Existence Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Ene spilleren gikk for 360 mill, pluss 40 noe % for neste overgangs sum. Han ble vel solgt for 400 mill sesongen etterpå. Kan poste ka eg får av CL når eg e snart ferdig med den Fikk blandt annet 10 mill i TV inntekter for Tippeligaen før den starter Endret 11. februar 2013 av Existence Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Skal vel sies at mitt største problem på FM er at jeg sjelden selger spillere. Takker jo glatt nei på 400M-bud. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Skal vel sies at mitt største problem på FM er at jeg sjelden selger spillere. Takker jo glatt nei på 400M-bud. Sist sesong var vel den sesongen eg solgte flest spillere, og har hatt mye inntekter for salg pr måned av klubber som skylder penger Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Selger så og si nesten aldri spillere, kanskje etter jeg går på free transfer spree. Fikk Isco og Munanin på free transfer så midtbanen (selv med 5 der) er ganske cramped. Liker å holder på folk og la dem legge opp i klubben, og henter dem som staff hvis de er decent (4+) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Liker å holder på folk og la dem legge opp i klubben. Har en vane å gjøre det samme selv. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Har en vane å gjøre det samme selv. Dark få se bilde av din inntekts kilde da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Inntekten min kommer utelukkende at gode prestasjoner i CL. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kjedelig Hvor stor stadion har du ? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Vel 65k her..Kan jo ha noe å si..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ikke umulig. RBKs tilskuerantall var så usaklig høyt så gikk inn på editoren før jeg startet saven og satte de riktige tallene. Ikke umulig at det har fucket det til for meg nå senere. Haha Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 What? Eg håper eg kan bygge ny når stadion lånet går ut om 2 år Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Altså. Jeg vil ha det så reelt som mulig. Når det ifølge FM er et snitt på Lerkendal som er nesten høyere enn det de hadde på den beste kampen i fjor (tilskuermessig sett) føler jeg det blir litt for dumt. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Tenker du ikke framover? Befolkningsvekst, mer interesse for sporten generelt ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg har nå gått fra et snitt på 12k til 34500, så har nå gått opp en god del vil jeg si. Det var kanskje dumt i ettertid, men jeg føler likevel det er mer reelt da. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Vann tippeligaen i andre sesong likt på målforskjell med RBK, men tapte cupfinalen etter straffekonk mot same lag... Godkjent sesong. Og då fann styret ut at det ikkje var vits å utvide CLS, men bedre å bygge ein ny stadion som har 14k i kapasitet. Henger ikkje på greip. Spesielt når det ikkje finst pengar til det. Rett og slett deilig når ein vinner TL og styret stort sett ynskjer at ein skal selje spelarar framover. Hurra! Endret 11. februar 2013 av archanios Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Er ofte det blir lastet ned noe MB på steam når man skal starte spillet, er dette en Update? Fikk en i kveld, husker ikke i farten hvor mange MB... Endret 12. februar 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Er ofte det blir lastet ned noe MB på steam når man skal starte spillet, er dette en Update? Fikk en i kveld, husker ikke i farten hvor mange MB... Er en update ja men de var ikke Patchen med overgangene ifra Januar vinduet Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvorfor i svarte får jeg "Det finnes ingen god grunn til å holde et lagmøte" når jeg prøver å få snakket med spillerne mine? Som manager så kan jeg holde lagmøte 24/7 om jeg måtte ønske det! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Vanskelig å bygge et fundament i laget, når de viktigste spillerene underprestere når dem får for stor oppmerksomhet. Tør heller ikkje å selge, siden eg nå sliter med at eg har for mye utenlanske spillere, som gjør at eg ikkje får stilt med et heilt lag i Cupen. Men kva slags land er det man ikkje får signert spillere før de er 18? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå