Brotato Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Er det mulig å skifte layout på FM, likte ikkje denne layouten. Har ikke funnet noe enda, men kommer vel sikkert noen etter release. Venter på dette selv. Layouten, spesielt når jeg styrer brann, ser stygg og barnslig ut. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har ikke noen problemer med urettferdig spill jeg. Ja, jeg taper, og jeg taper ofte mot lag som jeg ikke burde tape mot. Vindbjart rykker nok ikke opp på første, men de får den sesongen til å spille seg sammen, og så herjer vi hardt neste sesong. Gulsvik har jo kommet på laget også. Ellers synes jeg det er litt artig at typen relasjoner mellom to spillere som liker hverandre blir oppgitt. Aase-tvillingene på Sogndal står oppført som gode relasjoner (bror) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Rart, for jeg opplever ikke noe sånt. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Fant forresten denne spilleren nå. Lagt inn bud, oppdaterer hva de godtar. Er uansett ut-kjøpsklausul på 55 mill Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Begynner dere å spille i 2013? eller spiller dere gjennom 2012 sesongen først? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 En ting som er latterlig dust på FM13 er de 10000 utrolig idiotiske selvmålene. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Spillt 3/4 sesong, ikke merka noe til det etter fix. Var ikke noe problem før heller, for den saks skyld. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Rart, for jeg opplever ikke noe sånt. Hva da? Jeg har full forståelse for hvordan spillet behandler meg jeg. Det er jo min feil at jeg ikke dominerer alle kampene og får det beste ut av Gausdal f.eks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Rart, for jeg opplever ikke noe sånt. Hva da? Jeg har full forståelse for hvordan spillet behandler meg jeg. Det er jo min feil at jeg ikke dominerer alle kampene og får det beste ut av Gausdal f.eks. Tenkte på whiningen der oppe. Den med innlegg. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ah. I see. Innlegg-jamringen ja. Jeg har i alle fall ikke merket noe slik. Jeg har merket at jeg har en fomlekopp ved navn Knut Dørum Lillebakk i mål. Med 6 i handling er det ikke så rart han har såpe på fingrene med jevne mellomrom. En annen interessant ting som jeg har bitt meg merke i er at spillet ikke helt klarer å håndtere ø'er på søk. Den har også implementert noen form for fuzzy logic om man skriver feil med ø. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hva er best av å bruke mannsmarkering/sonemarkering? Ser jeg har helt for jævlig mye rom bakover, mulig å få ordne dette på et vis? Har alltid spilt sone med mannsmarkering på midstopperne. Aldri opplevd noen svære problemer. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Kjører mann + tett markering jeg. På alle de 4 bak. Endret 30. oktober 2012 av elx90 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hatt en horribel oppkjøring med Newcastle så langt. Forslag til takktik som jeg kan kjøre? Eneste som fungerer er midtbanen min med Cabaye og Tiote. Både Ba og Cisse er svært lite effektive og har ikke puttet et eneste mål på 5 kamper. Åpenbart en dårlig taktikk som jeg ble tipset om. Innspill? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 4-2-3-1 funker fremdeles bra for meg. Importerte rett og slett en taktikk jeg brukte med stort hell på FM12. Har dog tenkt å prøve meg på flere varianter av tre-backslinjer fremover og se om det funker. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 I newcastle er nok en 4-5-1(4-1-2-2-1) taktikk det beste. En midtbane treer med cabaye, tiote og anita er bare knallsterk. Ben arfa - Cisse - Ba(inside forward) Sånn ville nok jeg kjørt det. Evt 4-2-3-1, men da vil du enten trenge en ny oms eller høyrekant. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Var godt i gang med FM13 og ting gikk strålende. Så sluttet bare spillet. Jeg glemte at jeg bare hadde demoen. fuu Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Jeg klarer ikke å importere taktikken fra FM12 til FM13, får bare feilmelding når jeg trykker importer.. Andre som har problem? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Var godt i gang med FM13 og ting gikk strålende. Så sluttet bare spillet. Jeg glemte at jeg bare hadde demoen. fuu Haha, damn! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Bah ikke noe FM i dag heller, er nok stjålet fra postkassen... dårlig timing å være borte forrige uke og bo i kolliktiv med "åpen" postkasse =( 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 I newcastle er nok en 4-5-1(4-1-2-2-1) taktikk det beste. En midtbane treer med cabaye, tiote og anita er bare knallsterk. Ben arfa - Cisse - Ba(inside forward) Sånn ville nok jeg kjørt det. Evt 4-2-3-1, men da vil du enten trenge en ny oms eller høyrekant. Takk for svar. Noen tanker rundt taktikken? Personlig er jeg ikke så glad i kontringer men har Ben Arfra og Malouda på vingene som bidrar veldig godt i angrepene, mens Ba og Cisse er horrible. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå