archanios Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Bra til å vere frå Norge. Kjem lite derfrå som er spesielt brukande, men sånn generelt så har han ein del å gå på. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ser potensiellt beast ut han der ja, bra til å være Norsk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Fortsatt litt opp til de to her. Tre sesonger gamle screens btw. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Markerer mitt første (!) innlegg i FM13-tråden med å fortelle hvor jævla artig jeg syns det er når det for 3.gang på 10 sesonger kommer en jævla embargo pga. potensiell takeover midt under sommer transfervinduet. For 3.gang blir det ikke noe av. Noen som troller meg? Endret 4. mars 2013 av PSV Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kan informere om at talentet ble signet av ManUtd i Januar. Tilbakemelding på laget hadde vært flott, før 2014 sesongen. Solgt unna flere for mange millioner. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Skulle tru PSG hadde nok pengar til å by skikkeleg for ein spelar, men budet som starta på £1.5mill er no nede i 1.1. Forstår verkeleg ikkje korleis dei forhandlar iallefall. Blir ikkje meir aktuelt å selge ein lovande 17-åring når eg ikkje får igjen noko for det Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Backene dine er langt fra gode nok. 4/6 offensive spillere spiller i feil posisjon, spesielt høyre indreløper er langt bedre som venstreving og AMC'en burde nok spilt som høyre indreløper. En Stefan Aase på AMC kanskje? Mange gode spillere da, bør levere greit, om du ikke blir fullstendig voldtatt i ræva pga at backene dine mangler fart. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Han har jo ingen indreløpere? Tenker du på kantene hans? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Indreløper er bare en måte å si sentral midtbanespiller utenfor FM. Kan ha vært litt forvirrende. Uansett, Stefan bør spille BVM på venstresiden av midtbanen, mens Bendiksen bør spille som indreløper, eller fremskutt playmaker på høyresiden. ooh, tok akkurat ledelsen borte mot Leverkusen Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) .... Endret 5. mars 2013 av elx90 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Første sesong med Mosjøen gikk ganske bra, fin fin 3dje plass i 3 div uten noe store innkjøp. Bytter nesten hele laget til andre sesong og dominerer ligaen og slår ny ligarekord i poeng. Hentet inn gamle storheter nå som jeg er i 2 div. Morten Berre, Torstein Helstad og flere mer ukjente, men gode 2 div spillere med god erfaring har kommet til lille Mosjøen. Startet serien med en fin 2-0 seier over Tromsdalen. Hele kampen var kontrollert og de hadde så og si ingen sjanser mot min 57% possession og 4 CCC. Lover bra dette! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hvilken database oppdatering bruker du for å få spilt med MIL? Hørtes ut som en morsomt prosjekt. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 kjøpt meg ny pc, hvordan får jeg med save gamen min til den nye pc? ligger dem på steam så det er bare å instalere steam igjen på ny pc? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Ligger i My Documents/Sports Interactive/Football Manager 2013/Games, så kopierer du alle filene der inn i tilsvarende mappe på nye PCn, så har du alle saves'a dine Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Cinderella story fortsetter. Mitt mosjøen med mange gamle helter knuste all motstan i 2 div og rykket rett opp. Fikk en del gratis spillere når jeg kom til 1 div, men tenkte jeg kom til å slite siden mitt førstelag var ganske tynt med gode spillere. Første halvdel av 1 div går utrolig bra, nesten ingen skader og jeg holder 1 plassen, veldig overraskende. Så kommer skadene og problemene. Slutter på 4de plass og playoff. Veldig jevne playoffkamper men vinner de 2 første til slutt. Opp/ned playoff kamp mot sandnes/ulf vinner føste kamp 2-1 og neste 1-0! Mosjøen i tippeligaen, men trenger store forsterkninger for å holde meg oppe. Så veldig overaskene indeed. Første sesong ble 3 plass i 3 div så 1, så 1 plass i 2ndre, og 4->playoff secure i 1ste =) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Går det an å prøve og få jobb i en klubb som allerede har manager? Kjemper om topp 4 plassering med Wolves, men vet ikke om jeg greier å se på at Chelsea holder på å rykke ned om det er noe jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 (endret) Tror ikke det er mulig. On other news, første kamp i tippeligaen mot Rosenborg... Satset på uavgjort på hjemmebane, de presser får masse skudd inn, men jeg kjemper meg til en veldig sterk 3-1 seier, bruker så og si samme lag jeg brukte i 1 div med unntak av en person. Poss 49% 6-4 skudd og skudd på mål. Og har fått bygd ut stadion (skjedde forrige sesong) med 1500 seter og selger 1200 season tickets også bygger vi ny stadion (klubben tok opp lån og fikk gode invisteringer. Den blir på 5000+ seter og navnet etter klubb legenden Bent Inge Johnsen. Sliter litt økonomisk etter den og må ha en god plassering i tippeligaen hvis jeg skal klare å beholde spillere (siden de vill ha mer lønn for nye kontrakter. Krysser fingrene, men som sagt, god start *Edit Slår Bodø/Glimt 3-0 på Aspmyra etter 3-1 sieren over Rosenborg :O, laget mitt spiller utrolig bra for tiden ser det ut som Endret 8. mars 2013 av Syncz 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 7 plass i ligaen og vant cupen (mot sandnes ulf :S) så vil si en ganskje bra første sesong i tippeligaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå