Halky Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kjøpte selv spillet idag via www.CDON.com for rundt 200 kr Og fikk den beta koden via mail litt seinere og bare puncha den inn på steam og spillet er her Så nå får jeg teste det ut litt Men jeg har en lei tendens til å velge for mange land,har nå med meg ca 112 000 spillere så tar noe tid og laste inn alle xD Men føler jeg må ha med nesten alle landene i Europa, og noen i Amerika/Sør Amerika, Asia og Afrika ;S Og jeg velger selvfølgelig stor database Velger også alle som spillbare xD Men men, det pleier og funke bra selv om det går litt tregt hehe. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Noen tips til billige vidunderbarn? Endelig kan vi kjøpe og selge barn, på et lovlig vis... Edit: du selger og kjøper jo strengt tatt ikke barn.. men dere skjønte hva jeg mente, men følte for å påpeke at jeg IKKE er en sånn person... Endret 29. oktober 2012 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Wellington Nem ble vidunderbarn etter en halv sesongs tid hos meg. Har utkjøpsklausul på 3,5 mill pund, hvilket er rimelig imo. Endret 29. oktober 2012 av JR Ewing Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 "er du sikker på du vil starte 117 ligaer i femtien nasjoner og med en spiller database på over 125,000 spillere?" Ja! Holder på å loade 161,000 spillere... xD Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Noen som har noe forslag til et lag jeg kan starte med for å komme meg litt inn i spillet. Klarer ikke starte med bunnlag, og synes det er for kjedelig å spille med topplag. Tips til serier/lag? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Loader enda.. noen som har peiling på hvor lang tiden en mega stor database tar for å loade? Jeg klarer liksom ikke å velge bort noen, da jeg har muligheten til å ha den, i fare for å gå glipp av vidunder kids Never mind, fant ut av det. Tok bare JÆVLIG tid Endret 29. oktober 2012 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Noen som har tips til kjøp på inter? Opptil 30-40 mill NOK. Helst forsvar-spiller (back/midstopper) Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Noen som har noe forslag til et lag jeg kan starte med for å komme meg litt inn i spillet. Klarer ikke starte med bunnlag, og synes det er for kjedelig å spille med topplag. Tips til serier/lag? Jeg er biased til tusen, men Newcastle kan sikkert være et ok sted å starte. Helt grei økonomi uten å kunne bruke penger som de aller største lagene, og en fin blanding av noen veldig gode spillere, og noen posisjoner som har ... la oss si forbedringspotensiale. Ja, Danny Simpson, jeg ser på deg. Endret 29. oktober 2012 av DurinVIII Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som har kommet ett stykke ut i sesongene óg kan gi screenshots av Chuba Akpom. Spent på hvordan han utvikler seg utover sesongene. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) "er du sikker på du vil starte 117 ligaer i femtien nasjoner og med en spiller database på over 125,000 spillere?" Ja! Holder på å loade 161,000 spillere... xD Seriøst, hvor lang tid bruker du på loadingen hver gang du trykker "next" eller hva nå enn? Hvor lang tid tar det å loade neste dag liksom? Jeg velger stort sett aldri mer enn rundt 7-8 nasjoner. Varierer litt hvilke jeg velger ettersom hvilken liga jeg spiller i. Spiller som Barcelona nå, da har jeg valgt brasil, argentina, italia, spania (obviously), sverige, danmark, tyskland. Spiller jeg i Norge er sør afrika ALLTID med!! haha, mye billig og bra derfra ja Endret 30. oktober 2012 av Celusion Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Latterligste drittspillet i fm's historie, fyfaen for et bosspill! Skal for faen ikke være mulig å tape 7-1 og 6-0 mot west bromwich og Fulham.. Uansett hvordan du vrir å vender på det... Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen som har noe forslag til et lag jeg kan starte med for å komme meg litt inn i spillet. Klarer ikke starte med bunnlag, og synes det er for kjedelig å spille med topplag. Tips til serier/lag? Jeg bruker ofte å starte med Bradford i L2... Stor tribune, stor by - bra utviklingspotensiale, grei økonomi, og ikke for langt ned i divisjonene. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Latterligste drittspillet i fm's historie, fyfaen for et bosspill! Skal for faen ikke være mulig å tape 7-1 og 6-0 mot west bromwich og Fulham.. Uansett hvordan du vrir å vender på det... Da gjør du antageligvis noe feil på treningsfeltet og i taktikken din. FM13 er blitt mer utfordrende enn de tidligere spillene, noe jeg mener er fantastisk. Etter heftig beta-spilling, så tror jeg dette er det beste FM'et på mange år. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg gjør helt klart noe feil, men at jeg kan gjøre så feil, er rett å slett latterlig. Med det laget jeg har/hadde. Ja de andre var for lette. Det er jeg enig i. Og hva faen.. "Ser skremt ut" DAfuq? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Latterligste drittspillet i fm's historie, fyfaen for et bosspill! Skal for faen ikke være mulig å tape 7-1 og 6-0 mot west bromwich og Fulham.. Uansett hvordan du vrir å vender på det... Da gjør du antageligvis noe feil på treningsfeltet og i taktikken din. FM13 er blitt mer utfordrende enn de tidligere spillene, noe jeg mener er fantastisk. Etter heftig beta-spilling, så tror jeg dette er det beste FM'et på mange år. Det er faktisk mange som klager på dette. Tror det vil komme en fiks i fullversjonen. I tidligere årganger har det ihvertfall vært stor forskjell på betaen og selve spillet Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Wellington Nem ble vidunderbarn etter en halv sesongs tid hos meg. Har utkjøpsklausul på 3,5 mill pund, hvilket er rimelig imo. Sikker på han har utkjøpsklausal ?? nvm, han hadde allerede blitt kjøptxD Endret 30. oktober 2012 av elx90 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Slipper inn mål på MINST annenhvert innlegg, hva FAEN!!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Hva spiller du? Demo eller beta? Markering i boks på innløp var en av buggene som ble fiksa i patchen nå på fredag. Har ikke det problemet i det hele tatt lengre, dog har jeg fiksa litt på taktikk også. Er nok der det ligger. :> Endret 30. oktober 2012 av Maynard James Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er slik at du kan fortsett på demo-saven når du skaffer fullversjonen av spillet? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Er slik at du kan fortsett på demo-saven når du skaffer fullversjonen av spillet? Det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå