Syncz Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Du hadde Man Utd som Farmer klubb? Du mener vel moderklubb? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har endelig fått oppgradert youth inntaket mitt til etablert!! På tide! Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Lag spiller du med Existence? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Føler at man aldri får fikset det jeg. Uansett får jeg ALDRI talenter. 2026 og enda ingen over 1,5*. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Selv om du har fått bevilget mer penger til talentarbeid? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Som type junior coaching? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nei nei. På youth rekruitement inne hos styret Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Gud så idiotisk. Taper 3 - 2 på hjemmebane mot Roma, skaper sjanser og er med i kampen. Etter kampen virker det som om at alle forventet at det skulle bli seier og supporterene er bekymret. Latterlig høge forventninger gitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Nei nei. På youth rekruitement inne hos styret Jeg får ikke øke det. Har well established. 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 1-1 borte mot Real Madrid med Tromsø IL, kvartfinale i CL 2018. Storfornøyd! Lenke til kommentar
Existence Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg får ikke øke det. Har well established. . Har du høyeste rep mulig? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Fikk wonderkid Mateo Kovacic for 75 mill i Januarvinduet, var unhappy for klubben sin så slo til foran city og PSG. Hentet også inn Doumbia fra free transfer (han ville nesten ikke ha noe i lønn wth :S) og 2 andre, Mazuch som har imponert veldig for sin klubb og håper han imponerer på et høyrere nivå og Sankharé samme som Mazuch og jeg trenger virkelig bredde på midten har fyllt opp med juniorspillere når flere blir skadet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 . Har du høyeste rep mulig? Nei, men jeg har aldri opplevd på FM13 at det kan økes. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Samme her, får bare mulighet til å misnke den for å få mer penger. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Når eg vant CL gikk eg fra nasjonal rep til kontinent rep. Da kunne eg øke Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Begynner å ordne seg! Alle de andre sesongene, kom jeg på sisteplass i gruppespillet. Men nå derimot Semifinale! Endret 7. februar 2013 av Bosch 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Når eg vant CL gikk eg fra nasjonal rep til kontinent rep. Da kunne eg øke Vunnet CL to år på rad og sitter med 4* rep. Enda null. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Begynner å hate takeovers... Mitt Everton ble tatt over og de lovet å oppgradere youth og vanlig trenings facilities. Så en mnd senere har de scrapped hele tingen... Sitter igjen med ett lån på 500... Lenke til kommentar
Existence Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har vel fått 4* no . Men rbk har vel alltid hatt bedre talent satsing enn brann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå