Madridista1212 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 såvidt jeg reddet meg her, begynte å vinne litt nå var korte pasninger og offensiv strategi ! litt teit at styret ikke ser at det er jevnt i ligaen.. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Anbefaler alle å kjøpe Götze uansett. Blir sykt god i hver save. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Anbefaler alle å kjøpe Götze uansett. Blir sykt god i hver save. Er vel et fåtall av klubber som har råd. Har forsøkt å kjøpe ham til Arsenal i 2016, men han koster mer enn 40m pund Gikk forøvrig nettopp glipp av en gratis Christian Eriksen som gikk til Dortmund. Glemte for en gangs skyld å se etter spillere som har <12 mnd igjen av kontrakten fordi jeg sjeldent finner noe særlig. Litt irriterende Endret 20. februar 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Er vel et fåtall av klubber som har råd. Har forsøkt å kjøpe ham til Arsenal i 2016, men han koster mer enn 40m pund Tror du kan få han billig i starten av spillet. Kjøpte han rundt for 25m pund. Gikk forøvrig nettopp glipp av en gratis Christian Eriksen som gikk til Dortmund. Glemte for en gangs skyld å se etter spillere som har <12 mnd igjen av kontrakten fordi jeg sjeldent finner noe særlig. Litt irriterende Du må alltid følge med på dette. Har fått mange gode gratis spillere. Fikk f.eks. Ganso gratis. Endret 20. februar 2013 av Spreeky Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Tror du kan få han billig i starten av spillet. Kjøpte han rundt for 25m pund. Du må alltid følge med på dette. Har fått mange gode gratis spillere. Fikk f.eks. Ganso gratis. Tar litt tid før Arsenal har så mye penger gitt. Spesielt siden jeg vanligvis må kjøpe oppgraderinger i forsvar og keeper. Pleier som sagt å følge med, men glemte det denne gangen. Hentet forøvrig kjempetalentet Chalobah fra Chelsea gratis i samme vindu, men det oppdaget jeg ved en tilfeldighet. Endret 20. februar 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Anbefaler alle å kjøpe Götze uansett. Blir sykt god i hver save. Kjøpte du han med en gang du starten spille da? og hvor på banen har du brukt han og i hva formasjon? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 det er viktig å følge med på ja, siste 2 sesonger har jeg fått zlatan gratis, Robben gratis, nå fikk jeg nettopp en ny toppspiss 26 år, som kommer til sommeren, er nå i februar. spiller i sesong 2017. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Når dere finner disse spillerene på free transfer listen, leter dere igjennom heile liste av spillere tilgjengelig? Satt filteret på kontrakter som går ut om 6 månder og rankingen på kvalitet av spillerene og huket av urrealistiske overganger, men kommer aldri opp slike spillere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Når dere finner disse spillerene på free transfer listen, leter dere igjennom heile liste av spillere tilgjengelig? Satt filteret på kontrakter som går ut om 6 månder og rankingen på kvalitet av spillerene og huket av urrealistiske overganger, men kommer aldri opp slike spillere. Gjør dette. Sjekker spillere agenter tilbyr. Har scouts som aktivt drar gjennom alt klubben har råd til. Spesielt det siste er viktig. Om du spiller med hidden stats på spillere finner du jo ingenting i søkefunksjonen du skriver om, om du ikke har scoutet noe. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Kordan kan eg sjekke kva agenter tilbyr? Får aldri dette opp i innboksen min. Har scouts som aktivt drar gjennom alt klubben har råd til Med dette mener du at eg skal søke på alle de spillerene agentene tilbyr? Har berre scoutet unge talenter. Da var eg hallveis i gruppespillet i CL. Er i Gruppe med United, Dortmund og Basel. Spilte Uavgjort mot United, der eg hadde fortjent 3 poeng, Mot Basel hadde eg fortjent Uavgjort og mot Dortmund er eg gankse fornøgd med seier, stattetikken var på min side, men ikkje stor forskjellen. Men 4 poeng etter 3 kamper er ganske greit, iallefall med det unge laget eg har. TL har eg vunnet med 5 kamper igjen, så der blir det mye spill for dem som blir brukt sjeldent. Endret 20. februar 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva er deres syn på Genie Scout? Cheat eller ei? Bruker det på 9.nivå i england siden det er så utrolig vanskelig å finne spillere og du må kjøpe så godt som en hel ny stall. Mener dere at jeg jukser? Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hva er det? Du kan google det. Det er et program som gjør det mye lettere å finne spillere + se hvor gode de kommer til å bli. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Tidligere konsensus har vært at siden du spiller alene er det moralsk helt greit, men ja, det er i grunn juks. Så lenge du har det gøy Ultimate Challenge? Det må være å spille med et norsk lag, og kun bruke norske spillere. 2022, enda ingen med 4 stjerner eller mer. Med andre ord ingen gode regens enda. Norske spillere har alltid vært alt for gode i FM/CM, antar karma slår tilbake. Endret 20. februar 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Gjør hva du selv vil, er singelplayer så du bestemmer selv hva som er juks Men man behøver ikke skryte uhemmet av at man har funnet det sykeste talentet ever hvis man har brukt scouting tool Endret 20. februar 2013 av Sveern Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Forbanna dritt! Alle spillerene mine blir snappet opp av klubber høyere i ligasystemet Endret 23. februar 2013 av Hårek Overdreven bruk av smilies Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvordan legger jeg inn min egen logo? Har lastet ned og savet den som 523523.png (klubbid.png) og lagt det i logo mappa der alle logoene jeg har lastet ned ligger. Allikevel får jeg den ikke til å vises. Hva gjør jeg feil? Her er bildet: http://i366.photobucket.com/albums/oo106/jcarls1/logos/th_LongwellGreenSports.jpg Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Eg veit ikkje kordan folk tenker her, men mangen venner spiller på ein FM save i 1-5 sesonger. Eg vill berre sei spill lenger, er no i 2021-22 sesongen, Verdt Arsenal fra starten på saven, og er no MYKJE kjekkare enn dei første sesongane! Og jartfall og bringa tilbake United - Arsenal duellane fra 90-tidlig 2000talet. På 9 PL sesonger har United 5av seriegull, Arsenal 4 og ALLE andre 0! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Har scouts som aktivt drar gjennom alt klubben har råd til Med dette mener du at eg skal søke på alle de spillerene agentene tilbyr? Nei. Eg mener at du må ha scouts som aktivt scouter landene du har lov til å scoute i. Slik at du åpner opp mest mulig stats på spillere i de landene og i tillegg får tips fra scoutene når de finner noen gems. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Min lengste save i min FM karriere var på 5 eller 6 sesonger, på forrige versjon. På dette spillet sliter jeg med å prestere, får ikke grepet på spillet, så har kun kommet i 2 sesong... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå