Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Jeg har merket at hvis man har en 190+cm høy spiss som er grei på hode, så bøtter han inn med mål. Se på Crouch for eksempel, han er jo ustoppelig når innleggene kommer, og er alltid grunnen til at Stoke kommer på topp 6 hver eneste sesong. Innlegg er altfor OP i FM13..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oppspillspunkt er sykt effektivt om du har gode vinger med gode egenskaper i innlegg og at du konsentrerer pasningspillet gjennom flankene. Jeg har en spiss i Brann som har 17 i heading, 16 i jumping og 11 i hurtighet. Denne karen er helt sinnsyk når først innlegget kommer. Det er mål etter mål på hodet. Det mest effektive er å fyre innleggene på bakerste stolpe og sende spissen til å angripe den. Eventuelt bare fyre vingene til å legge inn til targetman om du bruker det. Dette er noe som forøvrig ikke funker noe særlig om du ikke fokuserer spillet ditt via flankene, eller klarer å få vellykkede innlegg.

 

Dette er det eg prøver på i min Brann save. Eineste eg mangler er forøvring gode kanter, noe som ødelegger litt spillemåten. Men heldigvis skårer spissene de målene eg trenger.

Lenke til kommentar

Dette er det eg prøver på i min Brann save. Eineste eg mangler er forøvring gode kanter, noe som ødelegger litt spillemåten. Men heldigvis skårer spissene de målene eg trenger.

 

Spiller kun med kanter i Brann de første sesongene, til eg får nok gode sentrale spillere.

Spiller nå

* * * *

* DM

* CM

* * OF

* * Spiss

Ballholding, work ball in box, narrow

Endret av Existence
Lenke til kommentar

Så klart det tenkte eg ikkje på :p Men da blir dem ansett som egneproduserte også? For det er jo ikkje alle spillere som kommer før dem er 18.

 

Nope, jeg har også merket at det er en viss sjeldenhet at det dukker opp såpass gode regens i Norge til at du kan satse på det. Det dukker opp en og annen, men da må man nesten være på hugget hele tiden. Jeg har alltid plei å hente inn unggutter fra alle kanter (helst under 18), så jeg antar det er en god måte å gjøre det på om ikke du vil satse på talentløse tullinger som har klart å rote seg inn på juniorlaget ditt en gang i tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...