Benbjo Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ååe. Det skulle du sagt med engang, så slipper eg å si " slutt å få skader da" Eventuelt ha tilstrekkelig god backup. Er nok der det skorter. Må finne ny kant og spiss til sommeren tror jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Bare gru deg til den dagen begge keeperne dine blir skadet. Den eneste du kan spille med er en ubrukelig reserve som passer bedre inn i League 2. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har røket på den et par ganger, så nå har jeg faktisk 3 kurrante keepere. Blir et helvette når en begynner å klage på dårlig spilletid Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Han her er feks og bare 16. Du er jo også kommet myyye lengre enn meg, så er jo ikke så rart det heller da... De fleste GODE kommer vel en del år ut i spillet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Flere av mine beste kom opp i 13-15. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Uniteds akademi pøser jo ut med wonderkids. Hvertfall på mitt game. Stort sett forsvarsspillere Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Dette tror jeg kan bli en veldig god keeper, han spiller i laveste divisjon i england nå, regner med han blir kjøpt opp snart. Jeg skulle gjerne ha kjøpt ham, men han vil ikke til min klubb.. Endret 17. januar 2013 av takenboy9 Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har noen anelse på hva jeg kan gjøre for å forbedre økonomien til min klubb? jeg har solgt absolutt alle så og si ubrukte spillere, å nå har jeg en knapp stall igjen. Gjorde dette for å gjøre utgiftene mindre, men allikevel så er utgiftene mye høyere enn omsetningene mine. Taper hver måned, og nå skulle ledelsen ta et møte neste måned angående økonomien sa de. Men hva kan jeg gjøre med det da? noen mulighet å få orden på det uten å måtte selge hele laget mitt? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 hvilken klubb er du, hvor stor stadion har du, og hvor mange møter på kamp? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Flere av mine beste kom opp i 13-15. Da var du heldig da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Da var du heldig da. Nei, det handler om å lete smart og samtidig se hvem som faktisk har ordentlig potensiale. Og FM. Hvorfor hater du meg? Endelig har den ene keeperen min kommet tilbake fra skade. Han får to kamper, så skal han bort på Copa America. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Har flere talenter i klubben jeg med topp potensiale, men har ikke fått opp mange gode fra eget akademi, før nå. Selv om de jeg fikk opp ikke har sinnsyke stats allerede nå, så betyr ikke det at de ikke utvikler seg bra og blir meget gode i fremtiden. Kan godt være såkalte "late bloomers". Spillere på 15/16 år trenger ikke nødvendigvis 16 i alle tekniske ferdigheter for at de skal være gode talenter heller, hvis det er det du tror Endret 17. januar 2013 av EAga Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 hvilken klubb er du, hvor stor stadion har du, og hvor mange møter på kamp? Jeg er Guiseley i Blue Square Bet North ligaen, har en stadionkapasitet på 3000 (300 sitteplasser) i dårlig stand. ca 290-300 møter på kamp Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Dette tror jeg kan bli en veldig god keeper, han spiller i laveste divisjon i england nå, regner med han blir kjøpt opp snart. Jeg skulle gjerne ha kjøpt ham, men han vil ikke til min klubb.. Kan nesten garantere at han der ikke blir noe "Veldig god" keeper. Han blir kanskje OK. Og da er du heldig. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Selv om de jeg fikk opp ikke har sinnsyke stats allerede nå, så betyr ikke det at de ikke utvikler seg bra og blir meget gode i fremtiden. Kan godt være såkalte "late bloomers". Spillere på 15/16 år trenger ikke nødvendigvis 16 i alle tekniske ferdigheter for at de skal være gode talenter heller, hvis det er det du tror Nei, men statsa kan ofte si tidlig hvordan potensiale en spiller har. Sett flere late bloomers selv. Spillere jeg har vurdert å kjøpe, men ikke gjort, som har blitt ganske enorme. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg er Guiseley i Blue Square Bet North ligaen, har en stadionkapasitet på 3000 (300 sitteplasser) i dårlig stand. ca 290-300 møter på kamp Mest antagelig så selger du ikke nok billetter til kampene dine, for å dekke over leieutgiftene. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 De kan det ja, men selv om de jeg fikk opp ikke har råe stats nå, så har jeg troen på at de kan bli gode i fremtiden. Har i følge speiderne stort potensiale. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Én ting jeg har lært på FM. Aldri stol fullt på speiderne. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Om de blir gode eller ikke er det jo umulig å si på nåværende tidspunkt, og jeg vet at man ikke bør stole 100% på speiderne. Du får tro hva du vil, men jeg har troen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er det mulig å få en spiller til å lære seg et språk fortere? Spiller med PSV nå, og alle utlendingene jeg henter sliter med å kommunisere med medspillerne sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå