k.n.b Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Her holder virkelig vinteren på å ta grep, og det har fotografen gjort også. Syklisten med spor etter hjulene under snøtunge høstgule blader gjør bildet så det suser. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det siste var et pent bilde av høstens slutt. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 takk alle for kommentarer, (ingen nevnt ingen glemt). Det siste er kanskje egen favoritt. Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Dag 25 Bilde 17 (...) Et helsikes vær forøvrig Aiai, minner meg på hvorfor jeg ikke lenger bor i Norge.. ikke det at jeg bor et sted kjent for godt vær, men det fins dårlig vær, og det fins dårlig vær. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Bilde 16 ble skikkelig stilig, klokken fanget blikket med en gang. Fikk en dybde følelse her og liker de mørke tonene Fin komp med mannen som leier sykkelen. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2012 Bilde 16 ble skikkelig stilig, klokken fanget blikket med en gang. Fikk en dybde følelse her og liker de mørke tonene Fin komp med mannen som leier sykkelen. takk Jann. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Både rulletrappen og bildet med klokken (16) er fine, symmetriske bilder med fint lys. Mannen med sykkelen i høstsnø har god stemning. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Dag 28 Bilde 18 f/8, 4 sek, ISO 500 1 Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Dette likte jeg, flott håndtert blandinglys gir fine kontraster mellom varmt og kaldt lys. Massevis av materialitet og tekstur. Kanontøff industrikonstruksjon! ....og herlig serie på Flickr! Endret 29. oktober 2012 av twoeyes Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Dette likte jeg, flott håndtert blandinglys gir fine kontraster mellom varmt og kaldt lys. Massevis av materialitet og tekstur. Kanontøff industrikonstruksjon! ....og herlig serie på Flickr! Takk, for hyggelig kommentar. Spennende sted dette Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Dag 28 ble flott (du fikk tatt mange gode bilder på Lilleby!). Liker komposisjonen, det myke lyset, kombinasjonen av varmet og kalde farger og alle teksturene. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Massevis av snacks for øynene i dag. Storveis! Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Dag 30 Bilde 19 Slutter der jeg begynte f/8, 1/80, ISO 100 Klart å levere bilder på 2/3 av dagene og er strengt tatt fornøyd med det. En ny erfaring dette "konseptet" for min del og har erfart at selv om jeg kanskje ikke har hatt tid eller ferdighet til å få til det jeg har tenkt har det gitt meg inspirasjon til å komme meg ut, oppdaget noen steder jeg må tilbake til å fotografere bedre neste gang, samt en lærdom som jeg kan ha en tendens til å glemme: Det blir ofte best om du tar deg litt tid!!! Dette ga mersmak. Se, nå har jeg skrevet mitt lengste innlegget noensinne på et forum i tillegg Endret 1. november 2012 av Nelson09 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Må si du har fullført godt på din første akam-fest. D1, D7 og D28 er tre av mange som falt i smak. Takk for mange gode bilder og god innsats i hele Oktober. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Siste bildet ble et flott landskapsbilde, høstsluttelige farger og vinteren er her, bildet fra smelteverket ble flott samt de andre fra verket. En flott oktoberfest Nelson! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Fin stemning og komposisjon i ditt siste! Godt gjennomförd fest, håper du blir med fler ganger. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Dag 28, bilde 18 var virkelig rått og flott. Mye rukkel, men det er mønster i rotet, og mange fine teksturer. Også ikke minst et veldig flott lys. Severdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå