Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Selv om dette er et bilde fra FM12 så poster jeg det her siden det forumet er helt dødt.

 

Kan noen forklare meg hvorfor denne spissen har bommet på 26 av 29 1-1-sjanser? Tallene stemmer, for jeg har ført statistikk.

 

Greit, det er ikke Messi, men jeg kan ikke se eneste grunn til at han skal bomme på så godt som absolutt alle 1-1-sjanser. Bortsett fra at han spiller på mitt lag, da selvfølgelig. Hadde jeg solgt han hadde vel målene rent inn.

 

Er 12 i Ro alt for lite? I såfall, hva er det vitsen med å hente en spiss med mindre enn 19 i ro?

 

post-172997-0-95447000-1366748180_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hva kjører folk med på Laginstrukser? stil, pasningstype, kreativ frihet, press osv? Og bredde og tempo. Sliter med å få en perfekt taktikk på mitt Lorient i fransk liga. Er alltid noe som ikke funker..

Lurer på en ting til: hva er best på å ha på de 2 sentrale på midten i en 4-2-3-1 formasjon? Har ikke helt fått dyptliggende playmaker (støtte) og ballvinner (forsvar) til å funke.

Lenke til kommentar

Startet min Mosjøen save igjen etter et langt avbrekk. Vant Ligaen ganske så suverent og meget overraskende. Er i Europa League gruppespill (en U og V) så går greit med mitt lille lag. Sliter økonomisk og eneste som holder meg i pluss hvert år er europaspill, har lån på stadion og går i underskudd hver mnd helt til Europaspill starter

 

Og så kom en eller annen agent og spurte om jeg ville kjøpe denne lille krabaten... Hell yeah! :p Ville ikke ha noe lønn heller (mest lønn på mitt lag, men det sier ingenting xD)

 

Vel... Får ikke til å laste opp bilde (opplastingen feilet?:S) Men var Theo Walcott, age 32 ;P

 

*edit se der ja fikk den opp :p

post-262771-0-58914400-1367018656_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Walcott har en lei tendens til å falle sykt i stats veldig tidlig. Ser flere spillere gjøre det. Så bale som.. 31 år eller noe, hans stats har fallt dramatisk og spiller veldig dårlig, så ser jeg for eks Fellaini som spiller top notch til han er langt ute i 30 årene, vet ikke hvorfor. Tenkte kanskje det er veldig dårlig natural fitness, men det er jo heller ikke tilfellet

Lenke til kommentar

Walcott har en lei tendens til å falle sykt i stats veldig tidlig. Ser flere spillere gjøre det. Så bale som.. 31 år eller noe, hans stats har fallt dramatisk og spiller veldig dårlig, så ser jeg for eks Fellaini som spiller top notch til han er langt ute i 30 årene, vet ikke hvorfor. Tenkte kanskje det er veldig dårlig natural fitness, men det er jo heller ikke tilfellet

 

Dette merker jeg godt på FM 2012 også. Hangeland ble benkesliter i Fulham og la opp 33 år gammel, Riise er 38 år nå, fast på laget og kaptein!

Lenke til kommentar

Pokker jeg er lei av dødballer på dette spillet. Jeg føler at 90% av alle mål er direkte fra dødball, eller som følge av en dødball. Jeg slipper nesten aldri inn pga direkte spill. Har prøvd å kjøre fast på def positioning/ set pieces i match prep, men ingenting hjelper. Jeg har lyst å grine hver gang det kommer opp et corner highlight 92 min ut i en kamp. Det er ensbetydende med tapte poeng.

Lenke til kommentar

Mitt største problem med FM er at jeg blir for lett knyttet til profiler i klubben. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gi den assisterende manageren ny kontrakt eller signere en bedre og billigere assisstent.

 

Problemet er at han som er her nå har 150 kamper for klubben samt jobbet der i 5 år :( FM blir ikke noe annet en emosjonelt trauma for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...