Kortsluttning Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei Skulle gjerne resette hele dataen min, det er en emachines e4356 med windows vista. Leser flere steder du skal holde inne f11 under oppstart, men det kommer ikke opp som alternativ. Mener jeg har resat denne før uten noen cd, men er ikke helt sikker. Håper noen kan hjelpe med dette! Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 noen som vet? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Prøv ALT+F10 under oppstart. Lenke til kommentar
Kortsluttning Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Får alternativer om f2 og f10, trenger ikke alt. Kan bote fra disk eller ad in cards, remowable disc, network. Men virker som om den ikke finner noe. Starter bare windows igjen. Også prøvd å tilbake stille. Men det er bare mulig 16 dager tilbake:P Har et alternativ å kjøpe ny windows til 1000kr, men vil helst unngå det. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg henviser nok en gang til Trainmans geniale innlegg! Kort fortalt: Last ned Windows 7 ISO og installer DIN versjon fra minnepenn og til slutt aktivér med koden som står på klistremerket et sted på din maskin. Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå