Benbjo Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Er Stoke helt syke på noen av deres games? 10 kamper inn i sesongen har de 30 poeng og 0 innslupne mål. Helt sykt. Shawcross er blitt verdens beste midtstopper. Det som er litt rart er at de har for det middelmådige spillere som Danny Graham, N'zonzi, Sturridge, etc. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Stoke kom til 1. utslagsrunde i CL her ett år, men nå er det en middelmådighet igjen. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Er nok på grunn av at de legger tonnevis av innlegg inn til Crouch, som selvfølgelig scorer hver gang som følger av hvor latterlig mange innleggsmål som forekommer hver bidige kamp. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Eg startet 2019 sesongen med seier i Charity Shield og Europa Supercupen så då blei eg endelig legende i Arsenal Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva pleier dere å gjøre når laget deres havner i perioder med dårlig form? Stiller med sterkeste lag og taper mot bunnlag. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva pleier dere å gjøre når laget deres havner i perioder med dårlig form? Stiller med sterkeste lag og taper mot bunnlag. Smeller hodet i tastaturet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Samme som meg da altså. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva pleier dere å gjøre når laget deres havner i perioder med dårlig form? Stiller med sterkeste lag og taper mot bunnlag. Setter ut førstelagsspillerne som presterer dårligst og lar reservene prøve seg Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Desimerer troppene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Setter ut førstelagsspillerne som presterer dårligst og lar reservene prøve seg Får gi det et forsøk. Takk. Desimerer troppene. Hva vil det si? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva vil det si? Still dem på rekke og skyt hver tiende mann. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Har et talent i klubben som spiller samtlige kamper for meg, er 19 år gammelt. Men nå begynner pilene å gå nedover. Er dette fordi han blir overbelastet av for mye spilling eller er mine trener rett og slett for dårlige slik at han ikkje får utviklet seg mer? Vurderer å selge han vist han går mer ned, ikkje vits å ha en spiller som taper seg i en slik alder. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvor lenge har pilene gått nedover? Er normalt selv for unge spillere å miste stats en måned, for så å fortsette i vanlig stil. Det burde stå et eller annet sted på profilen om spilleren er "Jaded and in need of rest" eller verre. I så fall gir du han fri fra trening i en ukes tid og lar være å bruke han i kamp, så får han ladet batteriene. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Har et talent i klubben som spiller samtlige kamper for meg, er 19 år gammelt. Men nå begynner pilene å gå nedover. Er dette fordi han blir overbelastet av for mye spilling eller er mine trener rett og slett for dårlige slik at han ikkje får utviklet seg mer? Vurderer å selge han vist han går mer ned, ikkje vits å ha en spiller som taper seg i en slik alder. Du kan prøve å ha en samtale med spilleren å gi beskjed om at trenings nivået ikke har vært bra nok i det siste. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvor lenge har pilene gått nedover? Er normalt selv for unge spillere å miste stats en måned, for så å fortsette i vanlig stil. Det burde stå et eller annet sted på profilen om spilleren er "Jaded and in need of rest" eller verre. I så fall gir du han fri fra trening i en ukes tid og lar være å bruke han i kamp, så får han ladet batteriene. Det har ikkje vart lenge, ca 1 - 2 månder. Sikkert berre fordi han trenger hvile, blir fort sliten når han spiller kamper. Må som oftast bytte han ut i pausen siden han er så sliten. Men er en viktig spiller på midtbanen og er inne i en periode med mye kamper som er avgjørendes for fremmtiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Vel. Ikke slit ut spilleren helt. Det er ikke uvanlig at en spiller har 1-2 mnd med downperiode før alle statsa går opp igjen. Husk at selv om det står pil ned betyr det ikke at alle statsa faktisk går ned. Går mer på at treningsnivået har vært dårlig. Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Då var det opprykk til Premier League med Rochdale! Sliter litt mot lag som Liverpool, Man U og Liverpool, men regner med eg skal klare å unngå nedrykk. Har spilt rundt 10 kamper ut i sesongen, og ligger på 10.plass. Er det forresten noken som har testa å spille dette online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå