elx90 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Haha, nei nei. Jeg formulerte meg litt feil... Veldig feil. Lav lønn - Høy lønning/overgangs budsjett(litt usikker her på hvor mye osv men). Minuset er at man fort blir sparket. Høy lønn - Litt mindre lønning/overgangs budsjett. Men her blir man neppe sparket. For klubben må betale det som gjenstår av kontrakten. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Woho endelig 3.5 stjerner i Tippeligaen igjen! 10ende plass! Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hva gjør jeg når spillerne mine trenger hvile hele tiden? jeg bruker ofte trening: hvil i 2 eller 3 dager ofte på hver enkelt spiller, for det er alltid flere som trenger hvile og jeg må ha noen av de. Så kommer de som jeg har hvilt tilbake for å spille en kamp eller to og så trenger de hvile igjen? noe jeg kan gjøre for å hindre at dette skjer? sliter med å ha spillere tilgjengelig når over halvparten på laget trenger hvile nesten hele tiden. Jeg prøvde å ta lettere trening, men virker ikke som det har noen effekt heller. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Stor stall? Får dem stå over noen kamper her og der? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Stor stall? Får dem stå over noen kamper her og der? jeg har ganske liten stall da jeg ikke har så mye penger til lønninger, lar enkelte spillere stå over kamper, men de trenger hvile igjen nesten med en gang Lenke til kommentar
Existence Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Dårlige spillere takler som oftest mange tette kamper dårligere enn gode spillere Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Det finnes vel ingen "snarveier" for å få spillere interessert i å komme til klubben din, eller? Har prøvd å snakke i pressen, også med positiv respons, men de fleste spillerne jeg vil ha, kan ikke tenke seg å komme til meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Da ser du på for gode spillere. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Ja. Har vel noe med at jeg ikke er kvalifisert for europacuper heller, så Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Fy faen. Får endelig Steam til å fungere igjen, hvorpå mac-en ikke reagerer når jeg setter inn disken. FML. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hvorfor i all verden bruke CD'en når du allerede har Steam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Kjøpte det i butikken når jeg hadde muligheten. Og nå fungerer det ikke. -_- Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jo, men har du ikke installert spillet før? I så fall trenger du ikke CD'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Har ikke installert '13, nei? Men '12, '11, '10 og '9. Fant det ut. Takk uansett. Endret 21. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kan man ikke ansette egne trenere for juniorene mer? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hentet Andrea Masiello på lån til Southampton, men av en eller annen grunn er han alltid utilgjengelig for å spille kamper. Han er italiensk, så det kan ikke ha noe med arbeidstillatelser å gjøre. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hm, nei.. Kun dersom spilleren kommer til sin tredje klubb for året. Eller er ikke den regelen implementert i FM, kanskje? Mener å ha opplevd det. Endret 23. januar 2013 av JR Ewing Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Han har vært i Atalanta de to siste sesongene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hentet Andrea Masiello på lån til Southampton, men av en eller annen grunn er han alltid utilgjengelig for å spille kamper. Han er italiensk, så det kan ikke ha noe med arbeidstillatelser å gjøre. Noen som har opplevd det samme? Du har hentet en kampfikser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå