Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Haha, nei nei. Jeg formulerte meg litt feil... Veldig feil.

Lav lønn - Høy lønning/overgangs budsjett(litt usikker her på hvor mye osv men). Minuset er at man fort blir sparket.

Høy lønn - Litt mindre lønning/overgangs budsjett. Men her blir man neppe sparket. For klubben må betale det som gjenstår av kontrakten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva gjør jeg når spillerne mine trenger hvile hele tiden? jeg bruker ofte trening: hvil i 2 eller 3 dager ofte på hver enkelt spiller, for det er alltid flere som trenger hvile og jeg må ha noen av de. Så kommer de som jeg har hvilt tilbake for å spille en kamp eller to og så trenger de hvile igjen? noe jeg kan gjøre for å hindre at dette skjer? sliter med å ha spillere tilgjengelig når over halvparten på laget trenger hvile nesten hele tiden. Jeg prøvde å ta lettere trening, men virker ikke som det har noen effekt heller.

Lenke til kommentar

Det finnes vel ingen "snarveier" for å få spillere interessert i å komme til klubben din, eller? :D Har prøvd å snakke i pressen, også med positiv respons, men de fleste spillerne jeg vil ha, kan ikke tenke seg å komme til meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har ikke installert '13, nei? Men '12, '11, '10 og '9.

Fant det ut. Takk uansett. :)

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...