Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny signeringen gjorde det sånn passe greit på et halvt år hehe. Ser frem til neste sesong. Klarte meg utrolig bra i champions league første sesongen der, kom til kvarten der jeg ble slått ut av lyon 3-2 sammenlagt (de slo united i finalen 5-1 XD)

 

Vant allt jeg kunne i skottland uten problemer. Har litt penger å rutte med nå (finally...) så blir nok en del spillere inn, på midten har jeg mest problemer.

 

*edit: får ikke til å laste opp bilder for en eller annen grunn :S

 

*Edit2: Se der

post-262771-0-30105100-1359487238_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Jeg måtte ut med 1.5 mrd for han da jeg hentet han til United etter at nye eiere gav meg 3.2 mrd å handle for.

Dette var riktignok i 2015.

 

EDIT: 27 mål på 16 kamper?!

 

Kjøpte han i Januar-vinduet.

 

Du har mye penger, men har Håvard Nordtveit på høyreback? Er han så god?

 

Bruker han egentlig defensiv midtbane før jeg omplasserte han til høyreback for å være reserve for Rafael. Solgte Rafael så kommer til å bruke han som høyreback fra nå av. Nordtveit har ganske god stats på saven min

 

1379913.jpeg

 

Eller er du fra Haugesund?

 

Er fra Karmøy som er rett ved siden av Haugesund :)

Lenke til kommentar

Er irriterende ja. Byr 5 mill euro og får avslag. Så ser man et par uker senere at vedkommende er solgt til en random klubb for 250k. Rage.

 

Haha, den der er en klassiker. Sånn har det vært i alle FM-spillene jeg kan huske. Det virker som om klubbene plutselig krever etter hvor mye du har på kontoen, og ikke nødvendigvis etter verdien. Jeg fyrer disse svimingene på "uendelig" shortlist, og venter på at jeg får melding om at en eller annen stut legger inn bud. Når disse f.eks legger inn bud på 1 mill, og du gjør det etterpå, så godtar de med stor sannsynlighet samme tilbudet om ikke de hater deg/klubben din.

 

I tillegg skryter jeg over talent som i utgangspunktet ikke vil til klubben min, og etterhvert så blir måleren grønn og fin, og han vil til deg. Da får du de som regel billigere også, om han virkelig ønsker seg til deg. Det er mye en kan gjøre, men det er litt kunstig og småbugga til tider, så det er ikke like lett om man ikkje kjenner til systemet og hvor fucka det kan være. Neymar fikk jeg f.eks til United i 2015 siden jeg hadde skrytt til han jevnlig, og etterhvert ønsket seg bort fra klubben. Han nektet å skriver under ny kontrakt med dem, og jeg smetta inn et bud på 300 mill ca. 900K i uken i lønn. Kupp, spør du meg. Tålmodighet kan være like nyttig som pengene selv ;)

Lenke til kommentar

Er irriterende ja. Byr 5 mill euro og får avslag. Så ser man et par uker senere at vedkommende er solgt til en random klubb for 250k. Rage.

 

Det motsatte er mye kjekkere, dog. Massevis av storklubber som byr 250k for en av dine spillere. Du avslår, spilleren blir sur og så kommer Zurich eller Standard Liege med et but på 5 millioner.

Lenke til kommentar

Noen som kan annbefale meg noen gode annsatte? :) trener, fysio og Fysisk trener :)

 

Jeg vil helst anbefale deg å bruke filteret aktivt. Du kan finne noen sykt gode trenere med å ta deg litt tid der og rote med filteret. Dette gjelder også spillere. Du kan finne merkverdige talent med å lete etter spesifikke egenskaper og lignende selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...