Minus Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei, jeg og samboer skal til London i romjulen, og da passer det jo bra når hun er Arsenal-fan og se kamp der. Siden jeg har hørt mye forskjellig om å kjøpe billetter - bl.a mye scam osv, spør jeg derfor her om noen har tips til plasser som er OK å kjøpe billetter gjennom. Bør vi kjøpe billetter så tidlig som mulig, eller er det like greit å kjøpe når vi kommer til England? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Bør vi kjøpe billetter så tidlig som mulig, eller er det like greit å kjøpe når vi kommer til England? Emirates er en av de banene som alltid er utsolgt, og det er ingen grunn til å tro noe annet om kampene der i romjula. Å vente til dere er i England er egentlig ikke særlig lurt. Sikkert mulig å få tak i billetter på svartebørsen, men da må dere nok betale blodpris. I verste fall blir det ingen billetter. Så jeg anbefaler å få ordnet med billetter så tidlig som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Prøv Arsenaltickets på twitter om dere ikke har billetter når dere er over, solgte selv billetter igjennom dem sist gang jeg var over da jeg hadde for mange og det var veldig greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå