Raul07 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har nå spilt to og en halv sesong med Molde i Norge, på denne filen er innleggsproblemet mitt forsvunnet helt, ikke gjort noe endring i forhold til Malaga filen der eg slapp inn innleggsmål hele tiden. Har nå 21-1-0, semi i Cupen og CL gruppespill. Virker enklere enn noen gang å være litt mindre klubber, man blir tilbudt veldig mange gode spillere som enten er uønsket eller free transfer. Noen spillere er veldig overvurdert, Midtsjø og Sælnes er etter min mening altfor gode, kjøpte begge disse for 10 mill av Rosenborg etter første sesongen. Midtsjø løper gjennom alt og alle, virker som han altfor god for tippeligaen i en alder av 20 år. Sælnes spiller ikke like bra men har bedre stats.Men fant litt tilbake til FM gnisten igjen på denne filen når ting faktisk går bra, første saven så langt ting fungere som det skal Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Tips til lag jeg kan starte med? Ser etter et lag som har grei økonomi og godt utvidelsespotensiale på stadion. Southampton er utelukket da jeg allerede har hatt en lang save med dem. Real Oviedo er veldig artig. 25k stadion og befinner seg i spansk 3 div. Gode spillere og ar fostret stjerner som michu, mata og Cazorla blant annet. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Oviedo har rykka opp til Adelante på min save;p Endret 14. februar 2013 av elx90 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hvordan er stadionsituasjonen deres? Helt grei. Men du kan vel oppgradere stadion dems fort tror nå jeg. Siden de har veldig lite gjeld å betale. Crewe har også utmerket treningsannlegg og gode ungdomsfasiliteter. Verdt å prøve de. Endret 14. februar 2013 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Helt grei. Men du kan vel oppgradere stadion dems fort tror nå jeg. Siden de har veldig lite gjeld å betale. Crewe har også utmerket treningsannlegg og gode ungdomsfasiliteter. Verdt å prøve de. Takker for tipset. Skal prøve dem i løpet av ferien. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Hva kan jeg gjøre for å bedre harmonien i laget? Et av mine bedre spillere som jeg vil beholde klaget over at den dårlige harmonien i laget. Jeg skjønner derimot ikke hvorfor han sa det, alle har høy moral. Bare 2 av 25 førstelagsspillere er ikke fornøyd med hverandre og 2 andre som ikke liker den høye treningsmengden. EDIT: Nå har 3 andre spillere kommet fram og sagt at de er bekymret over harmonien i laget >.< skjønner ikke, er det pågrunn av de to spillerne mine som ikke kommer overens med hverandre? Endret 14. februar 2013 av Saykin Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hva kan jeg gjøre for å bedre harmonien i laget? Et av mine bedre spillere som jeg vil beholde klaget over at den dårlige harmonien i laget. Jeg skjønner derimot ikke hvorfor han sa det, alle har høy moral. Bare 2 av 25 førstelagsspillere er ikke fornøyd med hverandre og 2 andre som ikke liker den høye treningsmengden. EDIT: Nå har 3 andre spillere kommet fram og sagt at de er bekymret over harmonien i laget >.< skjønner ikke, er det pågrunn av de to spillerne mine som ikke kommer overens med hverandre? Pleier å ordne seg over tid Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Håper det, er i min 6 sesong som manager for denne klubben og flere av dem har nå uttrykt bekymring. Begge de to spillerne som ikke kommer overens med hverandre er to spillere jeg vil beholde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Vel, om det utarter seg kan det gå ut over resultatene og da er det like greit å kvitte seg med han de fleste liker minst og få en boost på harmonien i stedet. Alternativt kan du prøve å sende ham på ferie eller noe en liten stund. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Vet ikke om dette er en bug eller ei, men så på CL kvalikken, der var det et lag langt nede i systemet i Spania som heter FC Andorra som var med i kvalikken. Tenkte med en gang at kanskje de vant Cupen. Men det viste seg at de aldri har vunnet noe noensinne! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/Andorra Litt spesielt at det er laget som spelar i Spania som blir kvalifisert, for det fins ein heimleg liga som kvalifiserer til spel i CL-kvalikken, men hadde nesten trudd at FC Andorra ville bli eksludert grunna spel i "feil" liga Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 CL-trofé nummer tre på rad sikret. Tidvis overkjører kanskje verdens beste lag, Chelsea, i finalen. Vinner likevel bare 3-2 etter en latterlig fortjent scoring i 90+2. Chelsea hadde lenge 2-2, med kun ett skudd på mål. Hadde tilta om jeg tapte. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Gratulerer. Hm. Avslutta nettop CL-sesongen min med tredje plass i gruppa bak Milan og eit vilt godt Bayern-lag, som i løpet av tre sesongar omtrent har støvsugd europa for gode spelarar. Blei grust 4-0 i første kamp mot Bayern, men fekk meg på merkelig vis tre poeng heime, etter ein del hell. Tre sesongar, to seriegull og eit cupgull er likevel greit betalt med Aafk. Laget byrjar også å sjå nokonlunde ut. Endret 14. februar 2013 av archanios Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/Andorra Litt spesielt at det er laget som spelar i Spania som blir kvalifisert, for det fins ein heimleg liga som kvalifiserer til spel i CL-kvalikken, men hadde nesten trudd at FC Andorra ville bli eksludert grunna spel i "feil" liga Skjønte lite eg også, sjekket på info og det står at laget er fra Spania, 3 divisjon. Men skjønner fremdeles ikke hvorfor laget ble kvalifisert til CL. er ikke noe som sier at de skal være med der... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Grunnen er at lag frå Andorra får ein plass, og at sidan ligaen vel ikkje er spelbar, så blir det berre trukke frå laga som kjem frå fyrstedømmet (til tross for at dei spelar i spansk serie, ikkje andorransk). Endret 14. februar 2013 av archanios Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Grunnen er at lag frå Andorra får ein plass, og at sidan ligaen vel ikkje er spelbar, så blir det berre trukke frå laga som kjem frå fyrstedømmet (til tross for at dei spelar i spansk serie, ikkje andorransk). Sånn det fungere altså. Virker merkelig men gir "litt" mer mening nå! Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Deilig med mål 2 min på overtid. Sliter som fan i Europa med Molde, men er ikke kommet lengre enn 2016 enda. Må vel være litt mer tålmodig før eg forvente noe særlig i Europa. Knuser alt i Norge. Ble 27-2-1 sist sesong. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 To min på overtid var sykt. Jubla høyt som faen her. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå