Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Kjøpte selv spillet idag via www.CDON.com for rundt 200 kr :D Og fikk den beta koden via mail litt seinere og bare puncha den inn på steam og spillet er her :D Så nå får jeg teste det ut litt :p

 

Men jeg har en lei tendens til å velge for mange land,har nå med meg ca 112 000 spillere så tar noe tid og laste inn alle xD Men føler jeg må ha med nesten alle landene i Europa, og noen i Amerika/Sør Amerika, Asia og Afrika ;S Og jeg velger selvfølgelig stor database :p Velger også alle som spillbare xD

 

Men men, det pleier og funke bra selv om det går litt tregt hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noe forslag til et lag jeg kan starte med for å komme meg litt inn i spillet. Klarer ikke starte med bunnlag, og synes det er for kjedelig å spille med topplag. Tips til serier/lag?

Jeg er biased til tusen, men Newcastle kan sikkert være et ok sted å starte. Helt grei økonomi uten å kunne bruke penger som de aller største lagene, og en fin blanding av noen veldig gode spillere, og noen posisjoner som har ... la oss si forbedringspotensiale.

 

Ja, Danny Simpson, jeg ser på deg.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

"er du sikker på du vil starte 117 ligaer i femtien nasjoner og med en spiller database på over 125,000 spillere?" Ja!

 

Holder på å loade 161,000 spillere... xD

 

Seriøst, hvor lang tid bruker du på loadingen hver gang du trykker "next" eller hva nå enn? Hvor lang tid tar det å loade neste dag liksom?

 

Jeg velger stort sett aldri mer enn rundt 7-8 nasjoner. Varierer litt hvilke jeg velger ettersom hvilken liga jeg spiller i. Spiller som Barcelona nå, da har jeg valgt brasil, argentina, italia, spania (obviously), sverige, danmark, tyskland.

 

Spiller jeg i Norge er sør afrika ALLTID med!! haha, mye billig og bra derfra ja

Endret av Celusion
Lenke til kommentar

Noen som har noe forslag til et lag jeg kan starte med for å komme meg litt inn i spillet. Klarer ikke starte med bunnlag, og synes det er for kjedelig å spille med topplag. Tips til serier/lag?

 

Jeg bruker ofte å starte med Bradford i L2... Stor tribune, stor by - bra utviklingspotensiale, grei økonomi, og ikke for langt ned i divisjonene.

Lenke til kommentar

Latterligste drittspillet i fm's historie, fyfaen for et bosspill!

 

Skal for faen ikke være mulig å tape 7-1 og 6-0 mot west bromwich og Fulham.. Uansett hvordan du vrir å vender på det...

 

Da gjør du antageligvis noe feil på treningsfeltet og i taktikken din. FM13 er blitt mer utfordrende enn de tidligere spillene, noe jeg mener er fantastisk. Etter heftig beta-spilling, så tror jeg dette er det beste FM'et på mange år.

Lenke til kommentar

Latterligste drittspillet i fm's historie, fyfaen for et bosspill!

 

Skal for faen ikke være mulig å tape 7-1 og 6-0 mot west bromwich og Fulham.. Uansett hvordan du vrir å vender på det...

 

Da gjør du antageligvis noe feil på treningsfeltet og i taktikken din. FM13 er blitt mer utfordrende enn de tidligere spillene, noe jeg mener er fantastisk. Etter heftig beta-spilling, så tror jeg dette er det beste FM'et på mange år.

 

Det er faktisk mange som klager på dette. Tror det vil komme en fiks i fullversjonen.

 

I tidligere årganger har det ihvertfall vært stor forskjell på betaen og selve spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...