Maynard James Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Merkelig. Er i 2025 selv og får 6M for TV-rettigheter før sesongen for TL i alle fall. Kanskje Det Blir Mer Etterhvert, Hvem Vet? Kanskje Styret Gi deg Penger VILT :D :dribble: :dribble: Lenke til kommentar
Existence Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ikke styret som gir meg TV penger Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 jeg startet en save hvor jeg spiller med Brann, merkelig sesong, Rosenborg holder på å rykke ned etter første sesong, treneren deres fikk sparken, men de er heldige og holder seg akkurat over streken etter å ha fått ny trener. Jeg derimot vinner sesongen, insisterte på å ikke selge Ojo, men får forsatt ekstremt mange bud på ham. Han og huseklepp har banket inn mål etter mål for meg da jeg har spilt med begge de som spisser. Litt synd at Ojo ikke ble i Brann i virkeligheten også, men så klart når han ikke kan være profesjonell og holde fokus på fotballen, og kun sutrer så skjønner jeg at han ikke er noe å ta vare på. Nå er jeg klar til å ta fatt på neste sesong med Brann, forhåpentligvis får jeg inn ikke noen altfor dyre forsterkninger slik at jeg kan utfordre noen av lagene ute i europa ihvertfall Angrepet og forsvaret mitt har vært det beste denne sesongen, men midtbanen er litt tynn kanskje, noen tips til signeringer her? Barmen har faktisk gjort det ganske bra, men kanskje litt ung. Sokolowski har vært grei å ha, men han skader jo seg hele tiden, ikke noe nytt.. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) jeg startet en save hvor jeg spiller med Brann, merkelig sesong, Rosenborg holder på å rykke ned etter første sesong, treneren deres fikk sparken, men de er heldige og holder seg akkurat over streken etter å ha fått ny trener. Jeg derimot vinner sesongen, insisterte på å ikke selge Ojo, men får forsatt ekstremt mange bud på ham. Han og huseklepp har banket inn mål etter mål for meg da jeg har spilt med begge de som spisser. Litt synd at Ojo ikke ble i Brann i virkeligheten også, men så klart når han ikke kan være profesjonell og holde fokus på fotballen, og kun sutrer så skjønner jeg at han ikke er noe å ta vare på. Nå er jeg klar til å ta fatt på neste sesong med Brann, forhåpentligvis får jeg inn ikke noen altfor dyre forsterkninger slik at jeg kan utfordre noen av lagene ute i europa ihvertfall Angrepet og forsvaret mitt har vært det beste denne sesongen, men midtbanen er litt tynn kanskje, noen tips til signeringer her? Barmen har faktisk gjort det ganske bra, men kanskje litt ung. Sokolowski har vært grei å ha, men han skader jo seg hele tiden, ikke noe nytt.. Barmen er en fast spillere hos meg, ikkje noe gigantisk spiller, men fra eget akademi holder i mye vis Huseklepp på topp har funket fett hos meg. men aldri prøvd han sammen med ojo siden eg solgte han med en gang. Selger dem eg ikkje liker i virkeligheten. Men latterlig mye man får for Mjelde på FM. Skuffet over Larsen, undervurdert på spille etter min mening. Har heller aldri hatt noe suksess med Finne. Soko har ikkje vært noe særlig skadet hos meg Vajebah sakor? Men han forsatt ung, av dem mer etablerte er eg usikker. Kanskje Fevang? Endret 6. februar 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Min beste sesong hittil i champions league hittil med tromsø i 2017. Kom i gruppe med Liverpool, Celtic og AC Milan. Ligger på andre plass i gruppa nå etter 2 kamper spilt. U mot AC Milan og 0-3 mot Celtic ! Endret 6. februar 2013 av Bosch Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 herlig! http://cloud-2.steampowered.com/ugc/559840214442411275/4621C9957D1B6737B2016556285F34540BD5C437/ Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Gleder meg til å se utviklingen til denne spilleren Så vurdere eg å kjøpe inn denne, som makker. Tror og håper dette kan bli en solid duo fremmover Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 jeg startet en save hvor jeg spiller med Brann, merkelig sesong, Rosenborg holder på å rykke ned etter første sesong, treneren deres fikk sparken, men de er heldige og holder seg akkurat over streken etter å ha fått ny trener. Jeg derimot vinner sesongen, insisterte på å ikke selge Ojo, men får forsatt ekstremt mange bud på ham. Han og huseklepp har banket inn mål etter mål for meg da jeg har spilt med begge de som spisser. Litt synd at Ojo ikke ble i Brann i virkeligheten også, men så klart når han ikke kan være profesjonell og holde fokus på fotballen, og kun sutrer så skjønner jeg at han ikke er noe å ta vare på. Nå er jeg klar til å ta fatt på neste sesong med Brann, forhåpentligvis får jeg inn ikke noen altfor dyre forsterkninger slik at jeg kan utfordre noen av lagene ute i europa ihvertfall Angrepet og forsvaret mitt har vært det beste denne sesongen, men midtbanen er litt tynn kanskje, noen tips til signeringer her? Barmen har faktisk gjort det ganske bra, men kanskje litt ung. Sokolowski har vært grei å ha, men han skader jo seg hele tiden, ikke noe nytt.. Som nevnt under her, kjøp Sakor fra Asker. Første sesongen kan du få han for en slikk og ingen ting. Videre vet jeg ikke, men han blir god. Bare vær klar over at han er en ekstremt kjeks. Har heller aldri hatt noe suksess med Finne. Hos meg har Finne herja, dog ikke på mitt lag. Han har vel TL-rekorden med 30 scoringer på én sesong. Gleder meg til å se utviklingen til denne spilleren Så vurdere eg å kjøpe inn denne, som makker. Tror og håper dette kan bli en solid duo fremmover Litt irriterende at du klippe bort posisjonene. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 jeg startet en save hvor jeg spiller med Brann, merkelig sesong, Rosenborg holder på å rykke ned etter første sesong, treneren deres fikk sparken, men de er heldige og holder seg akkurat over streken etter å ha fått ny trener. Jeg derimot vinner sesongen, insisterte på å ikke selge Ojo, men får forsatt ekstremt mange bud på ham. Han og huseklepp har banket inn mål etter mål for meg da jeg har spilt med begge de som spisser. Litt synd at Ojo ikke ble i Brann i virkeligheten også, men så klart når han ikke kan være profesjonell og holde fokus på fotballen, og kun sutrer så skjønner jeg at han ikke er noe å ta vare på. Nå er jeg klar til å ta fatt på neste sesong med Brann, forhåpentligvis får jeg inn ikke noen altfor dyre forsterkninger slik at jeg kan utfordre noen av lagene ute i europa ihvertfall Angrepet og forsvaret mitt har vært det beste denne sesongen, men midtbanen er litt tynn kanskje, noen tips til signeringer her? Barmen har faktisk gjort det ganske bra, men kanskje litt ung. Sokolowski har vært grei å ha, men han skader jo seg hele tiden, ikke noe nytt.. Anbefaler å kjøpe inn norske spillere så fort du kan. De forsvinner fort til utlandet og 10-20 dobler verdien sin på en sesong. Husker ikke alle spillerne jeg kjøpte til brann-filen min, men fikk Stefan Johansen og Ulrik Yttergård Jensen for rundt 1-2 mill. Anbefaler også Andersen Aase(free transfer), Mikael Ingebrigtsen (1 mill), Magnar Ødegaard (5-6 mill) og Thomas Drage (4-6 mill) Kan jo også robbe RBK, hvis de har store problemer nå. Midsjø/Selnes/Svenson/Strandberg er de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Drage for 4-6M synes jeg hørtes utrolig billig ut. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hos meg har Finne herja, dog ikke på mitt lag. Han har vel TL-rekorden med 30 scoringer på én sesong. Litt irriterende at du klippe bort posisjonene. Jah, seie noe der. Begge er Midtstoppere Hos meg har han måltørke over lengre tid, lånte han ut denne sesongen og målene renner inn. Skjønner ikkje kva eg gjør feil Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Drage for 4-6M synes jeg hørtes utrolig billig ut. Mener jeg fikk presset prisen ned til 5,5 mill (Begynte på 7-8, ventet ett par uker, smisket med trener/spiller, og speidet regelmessig for å se om prisen forandret seg, osv) Jeg brukte bare en spiss de første to sesongene, så Finne fikk bare noen få kamper, hvor han ikke imponerte. Lånte han så ut, før jeg solgte han i 4-5 sesong. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Måtte galatasaray brenne i helvette. Leder 1 - 0 til pause og har full kontroll. Kva skal motstanderlaget gjøre for å fikse på det? Joda, skade den viktigste spilleren til motstanderen og kanskje et talent itilegg. Men viktigste er at den største spilleren blir rammet hardest. Så da ender backen med 4 - 5 månder skadeavbrekk, for brukket fort. DM talente mitt får avrevne sener ute i 3 månder. Frister så sykt å loade!! Glad ligaen er over, så berre EL igjen.Får håpe begge er tilbake til seriestart og ikkje har tapt seg kraftig. ARGH Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Lå under 2-0 mot Zaragoza til pause. Byttet taktikk og etter 49 min var det 2-2. Vinner kamper 2-3. Lett! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvordan kan jeg ta spillere av at de er "tilgjengelig for reservelagsspill"? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Høyreklikke på dem og huk av der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Står ingenting om at jeg kan gjøre de unavailable når jeg høyreklikka, kun at jeg kun velge squad på de. Solskjær fikk sparken i Molde, lol. Er sånn 10 kamper inn i første sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Når du går inn på valg av squad holder du over, og du vil se minutter spilleren er satt til å spille for 2. laget. Trykk vekk der det er huket av, og han vil ikke spille mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jadda. Her ble det blåst offside... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå