Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Er Stoke helt syke på noen av deres games? 10 kamper inn i sesongen har de 30 poeng og 0 innslupne mål. Helt sykt.

Shawcross er blitt verdens beste midtstopper.

Det som er litt rart er at de har for det middelmådige spillere som Danny Graham, N'zonzi, Sturridge, etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et talent i klubben som spiller samtlige kamper for meg, er 19 år gammelt. Men nå begynner pilene å gå nedover. Er dette fordi han blir overbelastet av for mye spilling eller er mine trener rett og slett for dårlige slik at han ikkje får utviklet seg mer?

Vurderer å selge han vist han går mer ned, ikkje vits å ha en spiller som taper seg i en slik alder.

Lenke til kommentar

Hvor lenge har pilene gått nedover? Er normalt selv for unge spillere å miste stats en måned, for så å fortsette i vanlig stil. Det burde stå et eller annet sted på profilen om spilleren er "Jaded and in need of rest" eller verre. I så fall gir du han fri fra trening i en ukes tid og lar være å bruke han i kamp, så får han ladet batteriene.

Lenke til kommentar

Har et talent i klubben som spiller samtlige kamper for meg, er 19 år gammelt. Men nå begynner pilene å gå nedover. Er dette fordi han blir overbelastet av for mye spilling eller er mine trener rett og slett for dårlige slik at han ikkje får utviklet seg mer?

Vurderer å selge han vist han går mer ned, ikkje vits å ha en spiller som taper seg i en slik alder.

Du kan prøve å ha en samtale med spilleren å gi beskjed om at trenings nivået ikke har vært bra nok i det siste.

Lenke til kommentar

Hvor lenge har pilene gått nedover? Er normalt selv for unge spillere å miste stats en måned, for så å fortsette i vanlig stil. Det burde stå et eller annet sted på profilen om spilleren er "Jaded and in need of rest" eller verre. I så fall gir du han fri fra trening i en ukes tid og lar være å bruke han i kamp, så får han ladet batteriene.

Det har ikkje vart lenge, ca 1 - 2 månder. Sikkert berre fordi han trenger hvile, blir fort sliten når han spiller kamper. Må som oftast bytte han ut i pausen siden han er så sliten. Men er en viktig spiller på midtbanen og er inne i en periode med mye kamper som er avgjørendes for fremmtiden.

Lenke til kommentar

Vel. Ikke slit ut spilleren helt. Det er ikke uvanlig at en spiller har 1-2 mnd med downperiode før alle statsa går opp igjen. Husk at selv om det står pil ned betyr det ikke at alle statsa faktisk går ned. Går mer på at treningsnivået har vært dårlig.

Lenke til kommentar

Då var det opprykk til Premier League med Rochdale!

Sliter litt mot lag som Liverpool, Man U og Liverpool, men regner med eg skal klare å unngå nedrykk. Har spilt rundt 10 kamper ut i sesongen, og ligger på 10.plass.

Er det forresten noken som har testa å spille dette online?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...