DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Skjønner meg ikke helt på posisjonene hans. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Oser norsk tippeliga. Når man ligger under på slutten er det bare en ting å gjøre, flytte opp stopperen og flopasninger. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Skjønner meg ikke helt på posisjonene hans. *bilde* Litt sånn Azar Karadas! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Oser norsk tippeliga. Når man ligger under på slutten er det bare en ting å gjøre, flytte opp stopperen og flopasninger. Med 6 jumping? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Akkurat startet på 3. sesong med Southampton, og skulle møte Chelsea i første kamp. Vant like greit 2-0 jeg, storfornøyd! Enda bedre var det at Ward-Prowse pungterte kampen etter 91 minutter med et skudd i krysstanga og inn. Ukens mål... Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Kjøpte spillet for et par dagar sidan, og har starta som Rochdale. Vant The Double første sesongen, og ligger an til å rykke opp denne sesongen også (og muligens vinne the Double igjen). Rochdale er vist ikkje så værst. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Faen altså. Hver gang jeg er innom denne tråden angrer jeg på at jeg ikke slo til på Amazon-salget. Kunne trengt litt FM13 innimellom. Det er som å si at hver gang du går forbi Plata angrer du på at du ikke kjøpte heroin. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Faen heller. Å ryke mot City på straffer i CL er forbanna bittert etter du har herja med dem til helvete på hjemmebane. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Den er jævla lei ja. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 I hvilket år er det regens virkelig begynner å ta over? Altså, noen av de får innmari gode stats, så de må jo bare danke ut de yngste, virkelige talentene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Spørs hvor tidlig du finner dem og hvor gode de er tidlig det. Er du heldig har du spillere bare i løpet av tre år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nå har tydeligvis Steam bestemt at "Nei, den påloggingsinformasjon som er lagret er ikke lenger lagret. Fordi? Fordi fuck you". Jeg kan kun starte FM med Steam i offline-modus, men helt plutselig får jeg beskjed om at "påloggingsinformasjonen ikke er lagret på denne maskinen". Det er veldig interessant siden DEN ER LAGRET PÅ DENNE MASKINEN! Steam er uten tvil det mest latterlige programmet jeg har opplevd! Jeg har betalt for spillet, så la meg starte det! Gi meg en eneste god grunn til at det gikk fint tidligere, men nå som jeg har et nytt nettverk så fungerer det ikke! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Hatt det der problemet selv. Husker faen ikke hva jeg gjorde for å fikse det heller. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Det er noe med nettet her som gjør at jeg ikke kommer gjennom. Jeg må bare ta med meg dataen på et sted med nett (universitet, bibliotek, osv.) og logge på der for så å gå offline. MEN DET BURDE IKKE VÆRT NØDVENDIG! Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Rykket nettopp opp til 1. Div med Rochdale, men da fant tydeligvis engelske myndigheter ut at det var kult å nekte store deler av spillerane mine arbeidstilatelse. Spiller no med store deler av juniorlaget mitt, mens eg venter desperat på å kunne anskaffe nye spillere for å unngå nedrykk. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg prøvde å låne Pantilimon fra City, men han fikk ikke godkjent arbeidstillatelse. Hvorfor ikke? Han har da spilt hos City i England i mange år, så hvorfor skal han ikke få spille en sesong for Southampton? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Den følelsen når du har en midtstopper med gult som du vil bytte ut, men før jeg rekker byttet, så spiller han ballen rett til en motstander som kan sette ballen i mål... FAEN! Lenke til kommentar
Existence Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Lol dette viste ikke jeg før nå ! Inne på Board room, der som det e grått eller utrykkelige, kan man holde musen over, så får du vite grunnen til at man ikke kan utføre den " tjenesten " !!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Den følelsen når du har en midtstopper med gult som du vil bytte ut, men før jeg rekker byttet, så spiller han ballen rett til en motstander som kan sette ballen i mål... FAEN! Eller du har gjort byttet, men spilleren ikke rekker å gå av banen før han får sitt andre gule >_> Lenke til kommentar
G27 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Rart hvor mye mer aktivitet det var i FM12 tråden her på forumet, enn det er i denne tråden. Begynner folk å gå smått lei av FM? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå