Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen anelse på hva jeg kan gjøre for å forbedre økonomien til min klubb? jeg har solgt absolutt alle så og si ubrukte spillere, å nå har jeg en knapp stall igjen. Gjorde dette for å gjøre utgiftene mindre, men allikevel så er utgiftene mye høyere enn omsetningene mine. Taper hver måned, og nå skulle ledelsen ta et møte neste måned angående økonomien sa de. Men hva kan jeg gjøre med det da? noen mulighet å få orden på det uten å måtte selge hele laget mitt?

Lenke til kommentar

Da var du heldig da.

Nei, det handler om å lete smart og samtidig se hvem som faktisk har ordentlig potensiale. :)

Og FM. Hvorfor hater du meg? Endelig har den ene keeperen min kommet tilbake fra skade. Han får to kamper, så skal han bort på Copa America. :wallbash:

Lenke til kommentar

Har flere talenter i klubben jeg med topp potensiale, men har ikke fått opp mange gode fra eget akademi, før nå.

Selv om de jeg fikk opp ikke har sinnsyke stats allerede nå, så betyr ikke det at de ikke utvikler seg bra og blir meget gode i fremtiden. Kan godt være såkalte "late bloomers". Spillere på 15/16 år trenger ikke nødvendigvis 16 i alle tekniske ferdigheter for at de skal være gode talenter heller, hvis det er det du tror ;)

Endret av EAga
Lenke til kommentar

Dette tror jeg kan bli en veldig god keeper, han spiller i laveste divisjon i england nå, regner med han blir kjøpt opp snart. Jeg skulle gjerne ha kjøpt ham, men han vil ikke til min klubb..

Kan nesten garantere at han der ikke blir noe "Veldig god" keeper. Han blir kanskje OK. Og da er du heldig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om de jeg fikk opp ikke har sinnsyke stats allerede nå, så betyr ikke det at de ikke utvikler seg bra og blir meget gode i fremtiden. Kan godt være såkalte "late bloomers". Spillere på 15/16 år trenger ikke nødvendigvis 16 i alle tekniske ferdigheter for at de skal være gode talenter heller, hvis det er det du tror ;)

Nei, men statsa kan ofte si tidlig hvordan potensiale en spiller har. Sett flere late bloomers selv. Spillere jeg har vurdert å kjøpe, men ikke gjort, som har blitt ganske enorme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...