Rbk89 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Vanvittig bud på han der må eg sei Lenke til kommentar
Existence Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Solgte en fyr for 37.5 mill pund med 35 % av neste overgang. 25 år, fra Brann angrer mitt tror eg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Solgte en gang den beste brasilianske spilleren i spillet (kreativ midtbanespiller som og kunne spille på venstre og spiss) fra Vålerenga for £50 mill + 25% av neste transfer. Fikk vel økt lønnsbudsjettet mitt med et par tusen i uka og fikk 10% av summen i transferkassa. Det var gøy! (Styret godtok budet). Lenke til kommentar
Existence Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Fikk bud på en off midt på litt over 50 mill pund men sa nei. Han scorer ca like mange mål pr sesong som han spiller! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Godt å endelig ha en spiller som eg kan stole på skårer. Kun hatt en liten down periode, men dette kun når hele laget sleit. Skårer heller ikkje mot antatt betre lag ute i verden, men det kommer seg nok med erfaringen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Du ville ha målscorer? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 En viss forskjell der, men så lenge han skårer er eg fornøgd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Burde i alle fall trene farta hans. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Har vurdert det, men nå er han et oppspillspunkt så er vel ikkje det så viktig. Å i den alderen så kommer nok ikkje farten til å bli noe betre Endret 31. januar 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Joda, kan få opp til 14 i alle fall tenker jeg. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Men som oppspillspunk er vel det spenst og hodestyrke som er viktigst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Om du bruker det, ja. Bruker det aldri selv. Raske spisser er sååå mye mer effektivt. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Har 2 på topp, en som oppspillspunkt og en fremmskutt spiss. Så tanken er at han skal ruve i luften og min andre spiss skal ta nedfallsfrukten. Fremskutte spissen som har farten hos meg Men Fremskutte spissen er nettopp kommet, så relasjonene må opparbeides. Endret 31. januar 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Om jeg kjører to spisser har jeg begge med fart. Alt for effektivt i FM. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Men får trene farten hans, så får eg sjå om eg får mer glede ut av han da. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har vansker for å fortsatt ha det moro når lag begynner å bestå av 80% newgens. 2 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Mine absolutt beste FM-minner er med lag med BARE regens. Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Om jeg kjører to spisser har jeg begge med fart. Alt for effektivt i FM. Dette har jeg hatt et lite inntrykk av også, men jeg synes ikke dette er fullt så voldsomt i dette spillet (FM13) som det var før. Hurtighet og dribling, så hadde du en sikker målscorer i Tippeligaen. Jeg har testa ut forskjellige typer i dette spillet over flere sesonger, og oppspillspunkt er sykt effektivt om du har gode vinger med gode egenskaper i innlegg og at du konsentrerer pasningspillet gjennom flankene. Jeg har en spiss i Brann som har 17 i heading, 16 i jumping og 11 i hurtighet. Denne karen er helt sinnsyk når først innlegget kommer. Det er mål etter mål på hodet. Det mest effektive er å fyre innleggene på bakerste stolpe og sende spissen til å angripe den. Eventuelt bare fyre vingene til å legge inn til targetman om du bruker det. Dette er noe som forøvrig ikke funker noe særlig om du ikke fokuserer spillet ditt via flankene, eller klarer å få vellykkede innlegg. Jeg gjorde alt jeg kunne for få storkjøpet mitt med enorm hurtighet, avslutninger og dribling til å fungere, men det ble til at han fikk slite benken mens min gode header (som alt i alt er mye dårligere) får bøtte inn mål via sitt mørke hode. Dette har vært gulloppskriften for meg i alle fall. Ting må klaffe, selvfølgelig. Og taktikken bør bygges rundt spillerne. Om man gjør det, så funker nok det meste om man treffer godt nok. I tippeligaen er uansett mye hurtighet en fordel siden nesten alle lagene kun kjøper spillere med maks 12 i hurtighet. I alle fall på min save som er i 2016 nå. Hurtighet har derimot vist seg å være nesten irrelevant når det kommer til oppspillspunkt(targetman) om man setter opp taktikken i forhold til det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hurtighet er alt for effektivt ja. Joshua King (som er virkelig bøtte, men rask) HERJET i mange år i Tippeligaen hos meg. Blir nesten litt for dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå