Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestemt meg, han får bli. Jeg har allerede på to sesonger kvittet meg med 22 av 23 opprinnelige spillere (kun keeperen igjen) så jeg trenger ikke en "purge" når det kommer til de ansatte heller. Har forsåvidt kvittet meg med alle opprinnelige der også unntatt assistenten og en speider.

 

Jeg spiller til vanlig kampene mine på Underhill (6023 tilskuere), men ettersom jeg rykket opp til Championship måtte ståplassene gjøres om til sitteplasser så mens utbyggingen foregår spiller vi på The Den (19700 tilskuere). Vi har et gjennomsnittlig tilskuertall på ca. 10500, men i mars (om 3 måneder) flytter vi tilbake til Underhill. Den minskede kapasiteten vil halvere billettinntektene, men jeg har ca. 25mill. på bok og med en god prestasjon i cupene håper jeg å komme opp mot 30-35mill før sesongen er omme.

 

Forhåpentligvis går styret med på å bygge ut stadionen siden jeg mest sannsynlig ender sesongen på omkring 150% tilskuerkapasitet eller noe sånt. det beste hadde vært om jeg hadde en stadion med ca. 17000, men jeg vet ikke hvor mye det er mulig å utvide med om gangen.

 

Jeg blir så frustrert hver gang jeg ser beskjeden hvor det står "utvider Underhill fra 6023 plasser til 6023"! Wooow, må ha kostet flesk!

Lenke til kommentar

Hm. Ble nettopp sparket for første gang i FM 2013.

 

Var inne i mitt femte år i R.C.D Mallorca i La Liga.

 

Har tatt klubben fra -£15m i underskudd og administrasjon til £25m i pluss og bedre sponsoravtaler med følgende resultater: 14.plass, 14.plass, 8.plass og 4.plass. Målet i min fjerde sesong var å kvalifisere meg til EURO Cup, altså 7.plass eller bedre. Så får jeg sparken ti runder før slutt. To fattige poeng bak 7.plassen, og nede på 9.plass (Naturlig nok slitt med tynn stall). Har gjort det over forventning i tre turneringer, inkl. europacup (nå i EL kvartfinale pga. 3.plass i ei sterk gruppe i CL). I en bedrift ville jeg blitt sett på som en gud, men her får jeg jaggu fyken. Surt.

 

Heldigvis ble jeg tilbudt jobb i Real Madrid CF bare en snau måned senere. :wee:

Endret av PSV
Lenke til kommentar

BZyjclV.png

 

Får meir og meir tru og håp på han! Komt gjennomklubbens ungdomsystem, er engelsk(fødd i Sudan som dåkke kan sjå på navne då, men engelsk no!) og kom på rundens lag i PL på utlån i Charlton. Satser på ny stjernekeeper!

 

Og satser på att dåkke ikkje blir forvirra av att er røde tall som er bra! :p

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar

Ikke i FM13 eller FM12, men i FM11. Vet ikke om kriteriene her har forandret seg voldsomt de siste versjonene, men det tok ihverfall meg ca. 15 sesonger, og jeg hadde da vært den beste klubben i verden i mange år, og jeg hadde Worldwide reputation. Vil anta at du ihvertfall må opp på 4,5 stjerner før noen verdens ting skjer.

Lenke til kommentar

Hm. Ble nettopp sparket for første gang i FM 2013.

 

Har klart å holde meg unna FM i tre år nå, men kløen kom tilbake for noen uker siden. Startet som vanlig uten jobb, og fikk jobben i Hayes & Yeading. Fikk sparken etter 1,5 sesong. Mye nytt og mye vanskelig, men det blir bedre og bedre.

Lenke til kommentar

 

 

Newcastle har vel en stor og fin stadion de?

 

Joda, men med suksessen jeg har tenkt å bringe til klubben hadde det vært fint med litt større stadion. Uansett hadde vært fint å kunne kjempe med lag som Manchester United når det kommer til billettinntekter.

Endret av Rachel Zane
Lenke til kommentar

Noken her som nokensinne har klart og fått godkjent når du anke avgjørelsen av ett rødt kort? Det er får meg 0% sjangse får og få det godkjent. Spissen min fekk ballen i håndo etter ein fosvarer klarerte og traff han i armen og det blei rødt.... Og eg anka da og det blei avslått...

 

Berre på denna saven har eg verdt Arsenal i flere år(2012-2023) og sikkert anka 6-7røde kort, alle avslått og noken av dei er så gråve feil att til og med FA hadde vurdert og godtatt da på ekta..

Lenke til kommentar

er i November 2023, hat 1 måned pause fra FM, men begynnte igjen idag! Og med det laget eg har no, med regens som er frå 23-29år no som eg hentet meste parten får onder 10-50mill når dei var 14-17år og noken fra eigetakademi og tenkt på kossen alle eg har hentet er, sånn dei passer inn i sånn fotball eg vill spela så tenker eg det blir ein god del sesonger til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...