Xanman Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Er det mange her som har testet classic mode? Hva synes dere om det? Liker ikke retningen FM har beveget seg i de siste årene, men classic mode gjør at jeg har lyst til å teste FM 13. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hva er det du ikke liker? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Føler det blir mer og mer innviklet for hvert år. Har lastet ned spillet nå, så jeg tror jeg skal prøve å starte en vanlig save før jeg eventuelt tester classic mode. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Wooho, en seier unna videre avansamang i Europa League, spiller uavgjort, der skåringen til motstanderlaget kommer i det 90 minutte. Men dette er ikje det som er trist med hele greia. Tenker nå at eg har litt penger å rutte med i overgangsvinduet, men neida. Plutselig annonsere klubbens eier at stadion skal utvides. Dette gjør at eg må forsette å signere talenter. Kordan skal eg vinne på verdensbasis, når eg ikkje får ikkje mer erfaring med større kvalitet? FAEN Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hva pleier dere å gjøre, lage egne formasjoner og justere på dødball og slikt eller bare bruke klassiske formasjoner? Jeg har en dårlig periode med guiseley, ett lag nedover i det engelske systemet, er usikker på hvilken formasjon som passer best for laget mitt. Som oftest får jo man råd fra støtteapparatet om hvilke formasjoner som passer best til laget, men det fikk jeg ikke denne gangen. Har derfor laget noen selvlagde, men sliter forsatt med å vinne noe særlig. Noen tips til hva jeg kan prøve ut? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg pleier lage selv. Som oftest en 4-4-2 med en midtbanespiller som ligger veldig dypt og en kreativ spiss som detter ned i mellomrommet og hjelper den andre midtbanespilleren. Hvordan jeg kjører kantspillere og backer varierer ut i fra hva jeg har tilgjengelig og hvilken motstand jeg spiller mot. Men optimalt vil jeg ha minst en side med offensiv back og kantspiller som kutter inn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg lager egne formasjoner selv, der jeg setter opp så og si alt av spillerinstrukser selv. Føler at jeg får mer kontroll på ting da. Justerer dødball og alt. Lenke til kommentar
TerGab Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Føler det blir mer og mer innviklet for hvert år. Har lastet ned spillet nå, så jeg tror jeg skal prøve å starte en vanlig save før jeg eventuelt tester classic mode. Hei. Kan anbefale Classic mode, har selv spilt alt av CM/FM siden tidlig 90 tall, men har merket de siste par versjonene at tiden bare ikke strekker til for å virkelig kunne sette seg ned å kose seg med FM lenger, krever for mye tid dersom man vil detaljstyre det meste... Småbarn i huset hjelper heller ikke på sånn sett... Begynte spille Classic mode i romjula, og testet game med Rangers i Skottland, der jeg pr. dags dato er i 4 sesong, første i SPL.. Fått taktikk slik jeg ønsker, men uten å overkomplisere oppsettet, samt kjører det transferløpet jeg selv ønsker... Ellers er mye "unødvendig" detaljer håndtert av assistenter.. Og med "unødvendig", mener jeg det som for MEG er unødvendig... Så alle fanboys som mener jeg da heller bør finne ett annet spill, take a piss.... Gleden med FM er absolutt blitt mye bedre, med en versjon som for meg passer perfekt i dagens situasjon. Så anbefaler deg å teste det iallfall, og ikke konkluder etter 3min.... Test en sesong og se hva du syntes anbefaler jeg.. Det er litt uvant oppsett fra normal mode, men jeg har iallfall blitt glad i oppsettet.. Lykke til! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 NEIDASÅE. Førstekeeper ute i 2mnd med skade på trening. To uker etter følger ter Stegen opp med 3mnd skade på trening. Fuck yea! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Nå gidder jeg snart ikke FM mer. Dette spillet kan brenne! Jeg finner ingen suksesstaktikk for Southampton, og det er uakseptabelt for meg at laget mitt suger så kraftig i forhold til forrige sesong. Dessuten virker det som om de er helt ukonsentrerte etter avspark, enten det er starten på en omgang, etter et mål.... Jeg slipper inn alt for mye rett etter avspark. Er det noe jeg kan få laget til å trene på? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 NEIDASÅE. Førstekeeper ute i 2mnd med skade på trening. To uker etter følger ter Stegen opp med 3mnd skade på trening. Fuck yea! Digger hvordan du kan få ter Stegen til RBK og fortsatt ha en førstekeeper som er bedre enn han Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Klarer vel egentlig ikke å bestemme meg hvem som faktisk er førstekeeperen min da. Ter Stegen er nok et liiiite hakk bedre. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Da er 2015 sesongen min med Rosenborg over og jeg endte opp med å vinne i en ganske så jevn avslutning på sesongen.Har nå vunnet sesongen tre ganger på rad, fra 2013-2015 Her er ett bilde av tabellen og min spillertall som må forsterkes nå med noen litt bedre spillere Hadde uflaks med CL kvalifiseringen denne sesongen, tapte tidlig i kvalifiseringen så kom ikke en gang til EL. Så har enda til gode og faktisk klare og komme meg helt inn til CL gruppespillet ;/ Sist gang så ble jeg slått ut i playofen til CL. Men jeg klarte i 2015 og faktisk komme meg til kvartfinalen i EL og det må jeg si jeg er stolt av Men jeg føler klubben taper mye penger på at jeg ikke klarer og kvalifisere meg til Cl gruppe spillet, føler jeg kunne trengt de pengene så jeg kan få til ting bedre her i klubben. Endret 16. januar 2013 av Halky Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ser ikke ut som du har gjort all verdens gode spillerkjøp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Men jeg føler klubben taper mye penger på at jeg ikke klarer og kvalifisere meg til Cl gruppe spillet, føler jeg kunne trengt de pengene så jeg kan få til ting bedre her i klubben. Spillet stemmer i hvertfall med virkelighetens Rosenborg Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 woohoo etter å ha tatt over et lag som slet i bunnen av ligaen midt i sesongen og etter en noe dårlig start som trener hos det laget avslutter jeg sesongen med 8-2 seier med Guiseley i siste seriekamp og holder plassen i ligaen! Ble også tilbudt ny kontrakt. Nå gleder jeg meg til neste sesong, forhåpentligvis på en plass høyere oppe i ligaen Lenke til kommentar
Halky Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hmm hvem av spillerne er det du sikter til her? Både Daniel Braaten og Erik Huseklepp hentet jeg på free transfer og har levert meget godt på hver sin kant. Og en del av de andre spillerne mine er fremdeles ganske så unge så har jeg troa på en del av dem. Men kom gjerne med noen tips til spillere jeg bør se etter nå i 2016. Har litt over 2m £ og kjøpe for. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ferdig med sesong 3 med swansea kom på 4 plass og nå er jeg med i champions league . første kamp mot FCP tror jeg det hette på borte barne endte 1-1 Fornøyd ja Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Når eg sender speidere ut for å finne talenter for meg, finner dem spillere som kan bli verdensstjerner eller finner dem kun spillere som vil forsterke laget for meg? Føler at store klubber finne betre spillere enn meg, selv om eg søker i samme land. At eg ikkje får rapporter om spillere som faktisk kan heve laget mitt i store turneringer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Sitter litt med samme følelse noen ganger, men er man heldig finner man verdensstjerner selv og. Husk at de ofte ikke finner de som er urealistiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå