JaySpearing Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Min lengste save i min FM karriere var på 5 eller 6 sesonger, på forrige versjon. På dette spillet sliter jeg med å prestere, får ikke grepet på spillet, så har kun kommet i 2 sesong... Spiller du med LFC? Det er forferdelig vanskelig å prestere med dem i begynnelsen. Konsentrer deg om å ikke bli sparket og kjøp gradvis bedre spillere. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Tror journalisten har missforstått svaret mitt her! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Spiller du med LFC? Det er forferdelig vanskelig å prestere med dem i begynnelsen. Konsentrer deg om å ikke bli sparket og kjøp gradvis bedre spillere. Joa, har prøvd de og. Er vell det laget det har gått værst med, hehe, får fyken i februar tidene hver gang. På FM12 og 11 hadde jeg jo så fantastiske saver med de. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Nå må eg prøve å komme meg lengre i Europa med Molde, er redd for motivasjonen på denne saven hvis ikke det skjer denne sesongen. Har faktisk meget bra lag nå. Kommer som regel til første utslagsrunde i CL og da går det dårlig. 13-1-0 i TL så langt så spare spillere før CL kampene denne sesongen. For å sikre meg minst mulig skader og best mulig tilstand på spillerne mine.- Lenke til kommentar
Existence Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det som ergre meg er at de andre Tippeliga lagene som kommer seg videre fra gruppespillene ikke kjører mye treningskamper før 1 utslagsrunde, så dem møter opp uten kamptrening. Kanskje 1 treningskamp før Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Det som ergre meg er at de andre Tippeliga lagene som kommer seg videre fra gruppespillene ikke kjører mye treningskamper før 1 utslagsrunde, så dem møter opp uten kamptrening. Kanskje 1 treningskamp før Spill mot dem selv Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Kjøpte du han med en gang du starten spille da? og hvor på banen har du brukt han og i hva formasjon? Kjøpte han i begynnelsen av spillet. Bruker han som både Venstreving og Høyreving pga. at jeg spiller med to spisser (4-4-2). Mestrer vingen like bra som posisjonen bak spissen. Men hvis du spiller 4-5-1 som de fleste gjør, anbefaler jeg at du bruker han som AMC (Advanced Playamaker) Endret 23. februar 2013 av Spreeky Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Sinnsykt med assists 18-19 sesongen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Du ville ha assist? (se overall goals/assist) Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Når det umulige skjer! Tapte 2-0 borte i CL kvalikken mot fuckings Plzen. De har et latterlig bra lag. Hjemme slipper jeg inn mål med en gang, så jeg må score umulige 4 mål, men rett før slutt løsner det, og jeg klarer det! For en følelse, og så utrolig viktig! Ingen norske lag i CL gruppespill ville vært en katastrofe for neste år seeding og anseelse + jeg vill tapt ca 100 mill kroner. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Sånt er deilig! Husker for en god del år siden da jeg var videre med 0-0 mot Steaua. De scorer i det 86. minutt og jeg må ha to. Scorer i 89 og 92 og går videre. Syk følelse. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Finnes det noen "hvil alle"-knapp? Isåfall, hvor? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Gå på kalender og trykk på dagen i dag (så sant det ikke er kampdag) og trykk hvil alle der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Har spillet blitt vanskeligere etter patchen? Sliter hvertfall enormt helt plutselig. Slipper inn fryktelig mange mål på frispark og innlegg og backene mine blir rævkjørt gang på gang. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) http:// Greit talent som ble kjøpt inn av sportsdirektøren min tror jeg. Håper at Cazorla kan lære ham noen triks! Også fått kjøpt Fabregas tilbake for 180 millioner (90 pga, 50% tilbakebetalingsklausul fra før) Fikk ikke spille og tenkte at jeg kunne selge unna litt eldre spillere som Rosicky etc. Endret 23. februar 2013 av mafsa Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Kjøpte han i begynnelsen av spillet. Bruker han som både Venstreving og Høyreving pga. at jeg spiller med to spisser (4-4-2). Mestrer vingen like bra som posisjonen bak spissen. Men hvis du spiller 4-5-1 som de fleste gjør, anbefaler jeg at du bruker han som AMC (Advanced Playamaker) Solgte du Young, Nani eller Valencia da? e vell litt vell mye å ha Kagawa og Gøtze samtidig Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Er de kommet noe dato på den nye Pachen på Fm 13? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Halvveis ute i mars tipper jeg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Det kan vere så himla frustrerande med det spelet her innimellom. Ny spelar klarar ikkje å tilpasse seg, får ei lita pause, er happy når han kjem tilbake, går to dagar: "Får ikkje spele nok" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå