AnewZ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Noen som har erfaringer med å spille possession tactics? Kjøpte meg nettopp FM og er usikker på hvilke taktikker jeg bør lage etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Noen som har erfaringer med å spille possession tactics? Kjøpte meg nettopp FM og er usikker på hvilke taktikker jeg bør lage etc. Det er vel det jeg prøver å innføre nå. Har kun spilt EL-kvalik med Liverpool. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Anewz, spørs jo hvilket du har tenkt å velge, men 4-5-1 og 4-2-3-1 er ihvertfall mine fav. taktikker. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Spiller for tiden med en 4-2-3-1 med Newcastle. Men sliter å holde høy ballbesittelse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 4-2-3-1 selv og sitter som oftest med 60%+ i possession. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 4-2-3-1 her også. Ligger på 55-70% possession, spørs litt hvem jeg møter. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Spiller for tiden med en 4-2-3-1 med Newcastle. Men sliter å holde høy ballbesittelse. Hva har du på laginstrukser? Prøv korte pasninger-stå litt høyt-spill gjennom midten-(husker ikke hva mer man kunne velge mellom) Også instrukser: kontroll, og behold ballen på rop, bare prøv deg fram til du finner det du er ute etter, du kommer garantert til å starte flere saver etterhvert.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har korte pasninger, høyt press, kontroll, frihet osv. Får prøve på "behold ballen" på rop, det har jeg ikke gjort enda. Får gi det litt tid, spillerne er ikke 100% med taktikken heller enda. Lenke til kommentar
Passion4FM Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Noen som kan hjelpe - finnes det en mulighet i FM13 som gjør at jeg kan gå en måned tilbake i tid i innboksen og lese tidligere meldinger Lenke til kommentar
Passion4FM Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Faen snakker du om? Meg du svarte til? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 I hvilke situasjoner bør jeg velge mer utrykksfull eller mer disiplinert på kreativ frihet og i hvilke situasjoner bør jeg bruke streif? noen som vet? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har korte pasninger, høyt press, kontroll, frihet osv. Får prøve på "behold ballen" på rop, det har jeg ikke gjort enda. Får gi det litt tid, spillerne er ikke 100% med taktikken heller enda. Hvis spillerene ikke er helt comf med taktikken så kan du sette den på et hakk under frihet.. Så kan f,eks også gå inn på spillerinstrukser, og velge korte pasninger på spillerne, du kan også få spillerne dine til å øve seg på veggspill bla, holde på ball, komme dypt for å hente ball osv.. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Noen som har prøvd seg med tre i forsvar? Hva slags instrukser bør de forskjellige ha? Sliter med å finne gode kantspillere i den formasjonen jeg bruker nå, så jeg vurderer å spille meg sentralt og heller bruke vingbacker til å angripe på kantene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hjemmekamp mot Man Utd. Leder 1-0. David de Gea klarerer. Reina bommer på ballen. Den går i mål. 1-1. Kamp over. GG. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har skjedd med meg også en gang, men da var det Southampton, og han der buroc(20 i eksen) Forbanna tåpelig uansett! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Har skjedd med meg også en gang, men da var det Southampton, og han der buroc(20 i eksen) Forbanna tåpelig uansett! Samme skjedde med meg, og jeg var også Southampton. Ballen gikk hele veien fra mostanderens keeper, traff Boruc midt i planeten og spratt inn i mål. Sløkket. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det andre målet, Williams, det andre målet... Neeei, ikke det målet. Det andre! 2 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det andre målet, Williams, det andre målet... Neeei, ikke det målet. Det andre! Neste stopp reservelaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå