Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Noen som har erfaringer med å spille possession tactics? Kjøpte meg nettopp FM og er usikker på hvilke taktikker jeg bør lage etc.

 

Det er vel det jeg prøver å innføre nå. Har kun spilt EL-kvalik med Liverpool.

Lenke til kommentar

Spiller for tiden med en 4-2-3-1 med Newcastle. Men sliter å holde høy ballbesittelse.

Hva har du på laginstrukser?

 

Prøv korte pasninger-stå litt høyt-spill gjennom midten-(husker ikke hva mer man kunne velge mellom)

 

Også instrukser: kontroll, og behold ballen på rop, bare prøv deg fram til du finner det du er ute etter, du kommer garantert til å starte flere saver etterhvert..

Lenke til kommentar

Har korte pasninger, høyt press, kontroll, frihet osv. Får prøve på "behold ballen" på rop, det har jeg ikke gjort enda. Får gi det litt tid, spillerne er ikke 100% med taktikken heller enda.

Hvis spillerene ikke er helt comf med taktikken så kan du sette den på et hakk under frihet..

 

Så kan f,eks også gå inn på spillerinstrukser, og velge korte pasninger på spillerne, du kan også få spillerne dine til å øve seg på veggspill bla, holde på ball, komme dypt for å hente ball osv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har skjedd med meg også en gang, men da var det Southampton, og han der buroc(20 i eksen)

Forbanna tåpelig uansett!

 

Samme skjedde med meg, og jeg var også Southampton. Ballen gikk hele veien fra mostanderens keeper, traff Boruc midt i planeten og spratt inn i mål. Sløkket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...