Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sesong 2 over. Forlot Gulbene (som endte 1 poeng over nedrykk til slutt) for å ta over den greske klubben Thrasyvoulos som lå håpløst sist i gresk Nasjonal B Divisjon etter 14 kamper, med ett enslig poeng.

Klarte å skaffe klubben 18 poeng på 20 kamper, men det var langt fra nok (det hadde ikke holdt for å redde klubben om jeg hadde hatt klubben hele sesongen heller). Og det endte med nedrykk, og jeg valgte å si opp før jeg fikk sparken for å rykke ned til en ikke-spillbar liga.

Så, da spørs det hvor fremtiden bærer, håper på å unngå Norge.

.

fm2013051500245603.jpg

 

Trykk for større bilde :)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Sykeste. Har nå tjent £51.2M på samme spiller, som spilte totalt 8 ligakamper for meg (16 totalt).

 

Kjøpt for £3.5M som 19-åring, solgt etter tre sesonger for £29.5M + 50% av neste transfersum til Juventus, så solgt til Manchester City for £41.8M etter tre sesonger i Juventus. Altså £20.9M til meg + £830k i solidarity contribution.

 

Har nå £622m i banken og renteintjening på £1.5m i måneden (£18m i året). Crazy. :wee:

 

Ble også tilbudt £41m for beste spissen min som har én god sesong bak seg i klubben (18+20 kamper, 17 mål & 6 assists) av Manchester United på transfer deadline day, men hadde risikert å gått frem til januar uten en god spiss og det er en risk jeg ikke er fortrolig med. Noen av summene de klubbene der betaler ut er helt hinsides all fornuft.

 

Andre crazy transfers:

- Hentet på Free Transfer som 22-åring, solgt etter tre sesonger for £35m til Bayern.

- Hentet fra Bayern II som 19-åring for £3m, spilte én kamp, solgt for £20m til Spurs.

Lenke til kommentar

Jeg er også rå på å gå i minus. Om jeg nå holder meg utenfor eller innenfor lønnsbudsjettet. Nå har jeg så langt rotet meg opp i en av de mer alvorlige tilfellene. Jeg tok atter en gang Grorud opp i 1. div. Selv om spillerne var bedre enn de fleste andre i den ligaen fikk jeg ingen taktikk til å fungere. Jeg var under lønnsbudsjettet men gikk fremdeles i minus. Så kom Ham Kam rekende og spurte om jeg ville ta over dem nede i 2. div. Jeg takket ja, og har fått dem fra nesten-nedrykk til 3. plass ved sesongslutt. Men, det har kostet. Jeg har blitt nødt å overskride budsjettet mitt solid. Dette shetter ikke klubben pris på, og de er direkte misfornøyd med at jeg ligger 12k over budsjettet på 30k. Forståelig. Poenget er at jeg nå har 15-20 spillere (mye daukjøtt fra før min tid) på vei vekk fra klubben. Men av en eller annen grunn har ikke styret fått det med seg. Det er en måned igjen før transfermarkedet åpner igjen. Jeg får sikkert sparken før det.

 

Men det er greit nok. Jeg vet ikke hvordan det er med dere som har arbeidet med store klubber. Får dere ansatt media-eksperter? Ham-kam har nemlig en fra tidligere av. Aldri sett det før, og jeg får ikke mulighet til å tilby han ny kontrakt. Valget for media-ekspert er nemlig rødet ut.

 

post-29517-0-44708800-1368782868_thumb.png

Lenke til kommentar

Hehe, det var det jeg også tenkte. Men den muligheten fantes altså, kan det virke som. Han dukket ikke opp på ansatte. Eneste gang jeg så han var når jeg fikk beskjed om at han hadde tre måneder igjen på kontrakten. Så han er i alle fall ekspert på å ikke gjøre noe, men få en god del penger for det samme...

Lenke til kommentar

Eg starter no på 2024-25 sesongen, hentet berre 1 spiler som skal gji Danilo kamp på høgre vingback plass, sido Danilo er 33år no som er gammalt i mit lag! Og kontrakten går ut etter sesongen, så vurderer og gji meg i Arsenal, som då blir 2012-2025. Sido eg rett og slett hatter eigaren eg har no, alt eg har gjort med gammle eigaren i alle år blir ødelagt av ein som ikkje vill bruka penga på talentutvikling. Som er min måte og spela på...

Lenke til kommentar

På grunn av forkjølelse så blei da ein rask sesong. Så no er 2024-25 sesongen over, som også skal bli min siste i The Gunners. Avsluttnings sesongen endte med Charity Shield, Supercup Europa, Klubb VM, Capital one og Premier League trophe. Og valgte og ikkje fornye Arsenal kontrakten etter har oppnåd alt eg kan og motivasjonen får mit kjære Arsenal er ikkje så stor lenger. Og fekk avsluttet med min siste kamp på Emirates med 5-1 seier over City!

 

Så min Arsenal statistikk(2012-2025):

Kamper: 785

Kamper vunnet: 555(70%)

Liga Tropher: 6

Cup Tropher: 29

Verdi kjøpte spillere: 4,04mrd

Verdi selgte spillere: 1,66mrd

 

Og min siste Premier League(for Arsenal jartfall) sesong endte slik:

4SgrNjj.png

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar

Beste kjøp:

 

Patrick Flenley - Kjøpt i 2015 som 16-17åring får 56mill fra Everton.

255serie kamper - 184mål, så han har tangert Henry's skorings rekord får Arsenal i Premier League! Han har vunnet Europeisk Gullgutt, Premier League toppskorer, Beste spiller i Europa, Gullballen i Verden, Årets Spiller i verden og fleire!

 

 

Og 83 landskamper får England med 102 mål!

TzZUMnY.png

 

 

Verste kjøp/avgjørelse

 

 

Jack Flatt - Kjøpt i 2015 som 16åring får 175mill får Wolves

 

Jack Flatt fikk bare 1kamp for Arsenal, og som 20åring var eg skuffte over utviklingo hans. Han blei hentet som største midtstopper talent i verden men han utviklet seg ikkje. Så i 2019-20 sesongen blei han selgt til Barcelona får 29mill. Og han kunne verdt ein av mine beste kjøp, men blei mit dårligeste kjøp når eg var så dum og selgte han igjen får ein laaaaaaaaaav pris. Og allerede ca2 sesonger etter vant han årets spiller i Spania og Champions League, og er Englands stopper kjempe.

 

 

ggPSnga.png

 

 

Og btw: Eg har no signert 2års kontrakt får Juventus! de Boer(tidligere Juventus manager) erstatter meg i Arsenal og eg erstatter han i Juventus!

Lenke til kommentar

Huff så irriterende fav personnel er noen ganger. Er både manager for Mosjøen og Norge. Er treningskamp så kaller opp en lovende ung spiller og han får sin første kamp. Han er i ekstase og poff jeg er på fav personnel lista, just like that. Bare meg som synes det er litt... meh?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...