DJ_Dark Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Noen tips å dele? Til nå har jeg spillet med 4-2-3-1 og 4-3-1-2 bla. med direkte spillestil etc. Alt uten hell. Spiller med akkurat de samme faktisk. Vant CL nettopp. Hva med han her? Bedre? Fikk opp i alt 5 stk med 5* potensiale! Han ene er også utnevnt som den nye Lampard. Fremtiden er lys! DER snakker vi ja. Og skjer med at folk får så mange med sykt potensiale? Får aldri noen jeg Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Til dere som har kommet ganske så langt, spiller dere den vanlige modusen eller bruker dere classic mode? Som fjerner noen deler og gjør vel at spillet går raskere sånnsett? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Vanlig her i alle fall. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Haha drev å så på contract expire in 6 months og exclude unrealistic targets for min Rangers i 2019 og ser Walcott der. Hopper nesten i glede, klikker på han og kablammo. Hans stats er totalt horrendous! :S Flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvordan skaffer jeg meg god ballbesittelse mot de fleste lag? jeg pleier å bruke ropet behold ballen, men dette hjelper bare litt og av og til bare i liten grad og jeg føler bare at det blir mindre og mindre effektivt etter å ha brukt det flere ganger. Er det noen tips for å få masse av ballbesittelse? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Pasningspillet. Korte og eller direkte pasninger. Ikke for raskt. 1 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Takk for tipset, skal prøve ut litt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg spiller som regel med korte pasninger på forsvarerne og evt på den mere defensive midtbanespilleren din. Playmakerne har mixed opp mot direct, mens spissene og vingene er mer oppe på direkte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er det jeg som er blind eller har de ikke tatt med "be om kamputsettelse"-funksjonen i FM13 heller? Vant ligacupen med Stevenage forrige sesong og er dermed med i Europa i år. Har hatt latterlig mange kamper allerede i sesongen, men nå i desember har det klikket helt for fotballforbundet. Åtte ligakamper, enda en kvartfinale i ligacupen og to kamper i EL. 11 kamper på 29 dager for faen, dette må vel bryte med menneskerettighetene? Assistenten har for lengst bedt meg hvile halvparten av spillerne hvis jeg vil unngå framtidige skader på dem, men jeg har en syltynn tropp fra før av. Fuck off, FA. 3 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Virker som spillet bare dytter inn kamper der det er plass ja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Er det jeg som er blind eller har de ikke tatt med "be om kamputsettelse"-funksjonen i FM13 heller? Vant ligacupen med Stevenage forrige sesong og er dermed med i Europa i år. Har hatt latterlig mange kamper allerede i sesongen, men nå i desember har det klikket helt for fotballforbundet. Åtte ligakamper, enda en kvartfinale i ligacupen og to kamper i EL. 11 kamper på 29 dager for faen, dette må vel bryte med menneskerettighetene? Assistenten har for lengst bedt meg hvile halvparten av spillerne hvis jeg vil unngå framtidige skader på dem, men jeg har en syltynn tropp fra før av. Fuck off, FA. Keep Calm & skaff deg en større tropp. Men jeg har opplevd det samme før. Det er ikke et sjakktrekk å gå videre i både EL og LC når man er i CC. Endret 2. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ekstremt bra sesong med rangers, 2 plass i Champ (0-1 mot united) og vant alt annet. Forsterket laget mitt med ny spiss og ving (200 mill) og henter inn gamle stjerner ("stjerner") som coaches. Og måtte bare hente inn 35 år gamle Van Persie hehe Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Jeg spiller som regel med korte pasninger på forsvarerne og evt på den mere defensive midtbanespilleren din. Playmakerne har mixed opp mot direct, mens spissene og vingene er mer oppe på direkte. Takk, skal prøve dette noen som har tips til hvordan jeg bør spille mot større lag, jeg ligger meg ofte litt dypere enn vanlig og tar på kontringer, dette kan gjerne fungere i en kamp, men så prøver jeg en gang til mot det neste storlaget jeg møter og da kan jeg tape både 4 og 5 null... Endret 2. februar 2013 av takenboy9 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg prøvde tidlig å lage en ekstremt defensive taktikk mot gode lag i Europa. Målene rant inn og jeg fant ut at den vanlige taktikken faktisk var mye bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Forresten en jævla digg CL-finale! To på rad nå! 1 Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Lurer på om jeg skal gjøre han her til Spiss. Mangler litt på "Anticipation" for å være playmaker føler jeg. Sendte han på lån til Real Madrid for at han skal utvikle seg enda bedre. Endret 2. februar 2013 av Spreeky Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Heller AMC enn spiss. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vurdere å han han som måltyv enn Dypliggende spiss Også litt problemer med å finne ut kva denne spilleren passer best til Fremskutt Playmaker, men han er langt ifra noe utfoutsigbar. SÅ har vurdert å hive han ned litt på banen som Defansiv midtbanespiller Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det motsatte er mye kjekkere, dog. Massevis av storklubber som byr 250k for en av dine spillere. Du avslår, spilleren blir sur og så kommer Zurich eller Standard Liege med et but på 5 millioner. Jeg har ikke opplevd det. Jeg har opplevd at jeg har ganske gode spillere (på lavt nivå da). Klubber byr 0 for dem, jeg vil minst ha 70k NOK + noen prosenter. De nekter. Andre byr 0, på pur f krever jeg 10k og 10%. Nekt. Men jeg får ikke kjøpt noe for 0k selv. Jeg har ikke budsjett, men det hjelper ikke. De skal alltid ha minst 80k og aller helst mer for selv de svakeste spillerne. Det hele ender som regel med at jeg ikke har penger til å gi dem det de vil ha i lønn, så de går ut på gratis... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Uturlig, dette må være en gjengganger. Dominere i tippeligaen, men når eg kommer i CL/EL så drite hele laget seg loddret ut. Samme på FM 12. Går først ut i media og seier at spillerene må vokte seg for å ikkje bli selvtilfretse og seier og i garderobe det samme. Men dette virkelig ikkje, får istedenfor hele jævla garderoba mot meg. Spissene veit ikkje kor mål er og forsvaret tar fri passer.. tar kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå