Brann89 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er det mulig å skifte layout på FM, likte ikkje denne layouten. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Spiller betaen, som regel så står en mann HELT alene på andre siden, er helt latterlig å se på! HVER JÆVLA KAMP Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Og igjen skjedde det, mot et skitlag! FYFAEN for et drittspill. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har hatt null issues med match engine etter at betaen ble oppdatert i helga. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Det har faen meg jeg... Har ikke klart å vunnet en jævla kamp enda.... Har scoret tilsammen 6 mål på 7-8 kamper. Og 80% av måla jeg slipper inn, så står det en på motsatt side av der innlegget kommer ifra, og får åpen kasse, blankt goal.! fyfaen. I tillegg får omtrent alle spillerende "virker skremt". Hva faen er det for noe piss?? Endret 30. oktober 2012 av elx90 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nei faen, nå er det sletta. Venter jeg faen meg til det skikkelige spillet kommer ut, er det like drit som dette. Så har sports interactive driti seg ut, i lange baner. Fittespill! 15 kamper uten et jævla vinn, fyfaen så bra. Herregud Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Da har du bommet alvorlig med taktikken din. Så langt med RBK står jeg med 4/4 seire. EDIT: Den jinxa jeg greit. Ble en 0-0 der. Setter på "get ball forward". Får i det 92. min FIRE pasninger på rad TILBAKE til keeper. Dø Endret 30. oktober 2012 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nei faen, nå er det sletta. Venter jeg faen meg til det skikkelige spillet kommer ut, er det like drit som dette. Så har sports interactive driti seg ut, i lange baner. Fittespill! 15 kamper uten et jævla vinn, fyfaen så bra. Herregud Om det kun er du som har problemer, så er det naturligvis taktikken sin det skorter på. Enkelt å greit. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Tror ikke jeg har bytta taktikk ? både fram og tilbake. Tingen er, at det ALLTID står en HELT alene på innlegg, uansett hva jeg gjør. Mannmarkering, sonemarkering. Whatever. Som regel står han farlig nære offside også. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Pro-tip. Tett markering i forsvaret : huk av ja. Har merket selv at det skjer en del rart når laget ikke er kjent med taktikken. Taktikken må være ordentlig innkjørt før du faktisk merker om det funker eller ikke. Å skifte hyppig er iallefall ikke en ting som vil hjelpe. Endret 30. oktober 2012 av Maynard James Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Nei, jeg vet:P har spilt fm i mange år, så vet at å skifte taktikk hver gang man taper funker dårlig. Men forstår absolutt ikke denne "virker skremt" på spillerrating som er mellom nøkkel highlights. Endret 30. oktober 2012 av elx90 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Nå spiller jeg CL. Leder 2-0, så tar deg meg igjen og det blir 2-2, også scorer jeg også dem. Også dem.. 3-4 til dem. ALLE 4 målene deres er på at de går helt til dødlinja, og legger inn. Av en eller en annen rart jævla grunn så tar ikke spillerene mine ballen på de forsøka... Det MÅ være noe galt. Hva faen altså! Endret 30. oktober 2012 av elx90 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har du egentlig oppdatert spillet? Bli oppdatert automatisk på steam, f.eks. Uansett ikke værre enn å vente til lørdagen når fullversjonen blir sluppet da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Er vel fredagen :ph34r: Antar 02 november, 00.01. Altså natt til fredag. Endret 30. oktober 2012 av Maynard James Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det har du nok helt rett i, my bad. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Bruker steam, så regner med den er oppdatert... Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Slipper inn mål på MINST annenhvert innlegg, hva FAEN!!!! ' Det er noe bug opplegg når innleggene kommer inn i feltet. Det blir alltid et svare kaos før ballen blir dytta i mål av en klynge på 6 spillere. Det MÅ rett og slett være en bug.. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Exactly... det skjer alt fra 1 til 5 ganger på en kamp. Helt latterlig. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hva er best av å bruke mannsmarkering/sonemarkering? Ser jeg har helt for jævlig mye rom bakover, mulig å få ordne dette på et vis? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 "er du sikker på du vil starte 117 ligaer i femtien nasjoner og med en spiller database på over 125,000 spillere?" Ja! Holder på å loade 161,000 spillere... xD Seriøst, hvor lang tid bruker du på loadingen hver gang du trykker "next" eller hva nå enn? Hvor lang tid tar det å loade neste dag liksom? Jeg velger stort sett aldri mer enn rundt 7-8 nasjoner. Varierer litt hvilke jeg velger ettersom hvilken liga jeg spiller i. Spiller som Barcelona nå, da har jeg valgt brasil, argentina, italia, spania (obviously), sverige, danmark, tyskland. Spiller jeg i Norge er sør afrika ALLTID med!! haha, mye billig og bra derfra ja Hehe, det tok i alle fall 20 min å loade første gang. Men jeg har fjernet "abonneringer" fra lave ligaer og divisjoner. Tar ikke særlig lang tid mellom dagene, men kommer an på hva som skjer så klart. Mulig simulasjonen stopper 5-6 ganger for å gi meg nyheter om diverse, men under kamper kan det gå 30sek, noe jeg synes er helt overkommelig. Jeg har satt simulasjonen på hurtig og uten mulighet til å gjøre noe, slik at det tar raskere tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå