DJ_Dark Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hva er det med offsideavgjørelser på FM om dagen? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er jo bare bra, kjedelig hvis de alltid skal dømme rett, IRL gjør de jo disse feilene og grovere hele tiden, har du ikke lyst at det skal være realistisk? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Så mange meter ser du da sjeldent irl. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Det er tippeliga dommere, hva forventer du ? Edit: Jo, har sett så grove feil flere enn 1 gang. Endret 15. februar 2013 av Ipad 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Har jo jeg og. Som da det stod to spillere på stolpene på en corner og spilleren som headet fra 8m ble blåst av for offside. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Må prøve å få signert han her. Fekk låne han ut sesongen. Ikkje dei villaste statsa på alt, men 13 mål på 11 kampar til no er heilt greit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Typisk mange regens. God på enten finishing, OTB, composure eller quickness, middels på de andre. Skal dog sies at de kan trenes latterlig godt opp. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det er sant, men for laget mitt pr i dag kan han vere gull verdt. Speidarane mine finner utruleg lite og det er nok på tide å både få inn eit par nye og kvitte seg med nokon av dei som har vore i klubben ei stund. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Tidenes kuleste navn har han også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Haha ja. Flirer hver gang klubber er interessert i De'ath. Eller "in bid for De'ath". Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Han såg nesten litt dødelig ut Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Møter du en svart kis på 196 og nesten 100 kg med 20 strength. Da føler du døden er nær. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hva er det som får dere til å ha Profile som startskjerm på en spiller, og ikke Attributes? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hva er det som får dere til å ha Profile som startskjerm på en spiller, og ikke Attributes? Hæ? Alt står jo på samme side? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Russland og ett par andre østeuropeiske land har også denne U18 regelen om jeg ikke tar heeelt feil. Ja, samt en gjeng av disse afrikanske landene... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hæ? Alt står jo på samme side? Nettopp ... Derfor er det ingen verdens grunn til å se på Profile-skjermen. Noensinne. Eneste forskjellen er at man på Attributes-skjermen får se grafen over spillerens attributter. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ja, samt en gjeng av disse afrikanske landene... Ahh, mulig! Alle andre lag kjøper en haug derifra, så da gjør jeg det av prinsipp ikke. Jeg vil alltid være annerledes! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Enkelte klubber tar ikke et hint. Byr på spiller eller lånetilbud. Jeg avslår, de kommer med samme tilbud, avslås, samme tilbud igjen, avslås. Sånn fortsetter det. Endrer budet slik jeg vil ha det, de trekker det tilbake og neste dag er de tilbake på det de først tilbydde. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Enkelte klubber tar ikke et hint. Byr på spiller eller lånetilbud. Jeg avslår, de kommer med samme tilbud, avslås, samme tilbud igjen, avslås. Sånn fortsetter det. Endrer budet slik jeg vil ha det, de trekker det tilbake og neste dag er de tilbake på det de først tilbydde. Kan være det er komt startpris, eller pris som forlanges på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå