Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har faen meg jeg...

 

Har ikke klart å vunnet en jævla kamp enda.... Har scoret tilsammen 6 mål på 7-8 kamper.

 

Og 80% av måla jeg slipper inn, så står det en på motsatt side av der innlegget kommer ifra, og får åpen kasse, blankt goal.! fyfaen.

 

I tillegg får omtrent alle spillerende "virker skremt". Hva faen er det for noe piss??

Endret av elx90
Lenke til kommentar

Nei faen, nå er det sletta. Venter jeg faen meg til det skikkelige spillet kommer ut, er det like drit som dette. Så har sports interactive driti seg ut, i lange baner. Fittespill!

 

15 kamper uten et jævla vinn, fyfaen så bra. Herregud

 

Om det kun er du som har problemer, så er det naturligvis taktikken sin det skorter på. Enkelt å greit.

Lenke til kommentar

Nå spiller jeg CL. Leder 2-0, så tar deg meg igjen og det blir 2-2, også scorer jeg også dem. Også dem.. 3-4 til dem.

 

ALLE 4 målene deres er på at de går helt til dødlinja, og legger inn. Av en eller en annen rart jævla grunn så tar ikke spillerene mine ballen på de forsøka...

 

Det MÅ være noe galt. Hva faen altså!

Endret av elx90
Lenke til kommentar

"er du sikker på du vil starte 117 ligaer i femtien nasjoner og med en spiller database på over 125,000 spillere?" Ja!

 

Holder på å loade 161,000 spillere... xD

 

Seriøst, hvor lang tid bruker du på loadingen hver gang du trykker "next" eller hva nå enn? Hvor lang tid tar det å loade neste dag liksom?

 

Jeg velger stort sett aldri mer enn rundt 7-8 nasjoner. Varierer litt hvilke jeg velger ettersom hvilken liga jeg spiller i. Spiller som Barcelona nå, da har jeg valgt brasil, argentina, italia, spania (obviously), sverige, danmark, tyskland.

 

Spiller jeg i Norge er sør afrika ALLTID med!! haha, mye billig og bra derfra ja

 

Hehe, det tok i alle fall 20 min å loade første gang. Men jeg har fjernet "abonneringer" fra lave ligaer og divisjoner. Tar ikke særlig lang tid mellom dagene, men kommer an på hva som skjer så klart. Mulig simulasjonen stopper 5-6 ganger for å gi meg nyheter om diverse, men under kamper kan det gå 30sek, noe jeg synes er helt overkommelig. Jeg har satt simulasjonen på hurtig og uten mulighet til å gjøre noe, slik at det tar raskere tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...