archanios Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Er ofte ikkje så mykje som skal til. Denne sesongen eg held på med starta dårleg med mange uavgjorte kampar og dårlig spel både framover og bakover. Uten nokon god grunn gjekk vi frå den dårlige steamen til å spele 7-8 kampar på rad uten baklengs og ein del sterke sigrar, samt gå frå 6-7 poeng bak serieleder til tilsvarande ledelse. Problemet er vel at eg er i 2018 og fortsatt ikkje har eit forsvar som er tilstrekkelig godt nok. Det blir rett og slett ikkje produsert gode norske forsvarsspelarar på den saven eg er inne i. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 http://www.sigames.com/news/14218/Football+Manager+v1330+Transfer+Update+out+now !!! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ehm... skjer med å ikke få hentet mitt lagret spill? Loader, men intet skjer Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Noen som har en oversikt over datoene da juniorene i de forskjellige landene kommer opp? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 26th January Anguilla, Antigua & Barbuda, Aruba, Barbados, Bermuda, British Virgin Islands, Cayman Islands, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominican Rep., El Salvador, Grenada, Guatemala, Guyana, Honduras, Jamaica, Montserrat, Nicaragua, Panama, Puerto Rico, Saint Kitts & Nevis, Saint Lucia, St Vincent & the Grenadines, Surinam, Trinidad & Tobago, Turks & Caicos Islands, US Virgin Islands 23rd February Albania, American Samoa, Andorra, Armenia, Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Cyprus, Estonia, Faroe Islands, Fiji, FYR Macedonia, Georgia, Kazakhstan, Kiribati, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Moldova, Montenegro, New Zealand, Papua New Guinea, Samoa, San Marino, Solomon Islands, Tonga, Vanuatu 8th March Croatia, France, Germany, Greece, Hungary, Israel, N. Ireland, Russia, Scotland, Switzerland, Turkey, Ukraine, Wales 13th March Austria, England 17th March Slovakia 18th March Belgium, Czech Republic, Demark, Italy, Poland, Portugal, 19th March Bulgaria, Romania, Slovenia, Uruguay 23th March Mexico 25th March Holland 28th March Serbia, Spain 2nd April Argentina, India, South Africa 17th April Indonesia 19th April Hong Kong 27th April Australia 7th June Bolivia, Ecuador, Paraguay, Venezuela 13th August Iceland 27th August Afghanistan, Bahrain, Bangladesh, Bhutan, Brunei, Cambodia, Chinese Taipei, East Timor, Guam, Iran, Iraq, Japan, Jordan, Kuwait, Kyrgyzstan, Laos, Lebanon, Macau, Maldives, Mongolia, Myanmar, Nepal, North Korea, Northern Mariana, Oman, Pakistan, Palestine, Philippines, Qatar, Saudi Arabia, Sri Lanka, Syria, Tajikistan, Thailand, Turkmenistan, U.A.E., Uzbekistan, Vietnam, Yemen 2nd September Malaysia, Sweden 14th September South Korea 19th September Chile 20th September Brazil, Ireland 25th September Finland 28th September Singapore, Colombia 1st October Norway 3rd October Algeria, Angola, Benin, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Cameroon, Cape Verde, Central African Rep., Chad, Congo, Djibouti, DR Congo, Egypt, Equatorial Guinea, Eritrea, Ethiopia, Gabon, Gambia, Ghana, Guinea, Guinea-Bissau, Ivory Coast, Kenya, Lesotho, Liberia, Libya, Madagascar, Malawi, Mali, Mauritania, Mauritius, Morocco, Mozambique, Namibia, Niger, Nigeria, Rwanda, São Tomé &Príncipe, Senegal, Seychelles, Sierra Leone, Somalia, South Sudan, Sudan, Swaziland, Tanzania, Togo, Tunisia, Uganda, Zambia, Zanzibar, Zimbabwe 8th October China 16th October Peru 2nd November Belarus 26th December USA 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Herlig, etter denne forbanna updaten får eg ikke spilt videre på Molde saven, kommet til 2021. Kommer opp at det er funnet en alvorlig feil. Endret 28. februar 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Ser nå at det er utallige folk med samme problem som meg, diskusjonsentralen på Steam er full av tråder om akkurat det samme. Får håpe det blir fikset. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hadde ingen problemer når eg spelte i går, men reknar med at dei tek tak i det om det er eit problem som vedvarer. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg fikk plutselig problemer når jeg bruker scrollehjulet på verdiene på kontraktene - noe seriøst galt der, scroller nå alltid først helt til maks av det jeg kan gi, før det går nedover igjen... Hvis max er mindre enn det spilleren krever så fungerer det ikke i det hele tatt... :S Lenke til kommentar
Existence Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 JADA! Ny patch, og styret finner klubber i rike land som skal sprute penger inn i klubbkassa ved salg at drakter!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Ny patch. Plutselig er ikke klubb-VM mer? Vant CL, spiller ikke klubb-VM. Wtf. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 What? Fortsatt klubb-vm hos meg, ikkje at eg vinner CL, men min kamp mot United vart flytta fram for å gjere plass til VM. Virkar som at det er litt tull rundt denne patchen, uten at eg har merka noko av det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Kampen min ble flyttet pga klubb-VM, men nå er jeg i februar uten å ha spilt der. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 What? Fortsatt klubb-vm hos meg, ikkje at eg vinner CL, men min kamp mot United vart flytta fram for å gjere plass til VM. Virkar som at det er litt tull rundt denne patchen, uten at eg har merka noko av det. Dem fikset det viktigeste for meg, og det var styret som ikke fant feeders klubber! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Fornøyd det faktisk går an å arrangere treningskamper i Norge igjen jeg! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Startet en ny save med Mosjøen (gammelklubben min Halsøy stiller ikke seniorlag lengre ) Sliter litt i starten nå, måtte ut med noe staff som hadde mye lønn (8000 pr uke for et 3 div lag er for mye) så har trikset litt, vanskelig å finne staff for lav lvl klubber hehe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Syke syke mann som RBK nettopp fikk inn på U19 laget, som scoret i TL en måned etterpå og stjal gullet fra meg... Er vel noe av det bedre jeg har sett fra Norge på FM. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ikke galt, men skulle hatt mer på målbevisthet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Altså. 15 er langt fra dårlig. Min beste spiller har 13 i målbevissthet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Føyk rett inn på Norge U21 laget også. Fremfor flere gode etablerte navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå