Maynard James Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 FM13 har egen online funksjon. Så hamachi vil ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Aha. På FM12 måtte vel bruke Hamachi ? Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Stemmer det. FM12 var kun LAN, i prinsippet. Men med hamachi kunne man lage et slags falskt LAN. Football Manager 13 kommer faktisk til å samarbeide med steam sin online funkjson, så det er en veldig velkommen nyhet. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg er gjerne med på online! har forhåndsbestilt spillet, så skal nå være klar for det ganske raskt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hadde vært kült å vært en del folk som spillte en del sammen. Det blir jo helt annerledes med mange menneskelag, mye mer dynamisk! Herlich! Men... jeg skulle jo ikke kjøpe FM 13 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Slutt å sipp, kjøp deg FM punktum. Vi fikser en liga! dette blir gøy Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kva skjer med at man ikkje kan bruke favoritt laget sitt på karrieremodu? Satte opp Brann som favoritt lag før eg laget meg en save, men når eg nå skal velge laget eg vil styre, får eg ikkje velge Brann :S Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Slutt å sipp, kjøp deg FM punktum. Vi fikser en liga! dette blir gøy Åee. har akkurat kjøpt med Euro Truck Sim 2, og skal kjøpe GTA V, har ikke så mye penger! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Euro Truck Sim ovenfor FM? Er du gal? Du får spillet for 200 stusselige kroner. Endret 29. oktober 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Euro Truck Sim ovenfor FM? Er du gal? Haha! Jeg er unik - ikke gal Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor kjøper folk slike boss spill der du KJØRER RUNDT I EN JÆVLA LASTEBIL! Hva er galt med folk, er det virkelig så spennende? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor kjøper folk et fotball simulator spill? Åja for det intr folk... On topic, noen som vet når CDONs pakker burde ligge i postkassa? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hva i helvete. Hvorfor er Jacob Storevik oppført som spiss? Han er keeper ffs. (Går til RBK sommeren 2012.) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Fant ut at Alta IF ser greit ut (Med juniorlag og alt på plass) men ser at Svein Ove Thomassen muligens er litt overrated. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor kjøper folk et fotball simulator spill? Åja for det intr folk... On topic, noen som vet når CDONs pakker burde ligge i postkassa? Jeg har fått mitt eksemplar fra CDON i postkassen allerede. Fikk det i går! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Fant ut at Alta IF ser greit ut (Med juniorlag og alt på plass) men ser at Svein Ove Thomassen muligens er litt overrated. Thomassen var en kar som dukket opp for meg også som noe jeg kunne prøve å snike til meg. Ellers synes jeg det var interessant at spillet startet tregere enn før, men at selve spillopplevelsen ble glattere. Jeg er også overrasket over enkelte spillere som blir utelatt fra spillet. Jeg kjører med norsk, østerriksk og engelsk liga, medium database. Men han der 15-åringen fra Sandnes Ulf (Zymer Bytiqi) som ble kjøpt av Red Bull Salzburg finnes ikke, og ei heller han norsk-somaliren som spiller i Portugal... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Players have to be least 16 years old as at 1/9/2012 (ie they have a date of birth no more recent than 31/08/1996) to be included in FM13 (For English data anyway)Sakset fra sigames. Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor kjøper folk et fotball simulator spill? Åja for det intr folk... On topic, noen som vet når CDONs pakker burde ligge i postkassa? Jeg har fått mitt eksemplar fra CDON i postkassen allerede. Fikk det i går! Jeg fekk mitt ifra CDON på Torsdag forje uke Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hmm burde jeg være nerøvs? Bor jo tross alt midt i Oslo :s Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 jeg har kjøpt spillet på fm, og det popper opp i Libraryen min. Men når jeg prøver å gå inn så går det ikke? har ikke noe beta eller noe som helst sånn heller:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå