V7aquaman Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Hei! Jeg har bestilt meg en helt ny telefon, Iphone 5 ! Det jeg lurer på er om jeg trenger å lade telefonen 24T første gangen jeg lader den? Det kan virke som et dumt spm. men jeg går fra en Nokia 3510i som jeg fikk av foreldra for sinnssykt mange år til en iPhone 5. Takk Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Nei, det trenger du ikke, dagens batterier er ikke de samme som for 10 år siden Lenke til kommentar
Gandulf Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Såå lenge uten å bytte telefon? Anyways, dagens batterier trenger ikke lades opp på en spesiell måte, det er bare å ta den i bruk rett ut av eska. Faktisk, så holder de lengre med "klattlading", litt nå og da. Du trenger altså ikke å lade det helt opp før bruk, eller lade det helt ut. EDIT: TheMoonMan ble såvidt før meg.. Endret 29. september 2012 av Gandulf Lenke til kommentar
staleand Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Gratulerer med, etter min mening, verdens beste telefon! Litt av en oppgradering - tipper du blir svært fornøyd Vil forresten anbefale deg å lese http://manuals.info.apple.com/no_NO/iphone_brukerhandbok.pdf (brukermanual) for å få best utbytte av telefonen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå