Nelson09 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Bruker: Nelson09 Deltagernivå: Pingle Utstyr: Canon EOS 60D, Sigma 30 f/1.4 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Starter litt forsiktig på min første fest, trilletur og kamera med D1: Bilde 1 f/11, 1/90, ISO 100 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Høstværet er ikke mye å klage på her i hvert fall. Husklyngen kjekt plassert mellom to treklynger (eller skogholt for alt jeg vet). Litt mønster har det blitt på jordet etter skuronna også. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fint høstlandskaps bilde- Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Nytt turbilde. Møtte denne trivelige karen i Tusseløypa D2: Bilde 2 f/2.8, ISO 400, 1/60 sek Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ser ikke mange slike karer i skogen her må jeg si. Liver opp fint med den unge betrakteren lenger bak i bildet. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Ser ikke mange slike karer i skogen her må jeg si. Liver opp fint med den unge betrakteren lenger bak i bildet. Her oppe florerer det av slike. Mulig det har noe med klimaet å gjøre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Forsiktig start? Synes dete er en bra start, jeg. Særlig dagens er herlig - fint at ungen i bakgrunnen passer fargemessig sammen med karen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 For et sjarmerende bilde! Barnet i bakgrunnen gjör det mye mer intressant. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Fin ro over landskapsbildet - kjenner formelig den friske lufta. Genialt med barnet i bakgrunnen som gjentar hovedmotivet på stammen - et barneansikt med rødt, hvitt og mørkt blått. Gleder meg til å følge festen videre! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nydelige farger i det første bildet. Flott komposisjon også. Bra! Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Takk for hyggelige kommentarer Slenger ut tre bilder på en gang her nå D3 Bilde3. Jobbedag. Satt og glodde på denne på kontoret og er vel strengt tatt med for å kanskje makte ett bilde per dag f/8, 1/8, ISO 250 D4 Bilde4 Utsikt over Baklidammen f/8, 1/60, ISO 100 D5 Bilde5 f/8, 1/30, ISO 100 tar gjerne kritikk og konstruktive innspill, relativt fersk som jeg er. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 D3 stort. voldsomt i sin stramme minimalisme. denne kunne fått plass på veggen. takk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Stram minimalisme indeed. Sånn skal sort-hvitt bilder lages. Kun sort, kun hvitt. Har ikke begrep om hva det er riktignok. Kanskje litt mye intetsigende himmel på D4, kunne godt beskjæres litt øverst etter min (tvilsomme) smak. Ellers et særdeles høstpreget landskap. Lurer på hvor man finner sånt i oktober av alle ting? D5: Ah, stramme, rette linjer brutt opp av en sterk diagonal. Greit nok som det er, men en enda strammere variant hadde vært å kuttet rett over trærne og litt på venstresiden. Urk , her kommer jeg og kutter i andres bilder igjen og igjen. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Stram minimalisme indeed. Sånn skal sort-hvitt bilder lages. Kun sort, kun hvitt. Har ikke begrep om hva det er riktignok. Kanskje litt mye intetsigende himmel på D4, kunne godt beskjæres litt øverst etter min (tvilsomme) smak. Ellers et særdeles høstpreget landskap. Lurer på hvor man finner sånt i oktober av alle ting? D5: Ah, stramme, rette linjer brutt opp av en sterk diagonal. Greit nok som det er, men en enda strammere variant hadde vært å kuttet rett over trærne og litt på venstresiden. Urk , her kommer jeg og kutter i andres bilder igjen og igjen. Himmelen ja..Ser den, ble vel midtstilt... Skal ta meg en tur til bilde 5 igjen og teste litt mer... uten utålmodig selskap Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Utålmodig selskap er en uting Jeg er enig at D3ikke trenger så luft på toppen. Mange fine detaljer i D5. Som de to som går inne i glassgangen. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) D6 Bilde6. f/7,1., 1/20, ISO 200 Red. e innspill Endret 7. oktober 2012 av Nelson09 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 D6: Fint komponert og nydelige farger. Hadde gjerne sett at trappen var linet opp litt bedre i høyre billedkant. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kan være med på Anew's kommentar om trappen. Men også resten av hans kommentar, flotte og klare fargekombinasjoner og rene linjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå