Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Ene spilleren gikk for 360 mill, pluss 40 noe % for neste overgangs sum. Han ble vel solgt for 400 mill sesongen etterpå. Kan poste ka eg får av CL når eg e snart ferdig med den

Fikk blandt annet 10 mill i TV inntekter for Tippeligaen før den starter

Endret av Existence
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selger så og si nesten aldri spillere, kanskje etter jeg går på free transfer spree. Fikk Isco og Munanin på free transfer så midtbanen (selv med 5 der) er ganske cramped. Liker å holder på folk og la dem legge opp i klubben, og henter dem som staff hvis de er decent (4+)

Lenke til kommentar

Vann tippeligaen i andre sesong likt på målforskjell med RBK, men tapte cupfinalen etter straffekonk mot same lag... Godkjent sesong.

Og då fann styret ut at det ikkje var vits å utvide CLS, men bedre å bygge ein ny stadion som har 14k i kapasitet. Henger ikkje på greip. Spesielt når det ikkje finst pengar til det.

Rett og slett deilig når ein vinner TL og styret stort sett ynskjer at ein skal selje spelarar framover. Hurra!

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Vanskelig å bygge et fundament i laget, når de viktigste spillerene underprestere når dem får for stor oppmerksomhet. Tør heller ikkje å selge, siden eg nå sliter med at eg har for mye utenlanske spillere, som gjør at eg ikkje får stilt med et heilt lag i Cupen.

Men kva slags land er det man ikkje får signert spillere før de er 18?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...