Og forresten, RAM-kjøler er 100% fullstendig unødvendig. Alt den gjør er å lage mye støy. er enig med det itaSalat og moby_duck sier, men hvis du vurderer Corsair H80 så vil jeg bare legge til at stock-viftene som følger med bråker veldig ved full hastighet og at den egentlig er litt dyr i forhold til ytelsen den leverer med tanke på at du kan få Noctua NH-D14 denne helgen for bare 400kr på komplett. Endret 29. september 2012 av PingPangbv Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bytt CPU til i5-3570k, og invester heller i en større HDD eller en bedre CPU-kjøler, f.eks. Corsair H80. Anbefaler også å bytte PSU til HX 650, så får du en strømforsyning med litt bedre kvalitet (og den er modulær). Og forresten, RAM-kjøler er 100% fullstendig unødvendig. Alt den gjør er å lage mye støy. er enig med det itaSalat og moby_duck sier, men hvis du vurderer Corsair H80 så vil jeg bare legge til at stock-viftene som følger med bråker veldig ved full hastighet og at den egentlig er litt dyr i forhold til ytelsen den leverer med tanke på at du kan få Noctua NH-D14 denne helgen for bare 400kr på komplett. Det er feil. Det er pumpa som lager det velkjente H80/H100 bråket. Viftene er bra, de. Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bytt CPU til i5-3570k, og invester heller i en større HDD eller en bedre CPU-kjøler, f.eks. Corsair H80. Anbefaler også å bytte PSU til HX 650, så får du en strømforsyning med litt bedre kvalitet (og den er modulær). Og forresten, RAM-kjøler er 100% fullstendig unødvendig. Alt den gjør er å lage mye støy. er enig med det itaSalat og moby_duck sier, men hvis du vurderer Corsair H80 så vil jeg bare legge til at stock-viftene som følger med bråker veldig ved full hastighet og at den egentlig er litt dyr i forhold til ytelsen den leverer med tanke på at du kan få Noctua NH-D14 denne helgen for bare 400kr på komplett. Det er feil. Det er pumpa som lager det velkjente H80/H100 bråket. Viftene er bra, de. Jeg står fortsatt på min mening om at stock-viftene er høylytte. spol til 7:10 for viftetest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå