Nelson09 Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 D16 Bilde 13. Fagerheimskogen, litt for seint egentlig f/7.1, 1/40, ISO 100 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Nydelige höstfarger og lys! Liker også det litt bredere formatet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Mye fint som har kommet her siden sist jeg var innom. Blitzbildet er jo ypperlig - liker slike gamle biler. Tre tårn og fagerheimskogen falt også i smak. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Opel Blitzen var pen å se på. Fotografert fra en flott vinkel. Rulletrappa symmetrisk og fin med nydelige dype fargetoner. Ha du prøvd å rette opp trappa litt, og kjørt 1:1 format på den? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Fagerheimskogen, litt for seint egentlig Hva mener du med litt for seint, for seint på dagen? Det synes jeg i alle fall ikke. Flott lys her, og disse skyggevirkningene hadde du ikke fått tidligere. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Opel Blitzen var pen å se på. Fotografert fra en flott vinkel. Rulletrappa symmetrisk og fin med nydelige dype fargetoner. Ha du prøvd å rette opp trappa litt, og kjørt 1:1 format på den? Ikke enda, men må vel det nå Fagerheimskogen, litt for seint egentlig Hva mener du med litt for seint, for seint på dagen? Det synes jeg i alle fall ikke. Flott lys her, og disse skyggevirkningene hadde du ikke fått tidligere. mener det var enda bedre litt tidligere, men ikke så lett å komme seg ut av huset med en liten viljesterk knert som skal være med. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Den relativt harde festinga første del av måneden tok på. Sleit meg til et par bilder, det siste tatt i kveld 21. okt. Bilde 14 Kaffe på Sponhuset 22. okt Bilde 15 Opp og ser på nytt kjøpesenter Takk for kommentarer alle som har tatt seg tid til det. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Fagerheimskogen ble flott, fint lys og farger. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Fint bilde på sponhuset! Liker spesielt overdelen med vinduene og mannen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Flott fanget i Sponhuset. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Fint bilde på sponhuset! Liker spesielt overdelen med vinduene og mannen. Tenke egentlig snike meg litt innpå for å ha mer av den delen...men ble for reservert Dag 22 Bilde 16 20:27 f/2, 1/50, ISO 400 Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Fagerheimskogen er tydeligvis fylt med farger og lys! Likte særlig kaffe på Sponhuset. Hadde kanskje vært gøy å se en variant i landskapsformat også. Mannen i vinduet gjør bildet mer spennende for meg. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Fagerheimskogen er tydeligvis fylt med farger og lys! Likte særlig kaffe på Sponhuset. Hadde kanskje vært gøy å se en variant i landskapsformat også. Mannen i vinduet gjør bildet mer spennende for meg. takk. Fagerheimskogen var ferdig photoshoppa noen dager i forrige uke Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Sponhuset ble fint, mannen gjør hele bildet, ville vært kjedelig uten. På det siste der er det tydeligvis en eller annen som har glemt å stille klokka Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bilde 14 var overraskende stilig nå jeg fikk blåst det opp. Kjekk, gammelmodig stemning og god komposisjon. Bilde 16 var superstilig. Perspektivet og symmetrien gir et skikkelig sug innover. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Dag 22 faller i smak. Fin symmetrisk komposisjon og intressant/morsom effekt med de "to" klokkene. Er den bakre en speiling av den förste, eller enda en klokke som vises speilvend? Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Dag 22 faller i smak. Fin symmetrisk komposisjon og intressant/morsom effekt med de "to" klokkene. Er den bakre en speiling av den förste, eller enda en klokke som vises speilvend? Ja, den bakerste er en speiling av den nærmeste. Ganske intr stasjon med mange spennende muligheter mtpfoto dette. Abs verdt en tur om en er i området. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Dag 25 Bilde 17 I ly f/5,6., 1/200, ISO 200, lysna litt og dratt litt ned på "clarity" i LR Et helsikes vær forøvrig Endret 25. oktober 2012 av Nelson09 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ett flott snøbilde, men akk så kaldt det været virker. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Brrr, jo for et vär vi har/hadde idag. Lekkert dyp i ditt bilde og fint komponert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå