DJ_Dark Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Spillere fra Sør-Amerika. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 ok. er jo typisk at det er der eg finner de beste spillerene også! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hos meg er det nesten utelukkende franskmenn som er på talentsøket mitt. Utrolig irriterende da dette er de klart dyreste å kjøpe. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ordla meg litt dårlig. Tenke på der eg får signere spillere. Finner eg gode spillere i de kjente landene, så får eg alltid at spillerene ikkje ha intensjoner om å komme til laget mitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Ja, sant det, men for meg virker det som om jeg ikke finner talenter i de andre landene mer. Merkelig. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Jah, det er merkelig, ville tro at Brasil og Argentina produserte noe av skikkelig kvalitet. Gleder meg til eg får større suksess i CL og EL, da må vel unge talenter fra de større nasjonene også begynne å bli intresserte i å signere for klubben min Endret 12. februar 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Russland og ett par andre østeuropeiske land har også denne U18 regelen om jeg ikke tar heeelt feil. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Tyrkia og tror eg. Men ikke Argentina? Eller tar eg feil der? Endret 13. februar 2013 av Existence Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Argentina har den regelen de og Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kjøpte denne karen forrige år, likte han for kan bruke han overalt. Har spilt veldig bra for meg og satte meg ned å så på han sånn skikkelig når sesongen var over. "Oi han har fått 20 jumping nå" *skal se etter hvor høy han er for har faktisk ikke sett etter, ser først på vekten (øynene mine fant det først)* "Shiiit 102kg?! helvete for en tung spiller jeg har kjøpt.. han burde være høy" *øynene går mot høyden* "bliiip" Har aldri i verden sett noen i nærheten av den høyden, visste ikke det gikk ann haha xD Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 For en basketspiller han hadde blitt! Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Tips til lag jeg kan starte med? Ser etter et lag som har grei økonomi og godt utvidelsespotensiale på stadion. Southampton er utelukket da jeg allerede har hatt en lang save med dem. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 San Fernando, 2Div Spania:D Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Kjøpte denne karen forrige år, likte han for kan bruke han overalt. Har spilt veldig bra for meg og satte meg ned å så på han sånn skikkelig når sesongen var over. "Oi han har fått 20 jumping nå" *skal se etter hvor høy han er for har faktisk ikke sett etter, ser først på vekten (øynene mine fant det først)* "Shiiit 102kg?! helvete for en tung spiller jeg har kjøpt.. han burde være høy" *øynene går mot høyden* "bliiip" Har aldri i verden sett noen i nærheten av den høyden, visste ikke det gikk ann haha xD Haha, syk spiller! Det der må jo være et så perfekt oppspillspunkt (target man)! 207 er voldsomt, og at han har 20 i jumping er jo også helt åndsvakt Tviler på den karen har særlig mange tapte dueller! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Tips til lag jeg kan starte med? Ser etter et lag som har grei økonomi og godt utvidelsespotensiale på stadion. Southampton er utelukket da jeg allerede har hatt en lang save med dem. Crewe Alexandra hvis du vil spille litt lenger ned i divisjoner. Har bra økonomi med intet gjeld. Fikk rundt 30 mill kr å rutte med i januar bl.a. Bra talenter har de også. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Crewe Alexandra hvis du vil spille litt lenger ned i divisjoner. Har bra økonomi med intet gjeld. Fikk rundt 30 mill kr å rutte med i januar bl.a. Bra talenter har de også. Hvordan er stadionsituasjonen deres? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) I hvilken rolle ville dere ha brukt han her? Er snakk om alenespiss. Endret 13. februar 2013 av EAga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå