Gå til innhold

Gaming PC

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal bygge min egen gaming pc, men er ikke altfor sikker på hva slags innmat jeg burte ha! Spiller mye MMO/MMORPG og trenger en bra og stabil fps:-)

Har bygd opp en pc fra komplett.no, kan dere gi meg noen tilbakemeldinger evt mangler eller dårlig oppsett? Tror jeg har fått med meg det meste. Takk :)

post-282479-0-01868000-1348941090_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss du bruker dataen hovedsaklig til gaming, så velg en i5 3570K, en i7 3770K er så og si like god som en i5 til gaming, men en i7 er bedre til redigering, finn en modulær strømforsyning og er det en minnevifte jeg ser? trengs vel egentlig ikke. ellers så ser det bra ut

Endret av itaSalat
Lenke til kommentar

Bytt CPU til i5-3570k, og invester heller i en større HDD eller en bedre CPU-kjøler, f.eks. Corsair H80. Anbefaler også å bytte PSU til HX 650, så får du en strømforsyning med litt bedre kvalitet (og den er modulær). Og forresten, RAM-kjøler er 100% fullstendig unødvendig. Alt den gjør er å lage mye støy.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv

Bytt CPU til i5-3570k, og invester heller i en større HDD eller en bedre CPU-kjøler, f.eks. Corsair H80. Anbefaler også å bytte PSU til HX 650, så får du en strømforsyning med litt bedre kvalitet (og den er modulær). Og forresten, RAM-kjøler er 100% fullstendig unødvendig. Alt den gjør er å lage mye støy.

er enig med det itaSalat og moby_duck sier, men hvis du vurderer Corsair H80 så vil jeg bare legge til at stock-viftene som følger med bråker veldig ved full hastighet og at den egentlig er litt dyr i forhold til ytelsen den leverer med tanke på at du kan få Noctua NH-D14 denne helgen for bare 400kr på komplett.

Endret av PingPangbv
Lenke til kommentar

er enig med det itaSalat og moby_duck sier, men hvis du vurderer Corsair H80 så vil jeg bare legge til at stock-viftene som følger med bråker veldig ved full hastighet og at den egentlig er litt dyr i forhold til ytelsen den leverer med tanke på at du kan få Noctua NH-D14 denne helgen for bare 400kr på komplett.

Det er feil. Det er pumpa som lager det velkjente H80/H100 bråket. Viftene er bra, de.

Lenke til kommentar
Gjest PingPangbv

Det er feil. Det er pumpa som lager det velkjente H80/H100 bråket. Viftene er bra, de.

Jeg står fortsatt på min mening om at stock-viftene er høylytte.

spol til 7:10 for viftetest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...