Hugol Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Ja, haha det er sant. Likevel hva kan jeg da gjøre? Opplever at spillere får en veldig positiv vekst med å spille regelmessig førstelagsfotball, men dette har ikke jeg muligheten til å gi dem. Vil de utvikle seg like godt på u19 laget? Har dere noen andre tips til hvordan jeg kan utvikle de best mulig? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg pleier som regel og selge unna spillere så jeg får plass til de unge talentene mine, men jeg liker og satse ungt og da. Jeg syns det holder ved og beholde stjernene i laget, også ha unge talenter i som reserver, da blir det en del spilletid på de. Men det avhenger selvfølgelig av hvor gode de er om jeg kan gjøre dette. Man trenger jo ikke heller at alle blir EUTV, så er mulig og bruke lånetaktikken på noen av de. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Blir sliten av FM nå, ser ut som jeg kan klare en topp fire plassering i min første sesong PL med Wolves. Akkurat nå så kriger jeg og United om tredje plassen, mens Norwich og Stoke jager like bak, men med en liten luke ned til de. 5 poeng til Norwich og 7 poeng til Stoke. Jeg lurer sterkt på hvordan du motiverer det laget ditt til å kjempe om en plass så høyt på tabellen, i din første sesong i PL. Jeg klarer ikke slå Hudderfield med Southampton i min andre sesong en gang. Har ofte ikke mer enn ett høydepunkt i kampen hvor det er sjanse eller mål til meg, resten går til motstanderen. Dritt spill. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg lurer sterkt på hvordan du motiverer det laget ditt til å kjempe om en plass så høyt på tabellen, i din første sesong i PL. Jeg klarer ikke slå Hudderfield med Southampton i min andre sesong en gang. Har ofte ikke mer enn ett høydepunkt i kampen hvor det er sjanse eller mål til meg, resten går til motstanderen. Dritt spill. Aner ikke hva jeg skal gjøre. For og være helt ærlig så skjønner jeg ikke at dette går, regna med at jeg skulle unngå nedrykk og satsa på en plass midt på tabellen. Men jeg har spilt bra gjennom hele sesongen og skal jo sies at jeg har vært heldig med hvordan de andre lagene gjør det, sier jo litt at det er Stoke og Norwich som er de andre lagene som jakter fjerdeplassen. Jeg spiller en kontringstaktikk og dette virker som fungerer veldig bra. I championship prøvde jeg og styre kampene, men i PL regna jeg at det ikke kom til og gå, så endra til kontring i stedet, spiller med 4-2-2-2. Kjøpene mine har virkelig spilt bra i tillegg til de som var der fra før. Var det du som kjøpe mange spillere i starten av sesongen? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Var det du som kjøpe mange spillere i starten av sesongen? Det er meg ja, men etter alt for mye frustrasjon startet jeg opp fra autosaven i begynnelsen av overgangsvinduet. Irriterer meg over at jeg signerte Destro på forhåndskontrakt, han fungerte ikke i det hele tatt, og selv om han var gratis føler jeg det var et bomkjøp. I tillegg til han signerte jeg Bocchetti og Ospina på forhåndskontrakter også, så da er 3 spillere kjøpt før overgangsvinduet begynner. Etter det kjøpte jeg Papastathopoulos fra Werder Bremen for £12,75 mill. Ettersom jeg planlagte å selge Schneiderlin, kjøpte jeg også inn Simão for 60 000 pund. Det endte med at jeg ikke solgte Schneiderlin allikevel. Jeg trengte en reserve høyreback, så jeg signerte også Nyom. Plutselig står jeg med 6 spillerkjøp. Faen Det er uansett bedre enn 10, men det er jo en del uansett. Irriterende å se at alt fungerer perfekt i treningskampene, men med en gang jeg spiller en tellende kamp blir spillerne jeg har helt håpløst dårlige. Spiss var kanskje det jeg burde prioritert istedenfor Papastathopoulos, fordi de fleste målene jeg scorer kommer fra cornere hvor midtstopperne scorer, eller langskudd fra midtbanespillerne. Destro og Rodriguez takler ikke å være på topp. Ender alltid opp med elendig rating. Nå er det rett før jeg starter enda en gang fra begynnelsen av overgangsvinduet. Faen heller Mange timer tapt.... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Jeg signerte også Destro, etter 10-14 kamper så hadde han scoret veldig lite, husker ikke helt hvor mye. Jeg fortsatte allikevel og bruke han og nå er han helt vill, han har nå etter 35 kamper scoret 17 mål i PL. Putter nesten i alle kampene han spiller. (Han har spilt 28 kamper i PL) Jeg hadde samme problemet med Wellington nem i første sesong, startet helt forferdelig dårlig, men fortsatte og bruke han. Nå er han en av lagets viktigste spillere. En del innkjøp før sesongen gjør at man må laget spille seg inn, mange som sliter etter de har byttet klubb, har med språket, spillestil og sånt. Det ble en fin fjerde plass, så CL neste år, hvis jeg klarer kvalifiseringa da... Tapte også FA cup finalen mot United. Endret 6. januar 2013 av seigmenn Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tok meg et par kamper på FM12 og for å være ærlig, det hadde ikke gjort meg så mye å fortsette på den karrieren. Jeg vet ikke hva det er, men det er noe med FM13 som er "feil". Kanskje er det det at selv om det er null forskjell i bl.a. grafikk så har ikke min PC sjangs til å kjøre en kamp uten at det henger seg opp. Eller så kan det være det at spillerne mine brekker en fot bare de trør på den. Angående ytelse; da jeg fjernet haken på absolutt alle ligaene fikk jeg hele 2 1/2 stjerne! Hva spiller jeg med, en kuleramme? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Angående ytelse; da jeg fjernet haken på absolutt alle ligaene fikk jeg hele 2 1/2 stjerne! Hva spiller jeg med, en kuleramme? Hehe. Jeg sliter også med ytelsen på FM13. Det går utrolig tregt til tider, og det er veldig hakkete i forhold til FM12. Spør igjen jeg, noen som vet om Lacina Traore blir skikkelig god? Tror jeg kan få han for rundt £12-13 mill, men lurer på om jeg skal gå for en annen spiss ala Benitez, Gameiro eller Abel Hernandez. Noen som hadde orket å ta et SS av ferdighetene hans etter noen sesonger? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Nå trenger jeg virkelig noen innspill. Har kommet til det stadiet hvor kontrakten til halvparten av spillerene mine på reservelaget holder på å gå ut. Nesten alle av disse krever plutselig lønnsøkninger på over 60 % uten å ha gjort en eneste dritt. Skal jeg la de gå på fri transfer å stå igjen med 10 spillere på reservelaget eller burde jeg la situasjonen gå utover ressursene til A-laget, slik at reservelaget forblir slik det er? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Det er er kamper som dette det er så utrolig digg å vinne! Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Nå trenger jeg virkelig noen innspill. Har kommet til det stadiet hvor kontrakten til halvparten av spillerene mine på reservelaget holder på å gå ut. Nesten alle av disse krever plutselig lønnsøkninger på over 60 % uten å ha gjort en eneste dritt. Skal jeg la de gå på fri transfer å stå igjen med 10 spillere på reservelaget eller burde jeg la situasjonen gå utover ressursene til A-laget, slik at reservelaget forblir slik det er? Selv pleier jeg å la kontraktene til de jeg vet ikke kommer til å bli noe gå ut. Dette har jeg egentlig gjort på alle spill, uten at det har fått noen nevneverdige konsekvenser. Uansett pleier reservetreneren å hente spillere fra juniorlaget hvis det er for få spillere, så antall spillere er ikke noe problem. Spør igjen jeg, noen som vet om Lacina Traore blir skikkelig god? Tror jeg kan få han for rundt £12-13 mill, men lurer på om jeg skal gå for en annen spiss ala Benitez, Gameiro eller Abel Hernandez. Noen som hadde orket å ta et SS av ferdighetene hans etter noen sesonger? Har dessverre ikke noe SS av han, men av de du nevner ville jeg gått for Abel Hernandez. Han blir helt enorm etter noen år. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Traore som 32-åring. Takk. Gikk for Benitez. Muligens det dårligste kjøpet jeg kunne gjort, langsiktig sett. £15 mill for en 27 årig spiss som verken kan engelsk eller har PL erfaring, hvis jeg ikke tar helt feil da. Men han hadde gode ferdigheter og jeg håper han viser seg som en god måltyv i en kontringstaktikk. Kunne fått Chicharito for samme pris om han hadde villet gått til meg, men han ville ikke diskutere med meg en gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Greit med mål denne runden. 2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Oj! Det var noen mål der ja Er PSG helt sinnssvak, eller har Benfica falt helt sammen i 2022? Hehe. Jeg spilte aldri videre etter at jeg kjøpte Benitez, begynte enda en gang på nytt i overgangsvinduet.... Kjøpte Rodrigo for £15 mill og Stoch for £12,5 mill. Tapte 1-6 mot City i første serie kamp, tapte så 2-1 mot Lpool, selv med en mann mer, før jeg tok en lett seier med "reservelaget" i ligacupen og en 3-0 seier mot Huddersfield i serien. Nå nekter jeg å begynne på nytt igjen, har gitt meg selv alt for mange sjanser. Pleier dere å be keeperen ta korte utspark/utkast eller foretrekker dere at han fyrer ballen opp til midtbanen med en gang? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Oj! Det var noen mål der ja Er PSG helt sinnssvak, eller har Benfica falt helt sammen i 2022? Hehe. Benfica gikk videre fra gruppa som toer. Jeg slo PSG 6-0 forrige sesong. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Får kun "det lagrede spillet kunne ikke hentes" når jeg prøver å starte karrieren på fm. What to do? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Da tror jeg nok den saven er tapt.. Du burde lagre spillet over flere filer, jeg pleier som regel og rullere på tre stykk og lagrer etter ca annenhver kamp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Har startet opp med Southampton selv nå, føler jeg har forsterket laget der det trengtes. Kjøp: Stefan Strandberg Jores Okore Sylvain Armand Michael Johnson Borek Dockal Guillaume Hoarau Salg: Jos Hooiveld (For dårlig for PL, og 35 mill var ingen dårlig pris, slo dermed til) Guly do Prado Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Faen altså. Hver gang jeg er innom denne tråden angrer jeg på at jeg ikke slo til på Amazon-salget. Kunne trengt litt FM13 innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå