Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Har hittil funne heilt greie spillere, riktig nok ikkje verdensstjerner men dette er fra det speiderene mine annbefale. Har aldri tatt meg tid til å søke gjennom selv, siden det er så mangen klubber å sjå igjennom. Men må vel ta og revudere og berre håpe eg leiter på riktig sted, for å leite gjennom alle klubber tar for lang tid.

Dette har eg aldri opplevd :)

post-196918-0-37907900-1358361958_thumb.jpg

Endret av Brann89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat fått opp nye juniorer, og jammen meg var det ikke et par potensielle stjerner der(endelig)! Meget fornøyd! Dette er de to beste:

Wes Branston:

1369643.jpeg

Graham Allaway:

1369645.jpeg

Ser ut som veldig lovende spillere. Akademiet er i mine øyne det beste med å trene Southampton.

Lenke til kommentar

Ser ut som veldig lovende spillere. Akademiet er i mine øyne det beste med å trene Southampton.

Ikke sant? Er nesten det som motiverer meg til å spille videre, hvis du ser bort ifra at jeg ligger på 5 plass med samme poengsum som City som ligger på 4. :)

Lenke til kommentar

Økonomien min er på topp den, går flere millioner i pluss så og si hver eneste måned. Har nå, i 2015, omtrent 200 millioner norske kroner i overgangsbudsjett, og over en million i tilgjengelig lønnsbudsjett. Interessant at man får såpass mye penger å handle for med lille Southampton.. klarer ikke bruke dem opp engang! :tease:

Hvordan ser Luke Shaw ut hos deg? Har brukt han så og si fast fra dag én, men han har enda ikke en eneste attribute over 15. :(

Lenke til kommentar

Squad Talk !

Ja, men det har nok noe med skader å gjøre også. Fikk Jovetic ute i 6mnd, samt midtbanegeneralen Leroy Fer ute en god stund. Så har ikke Doumbia klarte å overbevise etter en free transfer før sesongen. Cazorla har også underprestert veldig. Begynner dog å bli gammel. 32.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...