elx90 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Tingen er, en med 20 i eksentriset vil gjøre mange syke redninger, men også MYE tabbber. En med 10 vil gjøre litt syke redninger og litt tabber. En med 1 vil gjøre svært lite syke redninger men svært lite tabber. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 8-10 er for meg det beste. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg har noen ganger lurt på hvordan de med 1 på ting som ro, lagmoral, utholdenhet, osv. egentlig klarer seg på fotballbanen. Har du 1 på ro så ser jeg for meg at du hyler som ei lita jente sparker ballen avgårde med et tåskudd så snart du får den. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ganske fornøgd med desse signeringene. Nå er eg iallefall styrket fremmover i banen. Nå mangler eg berre en solid DM, selv hadde eg en i kikkerten, men siden desse signeringene var under forhandling, så fikk eg ikkje gidd spilleren det han krevde. Så da er det berre å leite videre Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg har en spiller som er missfornøyd med treningen, han er missfornøyd med mangelen på en fysikktrener. Så da tok jeg å hentet inn en, men han er forsatt missfornøyd med dette, hva bør jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hehe. Klarte meg fint uten Kara, yttergård jenssen og Drage Har spilt 18 kamper, vunnet alle borsett fra en uavgjort. Er i gruppespillet i Euro Cupen, etter å ha vunnet 7-3 sammenlagt mot feyernoord Har scoret 43 mål i TL, sluppet inn 8. Ikke alt for halvgærent, så er ganske fornøyd med tanke på at jeg ikke taper i det hele tatt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Du vil angre etterhvert da det ikke kommer opp spesielt norske talenter. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Du vil angre etterhvert da det ikke kommer opp spesielt norske talenter. Å? Kommer ikke det regens med høyt potensiale da? Da kan jeg jo bare signere dem? Eller hvordan mener du det da? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Norge har veldig dårlig regen produksjon, 10 års tid så har det kanskje kommet et par veldig gode (selvfølgelig random) men som regel kommer det mest skrot ;P 1 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Så jeg har vel ingen ting jeg kommer til å angre på etterhvert? Har greit med utenlandske spillere på laget for å si det sånn, men noen bra etablerte også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Husk at det er en grense på hvor mange utlendinger du kan ha i troppen da. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen tips til hvordan jeg kan bli sterkere på bortebane? Briljerer hjemme mot sterke lag som Barca og Real, men ender som oftest uavgjort eller med tap borte.. Veldig irriterende Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Noen tips til hvordan jeg kan bli sterkere på bortebane? Briljerer hjemme mot sterke lag som Barca og Real, men ender som oftest uavgjort eller med tap borte.. Veldig irriterende jeg hadde dette problemet, men spilte noen kamper nå hvor jeg lå laget mitt litt dypere og smalere og satte spillet deres til hurtig, da vant jeg plutselig både 3 og 4 null på bortebane. Så kommer det nok an litt på hvilket lag du er og hvilken formasjon du bruker også da vil jeg tro. Endret 3. januar 2013 av takenboy9 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Selv spiller jeg med 4-1-2-2-1 både hjemme og borte, den eneste forskjellen er at jeg går offensivt ut hjemme, men på bortebane trekker jeg det ned til standard. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kontre mot gode lag om du er et litt dårligere fungerer også veldig bra, i tillegg til å ligge dypere. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Får prøve det litt ut. Spiller for øyeblikket med spillere som Muniain og Susaeta på ving sammen med Benat og Herrera på Athletic inkludert Audriz som dyptliggende spiss. Tror dere det vil funke å spille smalere og hurtigere med disse? Er litt småskeptisk Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hva sier dere i pause team-talken hvis dere har leder 3-0 f.eks? Sliter veldig med å score mer i andre omgang da. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 "Slå kortere pasninger!" "Den er grei, sjef. Lange pasninger, coming up!" "Nei, slå korte pasninger!" "Takle hardere? Greit, du er sjefen" "NEI, slå KORTE pasninger!" "Gå langt ut av posisjon? Whatever you say, boss". Nå er jeg så irritert at jeg begynner snart med et nytt lag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå