Xanman Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg kjører begge. Begge stopperne har man mark, samt den defensive av mine midtbanespillere har det. Husker ikke om jeg har det på backene eller ikke. Ellers sone. Byttet til mannsmarkering på stopperne og de defensive midtbanespillerne, og nå har endelig taktikken begynt å sitte. Fire seiere på rad i ligaen med null baklengs. Ademilson, som slet med å finne seg til rette i starten, har puttet i hver av de fire kampene. Takker for tipset! Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Finnes det noen som heter "Younghusband" i virkeligheten? Sikkert mange rare navn på regens i FM, men geez... Haha, jeg lo godt:P Men googla litt og fant : http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Younghusband Endret 18. januar 2013 av elx90 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Haha, jeg lo godt:P Men googla litt og fant : http://en.wikipedia....il_Younghusband Da får navnet heller være godkjent Uansett et morsomt navn. Men så har vi jo hatt et par her i Norge med rare etternavn også da. Blant annet Sæd. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Finnes det noen som heter "Younghusband" i virkeligheten? Sikkert mange rare navn på regens i FM, men geez... Du bør signere halvbroren hans, Thomas Boytoy, også. Han er et stort talent. Edit: Morsom tråd å lese litt i Bizzare newgen names Endret 18. januar 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Du bør signere halvbroren hans, Thomas Boytoy, også. Han er et stort talent. Edit: Morsom tråd å lese litt i Bizzare newgen names Folk IRL heter jo Dick så hvorfor ikke Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Ah. Kan ikke si laget mitt spilte så fint mot favorittklubben... Scoret i tillegg på straffen som gjorde at Fletcher ble utvist i det 87 minutt, og det ble 1-1 Har Wolves vært helt ville etter opprykk til PL hos andre enn meg? De har sluppet inn minst i ligaen, og lå lenge på 3 plass. Nå er de nede på femte, men det er så jevnt at jeg tror de kan få CL plass neste år. Det ville ihvertfall vært litt sykt. Doyle er toppscorer i ligaen med 18 mål. Hennessey har 17 cleen sheets. Imponerende, men fælt så urealistisk Solbakken må være en jævla god manager i den virtuelle verden. Selv kjemper jeg om syvende plassen. Er i Mars. Endret 18. januar 2013 av G27 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Vel, på min Liverpool-save ble Solbakken sparket før januar første sesong etter en svært begredelig start. Ganske realistisk, altså De ligger dog an til å rykke opp nå, i januar 2014 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 På min Blackburn-save, som jeg ikke spiller så ofte på lenger, så har han vært i Wolves like lenge som meg i Rovers. Er vel i sesong 11 tror jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Byttet til mannsmarkering på stopperne og de defensive midtbanespillerne, og nå har endelig taktikken begynt å sitte. Fire seiere på rad i ligaen med null baklengs. Ademilson, som slet med å finne seg til rette i starten, har puttet i hver av de fire kampene. Takker for tipset! No prob. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hehe, greit det! Men hva i alle dager skal du med Magnus W Eikrem ? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Han er en benkevarmer, er egentlig derfor jeg hentet han Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Feil tråd* Endret 19. januar 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Sikkert teit spørsmål, men på oppspillspunkt og du setter det på "Løp mot ball" blir det da en stikkball, eller blir det at han må løpe mot eget mål , for å møte ballen? evt begge? (Bruke det på måltyv?) Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Eikrem er da en god squad player for de fleste squad? 19 kreativitet, 19 frispark, 17 pasninger, 17 cornere, 16 teknikk, 16 førsteberøring, 17 målbevissthet for å nevne ferdighetene fra 16 og opp på min save. Svak defensivt da. Men til det jeg kom her for å spørre om; kan man signere spillere som ikke får arbeidstillatelse, og heller låne de ut til en klubb til de blir kvalifisert? Hvis ja, hvordan? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Eikrem er for all del en god spiller, men han er ikke god nok for førsteellveren. Pleier å sette han innpå mot slutten av kamper, og presterer faktisk ganske bra når han får sjansen. Også er det dødballene hans.. Tror ikke man kan det. Skyt meg om jeg tar feil! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Ble nettopp tilbudt ny kontrakt av Southampton. Har det noen som helst hensikt å kreve høy lønn? Det mest logiske virker å være å foreslå lavest mulig lønn til meg selv, så jeg får mer penger til spillernes lønninger. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg tar alltid litt mindre lønn enn de tilbyr. De sparker deg MYE lettere om du har lavere lønn. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg tar alltid litt mindre lønn enn de tilbyr. De sparker deg MYE lettere om du har lavere lønn. what ? så du tar lavere lønn enn de tilbyr for å bli sparket ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå