Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noen problemer med urettferdig spill jeg. Ja, jeg taper, og jeg taper ofte mot lag som jeg ikke burde tape mot. Vindbjart rykker nok ikke opp på første, men de får den sesongen til å spille seg sammen, og så herjer vi hardt neste sesong. Gulsvik har jo kommet på laget også.

 

Ellers synes jeg det er litt artig at typen relasjoner mellom to spillere som liker hverandre blir oppgitt. Aase-tvillingene på Sogndal står oppført som gode relasjoner (bror)

Lenke til kommentar

Ah. I see. Innlegg-jamringen ja. Jeg har i alle fall ikke merket noe slik. Jeg har merket at jeg har en fomlekopp ved navn Knut Dørum Lillebakk i mål. Med 6 i handling er det ikke så rart han har såpe på fingrene med jevne mellomrom. En annen interessant ting som jeg har bitt meg merke i er at spillet ikke helt klarer å håndtere ø'er på søk. Den har også implementert noen form for fuzzy logic om man skriver feil med ø.

Lenke til kommentar

Hatt en horribel oppkjøring med Newcastle så langt. Forslag til takktik som jeg kan kjøre? Eneste som fungerer er midtbanen min med Cabaye og Tiote. Både Ba og Cisse er svært lite effektive og har ikke puttet et eneste mål på 5 kamper. Åpenbart en dårlig taktikk som jeg ble tipset om.

 

Innspill? :)

Lenke til kommentar

I newcastle er nok en 4-5-1(4-1-2-2-1) taktikk det beste. En midtbane treer med cabaye, tiote og anita er bare knallsterk.

 

Ben arfa - Cisse - Ba(inside forward)

 

Sånn ville nok jeg kjørt det. Evt 4-2-3-1, men da vil du enten trenge en ny oms eller høyrekant.

 

Takk for svar. Noen tanker rundt taktikken? Personlig er jeg ikke så glad i kontringer men har Ben Arfra og Malouda på vingene som bidrar veldig godt i angrepene, mens Ba og Cisse er horrible.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...